راهنمای خودکارسازی شبکه های اجتماعی با Metricool

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای در زندگی ما و به ویژه در تجارت ما اهمیت پیدا می کنند. می دانم، به روز نگه داشتن شبکه های اجتماعی در زمانی که تنها بخشی از کسب و کار شما نیستند و بیش از یک نمایه اجتماعی دارید، دشوار است. اما، با Metricool، خودکار کردن شبکه های اجتماعی آسان است.

و اگر اینجا هستید، به این دلیل است که به دنبال راه حلی برای خودکارسازی شبکه های اجتماعی خود هستید، پس حالا که به شما می گویم آن را ترک نکنید…

autolist چیست و چگونه کار می کند

خودکار لیست یک است مجموعه ای از چندین نشریه که می توانید به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

این محتوا می تواند به صورت دوره ای برنامه ریزی شود و به این ترتیب نیازی نیست نگران انتشار مکرر و در زمان مناسب در شبکه های خود باشید.

این فرآیند می تواند به شما کمک کند مدیریت و اتوماسیون شبکه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید تا بتوانید برای کارهای دیگر وقت بگذارید.

در Metricool، می‌توانید فهرست‌های خودکار محتوا را سازماندهی کنید. من به شما خواهم گفت که چگونه می توانید شبکه های اجتماعی خود را خودکار کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=R1Df4F_8qmk

Autolists خود را تنظیم کنید

حساب رایگان خود را در Metricool ایجاد کنید و به بخش برنامه ریزی دسترسی پیدا کنید.

پس از رسیدن به آنجا، می توانید به صورت دستی در تقویم برنامه ریزی کنید یا روی قسمت سمت چپ با عنوان Autolists کلیک کنید.

برای ایجاد یک لیست خودکار از ابتدا، باید روی «ایجاد فهرست خودکار جدید» کلیک کنید و می توانید پیکربندی آن را شروع کنید تا شبکه های اجتماعی خود را خودکار کنید.

پیکربندی شامل پر کردن فیلدهایی است که در صفحه اصلی ظاهر می شود. آنها داده های زیر هستند:

نام و پیکربندی فهرست خودکار: نامی ایجاد کنید که محتوایی را که حاوی لیست است (بهترین پست ها، توییت های دوره ای و غیره) تعریف کند.

تکرار: گزینه تکرار برای تبدیل autolist به یک لیست دایره ای استفاده می شود. پس از انتشار محتوا، به انتهای لیست می‌رود تا نوبت شما دوباره منتشر شود.

اگر هنگام انتشار محتوا، تکرار را روشن نکنید، از فهرست خودکار حذف می‌شود تا دوباره منتشر نشود.

کوتاه کننده ها: این تابع متصل URL های شما را به طور خودکار بدون استفاده از کوتاه کننده دیگر کوتاه می کند. با استفاده از کوتاه کننده متریکول، آماری از کلیک های دریافتی روی لینک های خود خواهید داشت.

شبکه هایی برای انتشار: شبکه های اجتماعی را که می خواهید پست های خود را در آنها به اشتراک بگذارید، به طور همزمان فعال کنید. اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید فهرست‌های خودکار را برای مدیریت مستقل هر شبکه اجتماعی ایجاد کنید. بین ، لینکدین یا فیسبوک به طور جداگانه یا همزمان یکی را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع خرابی یا کار نکردن برنامه YouTube در آیفون

برنامه ریزی: زمان ارسال پست بعدی را با انتخاب زمان و روزهایی که ترجیح می دهید برنامه ریزی کنید. ما به شما توصیه می کنیم بهترین زمان خود را برای ارسال در هر شبکه اجتماعی از قبل برنامه ریزی کنید. هر تعداد ردیف را که می خواهید اضافه کنید یا چند روز را همزمان انتخاب کنید.

موقعیت پست در لیست: شماره کنار نماد به شما می گوید که در چه موقعیتی ظاهر می شود، بنابراین می توانید به سرعت ببینید پست بعدی چه خواهد بود. با کلیک بر روی این عدد می توانید موقعیت پست را تغییر دهید.

مکث کنید: یک دکمه روشن/خاموش که به شما امکان می دهد هر پست فعال فهرست خودکار خود را متوقف کنید. وقتی پست نباید منتشر شود، اگر محتوای فصلی باشد، بسیار مفید است.

زباله ها: زمانی که دیگر نمی خواهیم منتشر شود، دکمه ای برای حذف محتوا به لیست اضافه می شود.

فهرست مطالب: زمان آن رسیده است که پست هایی را که می خواهید در فهرست خودکار درج کنید، ایجاد کنید. شما می توانید شبکه های اجتماعی خود را به سه روش خودکار کنید. به صورت دستی اضافه کردن هر پست یک به یک، آپلود یک CSV فایل یا پیوست کردن یک فید RSS.

  • به صورت دستی: روی نوشتن جدید ضربه بزنید و هر پستی را که می خواهید این فهرست خودکار حاوی آن باشد، به صورت دستی بنویسید. می توانید هر تعداد که می خواهید یکی یکی بنویسید.
  • افزودن CSV: شما باید فایل CSV را با تمام داده های پست هایی که می خواهید به لیست خودکار شما اضافه شود آپلود کنید. وقتی روی «افزودن همه» ضربه بزنید، همه پست‌های فهرست خودکارتان اضافه می‌شوند. شما باید یک فایل CSV از با دو ستون تهیه کنید: اولی برای متن پست و دومی برای URL تصویری که می خواهید اضافه کنید، که اختیاری است. می توانید کاراکتر را طوری پیکربندی کنید که به عنوان جداکننده بین دو ستون استفاده شود. اگر می‌خواهید عکس‌ها را اضافه کنید، این عکس‌ها باید قبلاً با هر شبکه تطبیق داده شوند. با بودن .csv، باید بدانید که کدام فرمت مناسب است. اگر اندازه را اشتباه گرفتید و با آن شبکه مطابقت نداشت، یک پیغام خطا ظاهر می شود، زیرا Metricool با یک فرآیند اعتبارسنجی آن را شناسایی می کند و به شما می گوید که خطا را اصلاح کنید.
  • افزودن فید RSS: فید RSS فایلی است که توسط برخی وب سایت ها تولید می شود که حاوی اطلاعات منتشر شده توسط آن وب سایت است. به عنوان مثال، فید RSS Metricool حاوی پست های وبلاگ وب سایت ما است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه برای افزودن تصاویر درج در Google Docs در موبایل و دسکتاپ
  • این RSS هر بار که مطالب جدیدی در وبلاگ منتشر می شود به روز می شود. برای افزودن این فید به فهرست‌های خودکار، ابتدا باید URL فید را قرار داده و روی جستجو کلیک کنید. اگر فایل درست باشد، محتوای اخیر موجود در فایل فید کشف خواهد شد. مرحله بعدی تکمیل فیلدهای زیر است:
    • پیشوند: متنی که در ابتدای همه پست‌هایی که فید شما حاوی آن است قرار می‌گیرد.
    • پسوند: متنی که در انتهای هر پست قرار می گیرد. در پایان تنظیمات، سه گزینه برای انتخاب دارید
      • پست های قبلی را درج کنید: اگر روی این گزینه کلیک کنید، آخرین مطالب و مطالب زیر در RSS موجود است.
      • اضافه کردن پست های غیرفعال شده: این بدان معنی است که پست هایی که اضافه می کنید غیرفعال می شوند و تا زمانی که به صورت دستی فعال نشوند در شبکه های اجتماعی شما پست نمی شوند.
      • به بالای لیست خودکار اضافه کنید: اگر این گزینه را علامت بزنید، پست های RSS جدید به بالای لیست خودکار اضافه می شود. اگر این گزینه را تیک نزنید به صورت پیش فرض به انتهای گزینه اضافه می شوند.

می‌توانید پیوندها، تصاویر (حداکثر 4 تا برای هر پست) یا ویدیوهای متحرک و GIF را به اشتراک بگذارید. ساده است!

از این پنل اصلی، در یک نگاه می توانید ببینید: چه لیست هایی فعال دارید، اگر آنها دایره ای هستند و در هر کدام از آنها چند پست وجود دارد. همچنین می توانید لیست را مستقیماً متوقف کنید، آن را فعال یا حذف کنید.

اگر روی نام یک فهرست خودکار کلیک کنید، به پیکربندی ایجاد شده و لیست پست هایی که در حال انتشار هستند دسترسی پیدا می کنید.

در قسمت زمان بندی می توانید برنامه نویسی اولیه ای که انجام داده اید را در لیست مشاهده کنید. در تصویر بالا نحوه استفاده از آن را مشاهده می کنید.

و به این ترتیب می توانید شبکه های اجتماعی خود را با ویژگی autolists Metricool خودکار کنید!

آیا می‌خواهید درباره فهرست‌های خودکار Metricool بیشتر بدانید؟ در اینجا ما یک آموزش ویدیویی برای شما قرار می دهیم که در آن می توانید گام به گام نحوه استفاده از لیست های خودکار خود را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=rdLK10NuQsA

به ما بگویید… نظر شما در مورد autolists چیست؟ اگر یاد بگیرید که شبکه های اجتماعی را خودکار کنید، می توانید مدیریت را بهبود ببخشید؟

آیا می خواهید در مورد Metricool بیشتر بدانید؟

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zKqLSL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *