سامسونگ بی شرمانه آیفون را به دلیل کاهش فروش خود به سخره می گیرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سامسونگ بار دیگر را به دلیل عدم فروش آیفون تاشو مورد تمسخر قرار می دهد، این بار با تبلیغاتی جدید با موضوع جام جهانی که ادعا می کند «زمان تا زدن با هم فرا رسیده است». با این حال، تبلیغ جدید در حالی منتشر می‌شود که داده‌های مشاوران زنجیره تامین نمایشگر نشان می‌دهد که سری آیفون ۱۴ بخش بزرگی از فروش گوشی‌های تاشو را از آن خود کرده است، علی‌رغم این واقعیت که … تا نمی‌شود.

سامسونگ شیفته اپل و آیفون است

اپل آیفون تاشو ارائه نمی دهد و این برای کسی که امروز به دنبال خرید گوشی است، خبری نیست. با این وجود، سامسونگ طی سال گذشته آن را به یکی از اصلی ترین بخش های تبلیغات خود تبدیل کرده است. اخیراً، این شرکت تبلیغی را منتشر کرد که در آن کاربران آیفون را که «در حصار» بودند، تشویق می‌کرد تا به سامسونگ بپرند، نه اینکه منتظر «برخوردار» اپل باشند.

به نظر می رسد سامسونگ این تبلیغ با موضوع جام جهانی را در کشورهای مختلف در سراسر جهان اجرا می کند و برخی از کاربران سطح تبلیغات را به ویژه در TikTok مشاهده می کنند. این ویدئو در یکی از اکانت های سامسونگ در ویبو منتشر شد و دیده شد ابتدا توسط یک کاربر در توییتر. در این ویدئو متلک می‌گوید: «زمان جمع شدن فرا رسیده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  والپیپرهای رنگارنگ، وکتور، کیهانی آیفون

در این ویدئو، سامسونگ انبوهی از گوشی های هوشمند را در حال تماشای یک مسابقه فوتبال نشان می دهد. گوشی‌های تاشو سامسونگ در حال انجام موج هستند، در حالی که آیفون‌های موجود در میان جمعیت نمی‌توانند در آن شرکت کنند زیرا تاشو نیستند. من اعتراف می کنم که این یک تبلیغ هوشمندانه توسط سامسونگ است، حداقل در مقایسه با برخی از تلاش های دیگرش برای تمسخر آیفون.

اما علیرغم وسواس سامسونگ برای تمسخر فقدان آیفون تاشو، این چیزی است که ظاهراً مصرف کنندگان به آن اهمیت نمی دهند. در واقع، آخرین داده‌های تحلیلگران در Display Supply Chain Consultants نشان می‌دهد که آیفون 14 قرار است در سه ماهه چهارم فروش گوشی‌های تاشو کمی کاهش یابد.

اگر به تقسیم بندی منطقه ای نگاه کنیم، کاملاً مشخص می شود که بازار ایالات متحده مشکل سامسونگ در Q4'22 بوده است و درست پس از عرضه سری آیفون 14 پرو با های بهبود یافته و جزیره دینامیک آن اتفاق می افتد. در حالی که ایالات متحده سهم 29 درصدی از تولید گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ در سال 2021 و سهم 29 درصدی را در سه ماهه سوم سال 22 به خود اختصاص داد، این سهم در سه ماهه چهارم سال 22 به تنها 7 درصد کاهش یافت.

به همین دلیل، تحلیلگران DSCC بر این باورند که محموله‌های سامسونگ در سه ماهه چهارم 2022 «45 درصد کمتر از پیش‌بینی قبلی ما خواهد بود، با 46 درصد افزایش به 10.1 میلیون دستگاه در مقابل انتظارات قبلی برای رشد 77 درصدی به 12.3 میلیون دستگاه».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای عدم ارسال پیام در بازار فیس بوک

البته شایعه شده است که اپل در حال بررسی یک آیفون تاشو است. با این حال، این شرکت تاکنون نتوانسته است این فناوری به اندازه کافی پیشرفته باشد که بتواند بر معاوضه ها برتری داشته باشد. شما چی فکر میکنید؟ آیا زمان آن فرا رسیده است که اپل «فولد» را انجام دهد و یک آیفون تاشو منتشر کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید آگهی سامسونگ را در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch?v=JLpyysd-BP8

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در یوتیوب بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=gzSlA5Em4lQ

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Yna
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *