خیانت چارلی کاکس نمایشی به سبک جیمز باند است که نتفلیکس به آن نیاز دارد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چارلی کاکس، ستاره Daredevil در حال بازگشت به است – اما نه به عنوان مرد فوق العاده قدرتمند بدون ترس.

در عوض، کاکس – که در فاز 4 MCU نقش خود را در نقش دردویل/مت مرداک در دنیای سینمایی مارول (MCU) کرده است – در خیانت، یک سریال مهیج جاسوسی جدید که در نتفلیکس نفوذ خواهد کرد، بازی خواهد کرد. دوشنبه 26 دسامبر.

در این سریال همچنین یکی دیگر از بازیگران مارول در نقش اولگا کوریلنکو که نقش Taskmaster را در فیلم Black Widow در سال 2021 بازی کرد، بازی خواهد کرد. دیگر بازیگران برجسته عبارتند از: اونا چین (بازی تاج و تخت) و سیاران هیندز (بلفاست، جاسوس سرباز خیاط سرگردان).

اولین تصاویر رسمی برنامه تلویزیونی خیانت نتفلیکس را در زیر مشاهده کنید:

در یک بیانیه مطبوعاتی، نتفلیکس خلاصه داستان رسمی برنامه جاسوسی آینده خود را فاش کرد.

در خلاصه داستان آمده است: «به نظر می رسد حرفه آدام لارنس که توسط MI6 آموزش دیده و مرتب شده است، آماده شده است. اما وقتی گذشته به شکل کارا، جاسوس روسی که گذشته پیچیده ای با او دارد، به او می رسد، مجبور می شود همه چیز و همه کس را در زندگی اش زیر سوال ببرد.

یک رابطه مثلثی بین کارا، آدام و همسرش مدی شکل می‌گیرد؛ سه نفر که سعی می‌کنند اسرار یکدیگر را فاش کنند، روابط سیاسی و دیپلماتیک را دنبال کنند و در عین حال به زندگی شخصی خود و کسانی که بیشتر دوستشان دارند، بپردازند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مخفی کردن سرورهای متقابل در Discord در دسکتاپ و موبایل

خیانت مملو از استعدادهایی است که قبلاً در ژانرهای جاسوسی و جنایی فعالیت داشته اند. از نویسندگان قبلی مت چارمن خالق سریال می توان به فیلم مهیج جاسوسی استیون اسپیلبرگ Bridge of Spies و درام پلیسی Black Work اشاره کرد. با وجود کاکس، هیندز و کوریلنکو که همگی در زمینه‌های مشابه بازی می‌کنند، خیانت در موقعیت مناسبی برای ارائه یک سریال جاسوسی جذاب و پیچیده است.

این سریال محدود، شامل پنج قسمت 45 دقیقه ای، ماه آینده به طور کامل از نتفلیکس پخش خواهد شد. زمان نشان خواهد داد که آیا در لیست بهترین نمایش های نتفلیکس ما قرار می گیرد یا خیر.


تجزیه و تحلیل: نتفلیکس ژانر جدیدی را برای کشف جاسوسی می کند

نمایی از پشت صحنه سریال Sierra Six به کارگردانی رایان گاسلینگ که از کنار یک تراموا می گذرد در حالی که دوربین او را در مرد خاکستری پر می کند.

مرد خاکستری اولین پروژه جاسوسی مناسب نتفلیکس بود. (اعتبار تصویر: پل آبل/نتفلیکس)

اگر یک ژانر وجود داشته باشد که نتفلیکس آن را به طور کامل با جزئیات زیاد بررسی نکرده است، آن دسته جاسوسی فیلم ها و برنامه های تلویزیونی است.

نتفلیکس که با وجود سال ۲۰۲۲ هنوز یکی از بهترین سرویس‌های استریم است، کار درخشانی در آوردن مستندهای جنایی به پایگاه کاربران خود انجام داده است. با این حال، پلتفرم پخش مشهور واقعاً انگشتان پای خود را در ژانر جاسوسی با بیشتر (در صورت وجود) محتوای اصلی خود وارد نکرده است.

در 12 ماه گذشته همه چیز در این زمینه شروع به تغییر کرده است. نتفلیکس مرد خاکستری – فیلمی به کارگردانی برادران روسو با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس – در ماه ژوئیه منتشر کرد و اولین اقدام مناسب خود را در ژانر جاسوسی رقم زد. اکنون، با خیانت و نمایشی به رهبری نوح سنتینئو به نام The Recruit – هر دو سریال در یک دوره 10 روزه در دسامبر اکران می شوند – نتفلیکس به طور کامل ژانر جاسوسی را پذیرفته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از حالت های فوکوس جداگانه در اپل واچ و آیفون

و این قابل توجه است. نتفلیکس به یک پروژه جاسوسی شبیه به جیمز باند یا حتی جیسون بورن نیاز دارد تا طرفداران این سبک را به پلتفرم استریم خود جذب کند (اگر قبلاً مشترک نشده باشند). مرد خاکستری با قدرت ستاره‌اش، کارها را به خوبی شروع کرد، اما با اینکه از آن لذت بردیم، یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس نیست، حتی اگر مسلماً بهترین پیشنهاد جاسوسی در نتفلیکس در حال حاضر باشد.

بنابراین، خیانت و/یا The Recruit می توانند به تقویت کاتالوگ پشتیبان نتفلیکس از ماجراهای جاسوسی هیجان انگیز کمک کنند. پیش بینی اینکه آیا آنها با بینندگان طنین انداز خواهند شد یا خیر، به خصوص در زمانی که سایر تولیدات مورد انتظار نتفلیکس قرار است تقریباً در همان زمان از راه بروند، دشوار است. امیلی در فصل 3 پاریس، The Witcher: Blood Origin و Glass Onion: A Knives Out Mystery مطمئناً در فصل تعطیلات 2022 برای جلب توجه تماشاگران با این دو رقابت خواهند کرد.

با این حال، Treason و The Recruit به معرفی مجموعه رو به رشد نتفلیکس از ژانر جاسوسی کمک خواهند کرد. پروژه‌هایی مانند این می‌توانند نقطه تکیه‌ای برای فیلم‌ها و نمایش‌های مشابهی باشند که در آینده در نتفلیکس تولید می‌شوند – فقط به تأثیر The Witcher در کمک به نتفلیکس به سمت ژانر فانتزی نگاه کنید. اگر خیانت بتواند تأثیری مشابه بر پیشنهادهای جاسوسی نتفلیکس داشته باشد، چه بر اساس استانداردهای بیننده موفقیت آمیز تلقی شود یا خیر، کار خود را انجام داده است.

برای محتوای بیشتر مبتنی بر نتفلیکس، بهترین مستندهای نتفلیکس را بخوانید. از طرف دیگر، ببینید چه فیلم‌های جدید نتفلیکس هنوز در سال 2022 عرضه می‌شوند یا کدام نمایش‌ها در چند وقت اخیر در نتفلیکس لغو شده‌اند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rqb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *