دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro3 با طراحی سبک رترو، مانیتور LCD قابل چرخش معرفی شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Fujifilm X-Pro3 به عنوان جدیدترین بدون آینه این شرکت ژاپنی معرفی شد. دوربین جدید طراحی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می دهد که ما را به یاد مدل قبلی خود – X-Pro2 می اندازد. با این حال، پنل پشتی آن شبیه به دوربین های فیلم کلاسیک با صفحه نمایش اختصاصی به اندازه تمبر پستی است که تنظیمات را نمایش می دهد. X-Pro3 همچنین دارای یک منظره یاب قدیمی است که «نمایاب هیبریدی پیشرفته» نام دارد. فوجی فیلم تراشه پردازش تصویر X-Processor 4 را ارائه کرده است. علاوه بر این، X-Pro3 دارای تیتانیوم مقاوم در برابر خوردگی در قسمت بیرونی همراه با آلیاژ منیزیم داخلی است.

قیمت فوجی فیلم X-Pro3

قیمت Fujifilm X-Pro3 برای گزینه رنگ مشکی معمولی 1799 دلار (تقریباً 127600 روپیه) تعیین شده است در حالی که انواع رنگی DR Black و DR Silver آن 1999 دلار (تقریباً 141800 روپیه) قیمت دارند. مدل معمولی مشکی از 28 نوامبر در ایالات متحده به فروش می رسد. با این حال، گزینه های DR Black و DR Silver آن از 12 دسامبر برای خرید در دسترس خواهند بود. در حال حاضر هیچ خبری در مورد عرضه در هند وجود ندارد.

ویژگی ها، مشخصات Fujifilm X-Pro3

نمای جلویی Fujifilm X-Pro3 شبیه دوربین های فیلمبرداری است. فوجی فیلم همچنین برای ایجاد مقاومت در برابر خراش، پوشش سخت‌کننده سطحی DuraTech را در رنگ‌های مشکی DR و نقره‌ای DR ارائه کرده است. علاوه بر این، این دوربین دارای ساختاری مقاوم در برابر آب و هوا است که در 70 مکان مهر و موم شده است و قادر است در دمای کمتر از منفی 10 درجه سانتیگراد کار کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن کنترلر PS4

در پشت، Fujifilm X-Pro3 با یک LCD کج که در قسمت عقب قرار می‌گیرد و می‌توان آن را در حدود 180 درجه چرخاند، ظاهر و احساسی کاملاً جدید می‌دهد. LCD دارای پنل LCD 1.28 اینچی در پشت است که تنظیمات تصویربرداری را حتی در صورت خاموش بودن دوربین نمایش می دهد. این احساس سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل را به ارمغان می آورد.

fujifilm x pro3 نمای پشتی Fujifilm X-Pro3

Fujifilm X-Pro3 دارای یک پنل LCD 1.28 اینچی در پشت برای نمایش تنظیمات عکسبرداری است.

صفحه نمایش ثانویه کوچک را می توان در حالت “کلاسیک” تنظیم کرد که حالت شبیه سازی فیلم انتخاب شده را نشان می دهد که شبیه نماد بسته بندی فیلم عکس مربوطه است. کاربران همچنین می‌توانند حالت «استاندارد» را در پنل LCD انتخاب کنند تا سرعت شاتر، دیافراگم و سایر تنظیمات عکس‌برداری را مشاهده کنند – همه اینها بدون باز کردن نمایشگر LCD اولیه.

فوجی فیلم مجموعه کنترلرهای چهار طرفه قبلی را که در X-Pro2 موجود بود حذف کرده است. در عوض، دکمه‌های مجزایی برای انتخاب تنظیمات مناسب وجود دارد – درست مانند نحوه تنظیم تصاویر توسط یک عکاس در یک دوربین فیلم. در بالا، کنترل‌هایی برای تنظیم تنظیمات ISO و سرعت شاتر وجود دارد.

فوجی فیلم X-Pro3 دارای سنسور 26.1 مگاپیکسلی X-Trans CMOS 4 با نور پشت است که از موتور پردازش تصویر X-Processor 4 که در گذشته در فوجی فیلم X-T3 و X-T30 دیده بودیم، نیرو می گیرد. این دوربین همچنین دارای منظره یاب هیبریدی پیشرفته است که می تواند به عنوان منظره یاب نوری (OVF) یا منظره یاب الکترونیکی (EVF) فعال شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلفن هیچ (2) در مقابل تلفن هیچ (1): چه خبر؟

برای تحریک تجربه فیلم مانند نگاتیو رنگی، X-Pro3 دارای حالت کلاسیک Neg است که به همراه حالت شبیه سازی فیلم اضافه شده است. همچنین عملکردهای اولیه دوربین بدون آینه مانند عکاسی HDR و نوردهی چندگانه وجود دارد. علاوه بر این، X-Pro3 از فیلمبرداری تا 4K با نرخ فریم 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

از نظر اتصال، Fujifilm X-Pro3 دارای یک درگاه USB Type-C و یک جک 2.5 میلی متری برای میکروفون و اتصالات از راه دور سیمی است. این دوربین همچنین دارای پشتیبانی از بلوتوث است و شامل دو اسلات کارت SD UHS-II است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pTxbbv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *