در پی رسوایی FTX از مقررات ارزهای دیجیتال چه انتظاری باید داشت •

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

https://www.youtube.com/watch?v=UJnimavXbiw

در رویداد TC Sessions: Crypto هفته گذشته در میامی، با کاترین داولینگ، مشاور عمومی مدیریت دارایی Bitwise و مدیر ارشد انطباق، سارا اشتیلمن، شریک Perkins Coie و جاستین اسلاتر، مدیر سیاست پارادایم، صحبت کردم تا درباره چشم انداز مقررات ارز دیجیتال صحبت کنیم. تمرکز بر ایالات متحده چیزی که ما نمی‌دانستیم در این پنل این بود که به دلیل عواقب سقوط FTX در هفته قبل، چقدر در صنعت تغییر خواهد کرد.

Slaughter به طور خاص تأثیرات شکست FTX را از نزدیک احساس کرد: پارادایم سرمایه گذاری 278 میلیون دلاری در بورس را پس از اعلام ورشکستگی نوشت. ما از قبل در مورد آن صحبت کردیم، اما بیشتر به عنوان یک نقطه پرش برای بحث در مورد اثرات ضربه‌ای بر وضعیت مقررات، که خود قبلاً یک آشفتگی بحث‌برانگیز بود، به‌ویژه وقتی صحبت از قانون‌گذاران ایالات متحده و تنظیم‌کننده‌های مختلف فدرال درگیر می‌شود. بازار، از جمله SEC و CFTC.

نکات کلیدی که هر سه شرکت کننده اساساً بر آن توافق داشتند این است که مزیت وضعیت FTX این است که اکنون انگیزه بیشتری برای دستیابی به نوعی چارچوب نظارتی خاص برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده وجود دارد و اکنون تقاضای زیادی از سوی صنعت وجود دارد. سمت، و همچنین فرصتی برای آموزش بیشتر تنظیم‌کننده‌ها از آنجایی که آنها به دنبال روشنایی از سقوط FTX هستند. از طرف انگیزه، کاهش آسیب وجود دارد، زیرا تنظیم‌کننده‌ها و قانون‌گذاران نمی‌خواهند سناریوهای FTX بیشتری به وجود بیاید، و همچنین FOMO در مورد تجارتی که در خارج از کشور انجام می‌شود، در بازارهایی که آنها برای تشویق پذیرش کریپتو رقابت کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر، پانل کامل بالا را بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hLAEDl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *