دولت تمدید دو ساله برای درخواست علامت UKCA را اعلام می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Grant Shapps، وزیر تجارت اعلام کرده است که دو سال دیگر به کسب و کارها فرصت داده می شود تا علامت ایمنی محصول جدید را اعمال کنند.

علامت انطباق ارزیابی شده بریتانیا (UKCA) به عنوان بخشی از چارچوب نظارتی خود بریتانیا معرفی شده است.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده توسط تغییرات تقاضا و عرضه پس از همه‌گیری، همراه با هزینه بالای انرژی، دولت می‌گوید نمی‌خواهد کسب‌وکار را با الزام به رعایت ضرب‌الاجل اولیه 31 دسامبر 2022 تحت فشار قرار دهد.

دولت به مدت دو سال علامت CE را به رسمیت می شناسد، بنابراین تا 31 دسامبر 2024 به مشاغل اجازه می دهد تا برای علامت گذاری UKCA آماده شوند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از علامت‌گذاری UKCA استفاده کنند و به آن‌ها انعطاف‌پذیری برای انتخاب علامت‌گذاری اعمال کنند.

گرانت شاپس، وزیر بازرگانی، گفت: «دولت مصمم است موانع را بر سر راه کسب‌وکارها بردارد تا بتوانند به اولویت‌های اصلی خود مانند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، ایجاد امکان رشد و حمایت از کارکنان خود ادامه دهند.

«این حرکت به کسب‌وکارها فضای تنفس و انعطاف‌پذیری لازم را در این زمان حیاتی می‌دهد و تضمین می‌کند که سیستم آینده ما برای علامت‌گذاری ایمنی محصول برای هدف مناسب است و بالاترین استاندارد را برای مصرف‌کنندگان بدون آسیب رساندن به کسب‌وکارها فراهم می‌کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Coveris یک مرکز بازیافت جدید افتتاح می کند

کریس وایت هاوس، رئیس انجمن صنفی اورولوژی که برای این گسترش لابی کرده است، که چندین ستون برای MedTech Innovation News نوشته است، افزود: “این یک تصمیم عملی و خوشایند است تا به صنعت فرصت داده شود تا با رویکرد نظارتی جدید مطابقت داشته باشد. خیلی خوب است که وزیران به اظهاراتی که بسیاری در بخش تجهیزات پزشکی انجام داده اند گوش داده اند. آژانس من، Whitehouse Communications، خوشحال است که به این نتیجه خوشایند کمک کرده است.”

در تلاش برای حمایت از تولیدکنندگان، دولت در حال بازنگری چارچوب گسترده‌تر ایمنی محصول است تا در عین به‌روز نگه داشتن سیستم با روش‌های جدید مانند برچسب‌گذاری الکترونیکی، بارهای وارده بر تجارت را به حداقل برساند.

قوانین متفاوتی برای دستگاه های پزشکی، محصولات ساختمانی، راه های کابلی، تجهیزات تحت فشار قابل حمل، سیستم های هواپیمای بدون سرنشین، محصولات ریلی و تجهیزات دریایی وجود خواهد داشت. ادارات دولتی مسئول این بخش ها در حال ایجاد ترتیبات خاص بخش هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OPP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *