زیرسیستم ویندوز برای لینوکس اکنون برای همه در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دسترس بودن عمومی زیرسیستم برای لینوکس (WSL) را اعلام کرد که اکنون به صورت کامل در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است.

به گفته مایکروسافت، WSL که قبلاً به شکل پیش‌نمایش در دسترس بود، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که از لپ‌تاپ مورد علاقه خود برای برنامه‌نویسی استفاده کنند تا محیط GNU/Linux را بدون هزینه‌های سربار ماشین مجازی سنتی یا راه‌اندازی dualboot اجرا کنند.

کریگ لوون، مدیر برنامه پلتفرم توسعه‌دهنده ویندوز، در یک پست وبلاگ نوشت: «هدف ما این است که تا جایی که می‌توانیم مردم را به استفاده از نسخه فروشگاه WSL منتقل کنیم، زیرا بهترین تجربه را با جدیدترین ویژگی‌ها ارائه می‌دهد. () اعلام خبر.

WSL برای ویندوز 10

لوون اضافه کرد که نسخه جدید WSL که دارای “صدها” رفع اشکال و بهبود است، در ویندوز 11 و همچنین ویندوز 10 نیز در دسترس خواهد بود، به این معنی که برای حدود 87 درصد از کاربران ویندوز در دسترس خواهد بود.

نسخه مایکروسافت استور همان چیزی است که کاربران هنگام اجرای «wsl –install» یا «wsl –update» در خط فرمان دریافت می کنند و همچنین قول می دهد که به روز رسانی های سریعتر و آسان تری را در مقایسه با زمانی که جزء ویندوز بود ارائه دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای نمایش دسکتاپ در مک

اگر قبلاً از نسخه‌ای استفاده می‌کنید که در فروشگاه مایکروسافت موجود نبود، احتمالاً می‌خواهید آن را ارتقا دهید. Loewen می گوید، می توانید این کار را با دریافت آخرین بکپورت انجام دهید، که تا پایان سال به طور خودکار به کاربران ارسال می شود.

همچنین باید ویندوز 10 21H1، 21H2، یا 22H2 یا 11 21H2 را با تمام به‌روزرسانی‌های نوامبر اجرا کنید.

این واقعیت که WSL در فروشگاه مایکروسافت برای کاربران ویندوز 10 در دسترس خواهد بود، برای بسیاری از کاربرانی که تصمیم به ارتقاء به ویندوز 11 گرفته اند، خبر خوبی خواهد بود.

آخرین StatCounter () ارقام نشان می دهد که 71 درصد از کاربران ویندوز ویندوز 10 را ترجیح می دهند. ویندوز 11 در حال حاضر 15 درصد از فضا را اشغال می کند، در حالی که در ابتدای سال 2022 کمتر از 3 درصد بود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tKnAVY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *