در رویداد آینده Splatoon 3 در Big Run چیزی عجیب در راه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وقت آن است که کنان Splatoon 3 برای پاشیدن ماهی سالمونید جمع شوند، زیرا نینتندو تاریخ برگزاری رویداد Co-op Big Run آینده خود را اعلام کرده است.

Big Run از 10 تا 12 دسامبر برگزار می شود و می بیند Splatoon 3شهر Splatsville توسط Salmonid، موجودات هیبریدی ماهی که قبلاً در حالت Co-op موجود بازی Salmon Run دیده شده بود، تسخیر شده است.

اگرچه جزئیات کمی در مورد محتویات واقعی حالت ویژه ارائه شده است، اما از تصاویر تبلیغاتی که در صفحه نینتندو دیده می شود، چیزهای زیادی می توان به دست آورد.

ما همه تو این جریان باهم هستیم

بیشتر ببین

در جایی که Salmon Run سبک‌های مشابهی را برای یک سناریوی ضبط پرچم ارائه می‌کند، و حداکثر چهار بازیکن را در مقابل انبوهی از Salmonid قرار می‌دهد که در تلاش برای بازیابی تخم‌های طلایی هستند، به نظر می‌رسد که هدف Big Run کمی متفاوت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین کلید امنیتی USB برای احراز هویت دو مرحله ای

تصاویر تبلیغاتی در اعلامیه رسمی نینتندو، پادشاه ماهی مرکب را نشان می دهد که ماهی سالمونید طلایی را در دست گرفته است. این می‌تواند به یک کلکسیون یا جایزه درون‌بازی متفاوت اشاره کند، شاید تنها یک نفر از هر تیم چهار نفره تا این میزان سهام را افزایش دهد.

ما می دانیم که Wahoo World اولین منطقه ای از Splatsville است که باید از آن در برابر تهاجم Salmonid دفاع کنید و بازیکنان می توانند از 10 دسامبر به مدت چند روز کوتاه با گروه Co-op خود وارد شوند.

Big Run اولین مورد از پیشنهادات Chill Season 2022 Splatoon 3 است که بقیه آنها در پچ یادداشت های آینده (). با قضاوت از این موارد، برخی از نکات برجسته شامل پنجاه آیتم جدید در فروشگاه، سه نوع سلاح جدید و سطح جدیدی از Salmon Run با عنوان Marooner's Bay است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nBD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *