خانه های باهاما با سرمایه شرکت FTX خریداری شد •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک پرونده ورشکستگی جدید که اولین بار توسط CNBC گزارش شد، نشان می دهد که سرمایه های شرکت FTX برای خرید خانه در باهاما در کنار سایر اقلام شخصی استفاده شده است. جزئیات کمتر از یک هفته پس از اعلام ورشکستگی این صرافی بدنام کریپتو مطرح می‌شود – تصمیمی که بنیانگذار و مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید گفت که از آن پشیمان است.

مدیر عامل جدید FTX، جان J. Ray III کهنه کار انرون، در این پرونده گفت که او هرگز در زندگی حرفه ای خود “به این شکست کامل در کنترل های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد که در اینجا رخ داده است” ندیده است.

ری در این پرونده گفت: «از یکپارچگی سیستم‌های به خطر افتاده و نظارت نادرست نظارتی در خارج از کشور، تا تمرکز کنترل در دستان گروه بسیار کوچکی از افراد بی‌تجربه، بی‌تجربه و بالقوه در معرض خطر، این وضعیت بی‌سابقه است.

این سند بیان می کند که وجوه شرکت های گروه FTX برای خرید خانه و سایر اقلام شخصی برای کارمندان و مشاوران استفاده شده است. ری اضافه کرد که «بعضی املاک و مستغلات» به نام شخصی کارمندان و مشاوران ثبت شده است و «به نظر نمی‌رسد اسنادی برای برخی از این معاملات به عنوان وام وجود داشته باشد».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Threads به زودی این 3 ویژگی را دریافت می کند تا شما را متقاعد کند که بمانید، به علاوه 1 ویژگی که ممکن است از آن متنفر باشید

مدیر اجرایی تازه نصب شده روشن می کند که همه کارمندان FTX را به خاطر سوء استفاده احتمالی از بودجه سرزنش نمی کند. اگرچه تحقیقات تازه شروع شده است و باید ادامه یابد، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده تا به امروز، نظر من این است که بسیاری از کارمندان گروه FTX، از جمله برخی از مدیران ارشد آن، از کمبودها یا پتانسیل آگاه نبودند. ترکیب دارایی های دیجیتال.» اگر فقدان احتمالی سرزنش به معاملات املاک و مستغلات هم کشیده شود، مشخص نیست.

او می‌افزاید که کارمندان فعلی و سابق برخی از افرادی هستند که بیشتر از همه از FTX آسیب دیده‌اند و «اینها همان افرادی هستند که کارشان برای اطمینان از به حداکثر رساندن ارزش برای همه سهامداران در آینده ضروری است.»

سقوط FTX هفته گذشته پس از آن شروع شد که بایننس از معامله خرید صرافی رمزنگاری در نتیجه یک فرآیند بررسی دقیق خارج شد. اخبار گزارش می دهد که FTX با وجوه نادرست مدیریت می کرد و تحت بررسی بود به زودی به شرکتی که برای ورشکستگی شکایت می کرد شکوفا شد.

در همین حال، بنکمن-فرید ادعا می کند که همچنان امیدوار است که 8 میلیارد دلار راه نجات برای شرکت جمع آوری کند.

بانکمن-فرید در اوایل این هفته در گفتگوی ی با خبرنگار Vox، کلسی پایپر، گفت: «همه وانمود می‌کنند که ادراک واقعیت را منعکس می‌کند، اما اینطور نیست. “برخی از بزرگترین قهرمانان این دهه هرگز شناخته نخواهند شد و برخی از محبوب ترین افراد آن اساساً قلابی هستند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 تا از بهترین هدفون ها TWS برای Samsung Galaxy Z Fold5
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bdV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *