راهنمای دسترسی به فیس بوک: نکات مهم برای شما

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فیس بوک با 2.74 میلیون عضو فعال در ماه بزرگترین شبکه اجتماعی است. با توجه به مخاطبان بالقوه زیاد، ممکن است پیدا کردن بازار هدف برای شما دشوار باشد. سریعترین روش برای افزایش دسترسی خود تنها با چند کلیک و پرداختی متوسط، استفاده از دکمه Boost Post است.

به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، چیزهای خاصی وجود دارد که باید بدانید. ما این پست را برای شما تنظیم کرده ایم تا مطمئن شوید که همه آن را می دانید.

Facebook Reach چیست؟

دسترسی به فیس بوک مهمترین عامل در برند و تبلیغ کسب و کار شما است. دسترسی به تعداد افرادی که پست‌ها، ویدیوها یا محتوای دیگر شما را دیده‌اند اشاره دارد. هر شاخصی که ممکن است نظارت کنید تحت تأثیر قرار می گیرد، از جمله تعامل، لایک ها، نظرات، کلیک ها و بررسی های نامطلوب. فیس بوک امکان ارسال محتوای رایگان را فراهم می کند، اما ممکن است دسترسی به مخاطبان هدف شما گران باشد. با این حال، دارای طیف گسترده ای از مزایای است.

انواع مختلف دسترسی فیسبوک چیست؟

حتما درباره دسترسی به پست و دسترسی به صفحه شنیده اید. اما اینها از نظر وزن متفاوت هستند. دسترسی به صفحه تعداد کل افرادی است که هر یک از پست های شما را در یک بازه زمانی خاص مشاهده کرده اند، در حالی که دسترسی به پست تعداد کل مخاطبانی است که پست شما را در فید خود مشاهده کرده اند. علاوه بر این، پست و دسترسی به صفحه به سه دسته اصلی طبقه بندی می شوند:

انواع دسترسی فیسبوک

دسترسی به تبلیغات فیس بوک

دسترسی به تبلیغات فیسبوک تعداد افرادی است که تبلیغات شما را می بینند. با این حال، متریک تخمین زده می شود. این نتیجه استفاده از تبلیغات پولی و هدف قرار دادن مخاطب است. اثربخشی تبلیغات شما و میزان کارآمدی شما برای هدف قرار دادن مخاطب توسط تبلیغات اندازه گیری می شود.

دسترسی ارگانیک فیس بوک

دسترسی ارگانیک به تعداد افرادی که پست‌های فیسبوک شما ممکن است به صورت رایگان دسترسی داشته باشند، اشاره دارد. برای افزایش دسترسی ارگانیک خود باید به دستورالعمل های 80-20 پایبند باشید. 20٪ از پست های شما باید تبلیغاتی باشد و 80٪ باقیمانده اجتماعی تر باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  CardioPrecision با دستگاه بیماری قلبی وارد بازار ایالات متحده شد

دسترسی ویروسی فیس بوک

Facebook Reach Viral تعداد افرادی است که محتوای شما را در نتیجه تعامل کاربر دیگری از طریق لایک، نظرات، برچسب‌ها یا اشتراک‌گذاری با مطالب شما دیده یا برخورد کرده‌اند که به عنوان دسترسی ویروسی محتوای شما شناخته می‌شود. به عنوان مثال، حتی اگر دوستان آنها دنبال کننده صفحه شما نباشند، اگر یکی از طرفداران آن را لایک کند، نظر دهد یا آن را به اشتراک بگذارد، پست شما را خواهند دید.

مزایای افزایش دسترسی فیسبوک

تقویت پست یا صفحه خود بهترین و ساده ترین راه برای تبلیغ برند شما است. در اینجا چند مزیت افزایش دسترسی فیسبوک آورده شده است:

افزایش مشارکت

Reach یکی از مزایای اصلی تبلیغ پست فیس بوک است. تقویت یک پست می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را نسبت به افرادی که در حال حاضر با صفحه شما درگیر هستند، جذب کنید. به لطف تاکتیک‌های بازاریابی داخلی، می‌توانید مطمئن باشید که با افرادی تماس می‌گیرید که به احتمال زیاد شیفته آنچه شما ارائه می‌دهید هستند.

قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید

وقتی پست های خود را تقویت می کنید، انتخابی دارید که چه کسی را هدف قرار دهید. اگر بخواهید افرادی را که صفحه شما و دوستانشان را در فیسبوک دوست دارند هدف قرار دهید، صفحه شما برای همه دوستان طرفداران شما قابل مشاهده خواهد بود.

دسترسی به تجزیه و تحلیل

ممکن است آماری دریافت کنید که نشان می دهد یک پست در هنگام ارتقاء آن چقدر کارآمد است. می‌توانید رویکرد فیسبوک خود را در طول زمان با یادگیری آنچه که برای اهداف بازاریابی فیسبوک شما مناسب‌تر است، بهبود بخشید.

آسان برای استفاده

سهولت استفاده از افزایش پست های شما یکی دیگر از مزایای فوق العاده است. فیس بوک برای ساده کردن این روش کار بسیار خوبی انجام داده است، بنابراین می توانید بدون احساس فشار به آن دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید مخاطب، بودجه و مدت زمان افزایش را از یک صفحه انتخاب کنید.

5 روش موثر برای افزایش دسترسی به فیس بوک

راه های زیادی برای افزایش دسترسی به فیسبوک شما وجود دارد. برخی از آنها نیازی به سرمایه گذاری هنگفت ندارند. در زیر به برخی از راه های موثر اشاره کرده ایم:

سوال بپرسید (QNA)

تأثیری که پرسیدن سؤال بر سطح مشارکت شما می گذارد شما را شگفت زده خواهد کرد. افراد اغلب زمانی که از آنها خواسته می شود پاسخ مثبت می دهند. از مطالبی استفاده کنید که سؤالات باز، مسابقات زیرنویس و چالش‌های پر کردن جای خالی را می‌پرسد تا نظرات خود را جلب کنید.

از تصاویر یا گرافیک استفاده کنید

گنجاندن گرافیک در پست های فیس بوک خود یکی از روش های مشخص برای اطمینان از اینکه مطالب شما به مخاطبان مناسب می رسد است. از آنجایی که الگوریتم فیس بوک از پست های همراه با عکس حمایت می کند، این باعث افزایش تعامل می شود. شامل عکس‌های با کیفیت بالا، تصاویر سرگرم‌کننده، تصاویر کارمندان یا مشتریان شما، تصاویر نحوه استفاده از اقلام شما، و تصاویری که لذت کسب‌وکار شما را از مطالب شما نشان می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تولید کننده مایکوپروتئین Enough 40 میلیون یورو به منظور افزایش ظرفیت تولید خود افزایش می دهد

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها در سال 2020 پس از اینکه مردم گفتند دیگر نمی توانند مزایایی به پست های خود اضافه کنند، بازگشت بزرگی به خود گرفتند. افزودن هشتگ به پست های خود می تواند به شما در ایندکس کردن مطالب کمک کند. شما می توانید از پنج تا ده هشتگ در یک پست استفاده کنید. حتی می توانید برای افزایش دسترسی به پست های قدیمی خود هشتگ اضافه کنید.

مطالب و زیرنویس های خود را بهینه کنید

زیرنویس های خود را واضح و دقیق بنویسید. کلمات یا عبارات غیر ضروری را که ممکن است الگوریتم فیس بوک را گیج کنند، اضافه نکنید. اگرچه همه چیز در دست الگوریتم ها نیست، کاری که انجام می دهید ممکن است بر دسترسی شما تأثیر بگذارد. همچنین از پیوندهای خارجی برای حفظ مخاطبان خود در پست های خود اجتناب کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا دسترسی ارگانیک داشته باشید.

از CTA استفاده کنید

استفاده بیش از حد از CTA ها می تواند کمی لغزنده باشد. اما اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند تعداد خوبی از دسترسی ها را برای شما به ارمغان بیاورد. این یک تاکتیک بازاریابی مستقیم و راهی عالی برای جذب مخاطبان با پست‌هایتان است. به یاد داشته باشید، هرگز از کلیک طعمه استفاده نکنید، زیرا این موارد می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند.

کدام پست را باید تقویت کنید؟

به عنوان اولین قدم، به دنبال پست هایی باشید که چندین بار به صورت ارگانیک مشاهده شده اند و بازگشت سرمایه خوبی دارند. هر یک از آنها را انتخاب کنید و آنها را تقویت کنید. در زیر چند پست وجود دارد که ممکن است ارزش تقویت را داشته باشد:

پیوند به یک سایت پولی

پست‌های تقویت‌شده تکنیک فوق‌العاده‌ای برای هدایت افراد به وب‌سایت شما از فیس‌بوک است، اگر یک فراخوان برای اقدام (CTA) یا کمپین در حال اجرا در آنجا دارید.

مطالب مفید

محتوایی که مشکلات مخاطبان شما را حل می کند بهترین راه برای تقویت است. محتوای خود را آموزنده و محاوره ای نگه دارید، زیرا مردم عاشق خواندن پست های محاوره ای هستند.

محتوایی که به شما کمک می کند مخاطبان خود را در لیست خود قرار دهید

هدایا یا هر کمپین دیگری که مخاطبان شما را وادار می کند در لیست ایمیل شما قرار بگیرند، عالی هستند.

بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری دسترسی فیسبوک چیست؟

چندین بازاریاب رسانه های اجتماعی به تعداد افرادی که یک پست رسیده است نگاه کردند و آن را با تعداد کل دنبال کنندگان خود مقایسه کردند. سپس آنها درصدی از تعداد طرفداران را محاسبه کردند. با ارزش ترین دیدگاه دیگر آن نیست.

به لطف ویژگی جدید Insights فیس بوک، می توانید ببینید که در حال حاضر چند دنبال کننده آنلاین هستند. به سختی یک پست صفحه فیس بوک تا دو تا سه ساعت طول می کشد. با توجه به آن، ما باید نتایج خود را با تعداد تحسین کنندگان فیس بوک حاضر مقایسه کنیم.

نتیجه

تقویت پست های فیس بوک یک استراتژی عالی برای دستیابی به افراد بیشتر و افزایش تعامل با مخاطبان است. مطمئن شوید که مقالاتی بازاریابی می کنید که قبلاً موفق بوده و بهترین بازگشت سرمایه را دارند. تقویت پست‌ها یک رویکرد مقرون‌به‌صرفه برای افزایش لایک‌ها و تعامل در صفحه شما زمانی است که بر مخارج خود کنترل دارید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fcXGmq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *