سال‌ها پس از خرید Audm، نیویورک تایمز اپلیکیشن صوتی خود را راه‌اندازی کرد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سال‌ها پس از خرید Audm، نیویورک تایمز صوتی خود را راه‌اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چندین سال پیش، نیویورک تایمز برنامه روزنامه نگاری صوتی Audm را با هدف استفاده از آن به عنوان پایه محصول صوتی خود خریداری کرد. امروز، این شرکت رسانه ای نتیجه آن کار را با اولین رسمی New York Times Audio رونمایی می کند – یک برنامه موبایل جدید که بهترین پادکست های این نشریه را ترکیب می کند، مانند “The Daily”، “The Ezra Klein Show”، “Hard Fork، «عشق مدرن»، «The Run-Up» و موارد دیگر، با مواردی که منحصراً برای پلتفرم جدید ساخته شده‌اند. این موارد از خلاصه اخبار کوتاه گرفته تا محتوای سبک زندگی گرفته تا روزنامه نگاری طولانی و غیره را شامل می شود.

به علاوه، به لطف خرید ۲۵ میلیون دلاری استودیوی تولید پشت سر سریال، این اپلیکیشن شامل محتوای مربوط به آن معامله نیز می‌شود. این شامل خود نمایش همنام، به‌علاوه برنامه‌های جدید استودیو مانند «مسأله اسب تروا»، «سردترین مورد در لارامی» و موارد دیگر، و همچنین «این زندگی آمریکایی» به میزبانی ایرا گلس می‌شود.

تایمز سرمایه‌گذاری زیادی روی برنامه‌های صوتی به‌عنوان راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان خود، و به‌ویژه آن‌هایی که می‌خواهند در حین حرکت با روزنامه‌نگاری‌اش درگیر شوند، کرده است – مثلاً هنگام رفت و آمد، پیاده‌روی با سگ‌شان، دویدن یا مسافرت. اما، معمولاً، محتوای NYT از طریق پلتفرم‌های شخص ثالثی که کاربران در حال حاضر پادکست‌های خود را پخش می‌کنند، مانند پادکست اپل یا Spotify، قابل دسترسی است.

اعتبار تصویر: NYT

جداسازی آن محتوا در برنامه خود به NYT ارتباط مستقیم تری با مخاطبانش می دهد، البته، به این معنی که می تواند داده های بیشتری را در مورد رفتار کاربر، مانند آنچه که مردم پخش می کنند و دانلود می کنند، جمع آوری کند. (به علاوه، می تواند تبلیغات خود را بفروشد). اما جذابیت آن می‌تواند محدود باشد، زیرا این برنامه یک کاتالوگ پادکست برای رقابت با پلتفرم‌های موجود، جایی که مردم از قبل برنامه‌های NYT مورد علاقه خود را مانند «The Daily» پخش می‌کنند، نخواهد داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس MagSafe در بریتانیا

و، با افزودن موارد انحصاری به NYT Audio، شنوندگان باید دائماً بین برنامه‌ها جابجا شوند تا همه برنامه‌هایی را که می‌خواهند تنظیم کنند، بشنوند – و این لزوماً کاری نیست که آنها بخواهند انجام دهند.

حتی Spotify نیز با تاخیر متوجه شد که استراتژی انحصاری آن با پادکست ها نتیجه ای ندارد. این شرکت زمانی بر این باور بود که می‌تواند کاربران را با نام‌های بزرگ جذب کند و می‌تواند با خرید استودیوها، نسخه‌های اصلی محبوب خود را تولید کند، اما از آن زمان به جای خالق، بیشتر بر روی پلتفرم میزبانی تمرکز کرد و مدیران برتر پادکست را در این فرآیند کنار گذاشت. NPR همچنین اخیراً چهار پادکست خود را در میان مجموعه ای از اخراج های خود لغو کرد که باعث می شود بازار نامشخصی برای NYT Audio وجود داشته باشد.

اعتبار تصویر: NYT

با این حال، ممکن است برای وفاداران NYT یا کسانی که قبلاً گوش دادن به پادکست را به بخشی از روال خود تبدیل نکرده اند جذابیت داشته باشد و این برنامه جدید را به عنوان نوعی ارزش افزوده در کنار اشتراک فعلی خود می بینند. برای جمعیتی که مایل به امتحان کردن برنامه هستند، تعدادی نمایش جدید برای نمونه وجود خواهد داشت.

برای شروع، یک برنامه صبحگاهی جدید به نام “سرفصل ها” وجود دارد که توسط خبرنگار Times Annie Correal میزبانی می شود، که در عرض 10 دقیقه یا کمتر شما را با اخبار برتر آشنا می کند و به شما امکان می دهد از خبرنگاران در سراسر اتاق خبر NYT بشنوید. در همین حال، یک مجموعه کوتاه جدید به نام «شورت‌ها» محتوای سبک زندگی مانند ایده دستور غذا، توصیه‌های تلویزیونی و کتاب، الهام‌بخش سفر، و نکاتی برای خوب زندگی کردن را ارائه می‌دهد.

ویژگی به نام «مقایسه مجله» مجموعه‌ای از روزنامه‌نگاری طولانی روایت شده را از سایر رسانه‌ها ارائه می‌کند، که اساساً همان چیزی است که آودم ارائه کرده است.

اعتبار تصویر: NYT

این شرکت می گوید که در نتیجه این راه اندازی، برنامه مستقل Audm اکنون غروب می کند. همه مشترکین فعلی Audm iOS به طور خودکار با همان نرخ ماهانه یا سالانه به NYT Audio منتقل می شوند، بنابراین می توانند به محتوای مقاله روایت شده موجود خود دسترسی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این جعبه پخش موسیقی زیبا و کوچک از ChatGPT برای یافتن موسیقی جدیدی که دوست دارید استفاده می کند

همچنین یک «لیست پخش روزانه» وجود دارد که داستان‌های برتر، داستان‌های فرهنگی و سایر محتواها را در یک ساعت یا کمتر جمع‌آوری می‌کند و یک ویژگی «خبرنگار می‌خواند» که در آن روزنامه‌نگاران آثار خود را می‌خوانند و زمینه‌های بیشتری را در مورد داستان به اشتراک می‌گذارند.

«این زندگی آمریکایی»، «سریال» و دیگر برنامه‌های سریال پروداکشنز، همراه با برنامه‌های گفتگوی ورزشی از «The Athletic» نیز گنجانده شده‌اند.

اعتبار تصویر: NYT

برنامه صوتی NYT تقریباً یک سال و نیم قبل از ورود امروز در مرحله آزمایش بتا بوده است و برای همه مشترکین اخبار در دسترس است.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که در نتیجه این راه‌اندازی هیچ برنامه‌ای برای بیرون کشیدن محتوای موجود خود از پلتفرم‌های شخص ثالث مانند اپل یا ندارد.

ورود این برنامه به دنبال سرمایه گذاری گسترده نیویورک تایمز در مجموعه برنامه های تلفن همراه اختصاصی خود است که اکنون شامل برنامه محبوب آشپزی NYT و اخیراً یک به روز شده NYT (قبلاً جدول کلمات متقاطع) است که اخیراً از خرید Wordle خود سود برده است. .

استفانی پریس، معاون ارشد و مدیر کل Audio، در اطلاعیه راه اندازی گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که افراد بیشتری را با روش جدیدی برای تجربه نیویورک تایمز آشنا کنیم.” روزنامه‌نگاری صوتی این قدرت را دارد که داستان‌ها را زنده کند، و اپلیکیشن ما اکنون به مخاطبان ما اجازه می‌دهد تا در لحظاتی که خواندن گزینه‌ای نیست، تایمز را با خود – در پیاده‌روی با سگ‌ها، در حین رفت‌وآمد – ببرند. او افزود: ارائه صدای نیویورک تایمز به مشترکان اخبار تنها یکی از راه‌هایی است که ما در لحظات بیشتری در طول روز به اشتراک Times ارزش بیشتری می‌دهیم.

برنامه صوتی نیویورک تایمز فقط برای iOS است.

در زمان نگارش این مقاله، به جایگاه شماره 5 در بخش اخبار اپ استور ایالات متحده منتقل شده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LxCxNH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *