رقابت برای حمایت از نوآوری ها برای سلامت و رفاه سالمندان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بورس نوآوری AgeTech کانادا رقابتی را برای حمایت از مشاغل با محصولات نوآورانه که سلامت و رفاه افراد مسن را در بریتانیا و کانادا بهبود می بخشد، راه اندازی کرده است.

شرکت‌هایی از سراسر دو کشور می‌توانند برای مشارکت درخواست کمک مالی کنند. هشت شرکت برنده از بریتانیا و حداکثر پنج شرکت از کانادا برای شرکت در یک بازدید حضوری تبادل بین‌المللی انتخاب خواهند شد. علاوه بر این، حداکثر از 25 شرکت از هر کشور برای پیوستن به برنامه های مجازی که برای کمک به تعریف و توسعه ارزش پیشنهادی طراحی شده اند، دعوت خواهند شد.

مسابقه در 3 ژانویه افتتاح می شود و درخواست ها تا 3 فوریه 2023 پذیرفته می شود. برندگان در ماه مارس اعلام می شوند.

شرکت‌ها می‌توانند برای بورس نوآوری درخواست دهند و اطلاعات بیشتری کسب کنند: https://www.thenhsa.co.uk/2022/11/calling-uk-and-canadian-businesses-the-uk-canada-agetech-innovation- تبادل/

کسب‌وکارهای موفق توسط کارشناسان بریتانیایی و کانادایی با دانش اکوسیستم‌های نوآوری سالم پیری در هر کشور، از ارائه‌دهندگان ملی مراقبت‌های بهداشتی، دانشگاه‌ها و صنعت، حمایت خواهند شد.

شرکت‌هایی که نوآوری‌ای دارند که نیازهای کلیدی سالمندی سالم را برطرف می‌کند و پایه شواهد معتبری دارند، می‌توانند درخواست دهند. اولویت های مسابقه عبارتند از:

  1. پیری در خانه
  2. ارائه خدمات بهداشتی و درمانی
  3. سلامت شناختی و روانی
  4. خودمختاری و استقلال
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه گیف های اسنپ چت مورد علاقه خود را ارسال کنیم

تمرکز بر راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که یا در بازار هستند یا آماده آزمایش/ تأیید در محیط واقعی هستند، تأثیر مثبت قابل‌توجهی بر اولویت مراقبت‌های بهداشتی دارند و آماده صادرات هستند.

این برنامه توسط Innovate UK تأمین مالی می شود و شامل شرکای زیر است: وزارت تجارت بین المللی. چهار شبکه علوم سلامت آکادمیک شمالی (AHSN) از – Health Innovation Manchester، Yorkshire و Humber AHSN، آژانس نوآوری (North West Coast AHSN)، AHSN برای شمال شرق و شمال کامبریا. و AGE-WELL و CABHI از کانادا.

دکتر مندی دیکسون، رئیس مشارکت شرکتی و سرپرست برنامه پیری سالم در NHSA، گفت: «از آنجایی که مردم طولانی‌تر زندگی می‌کنند، اطمینان از گذراندن این سال‌های اضافی در سلامتی خوب هرگز مهم‌تر نبوده است. پیری سالم چالش پیچیده ای است که نیازمند راه حل های نوآورانه و واقعی است.

«برنامه تبادل نوآوری AgeTech کانادا در بریتانیا کارشناسان برجسته را برای حمایت از شرکت‌هایی که در حال توسعه نوآوری‌هایی هستند که می‌توانند سلامت و رفاه افراد مسن را برای نسل‌های آینده بهبود بخشند، گرد هم بیاورند.

به عنوان یک خوشه نمونه علوم زیستی، شبکه سالمندی سالم اتحادیه علوم سلامت شمالی با شرکای خود از سراسر انگلستان، بریتانیا و کانادا برای تشکیل کنسرسیومی کار کرد که راه‌حل‌های متحول کننده برای حمایت از جمعیت سالخورده را تسهیل می‌کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برای عدم کارکرد اعلان های Slack در Mac و Windows Desktop

دکتر آلیسون سکولر، رئیس و دانشمند ارشد CABHI، افزود: “اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما به راه حل های نوآورانه ای نیاز داریم تا به افراد کمک کند پیر شوند، و باید اطمینان حاصل کنیم که بهترین راه حل ها در همه جا قابل دسترسی هستند. صرافی AgeTech کانادا در بریتانیا نمونه فوق‌العاده‌ای از این است که چگونه کشورها با هم کار می‌کنند و می‌توانند کارهای بیشتری برای همه انجام دهند. CABHI خوشحال است که در این ابتکار مهم شریک است و از توسعه، گسترش و مقیاس شرکت‌های نوآور بریتانیایی و کانادایی از طریق برنامه‌نویسی، خدمات و پلتفرم‌های منحصربه‌فرد ما حمایت می‌کند. همه ما وقتی با هم کار می کنیم بهتر پیر می شویم.»

درخواست‌ها تا 3 فوریه 2023 پذیرفته می‌شوند و برندگان در مارس 2023 اعلام می‌شوند. شرکت‌ها می‌توانند درخواست دهند و اطلاعات بیشتر را در آدرس زیر دریافت کنند: -تجاری-کانادایی-بریتانیا-کانادا-agetech-innovation-exchange/

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XnPGGY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *