سامسونگ قول داده است که آپدیت اندروید 14 را سریعتر از اندروید 13 ارائه کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ یکی از برندهای است که به‌روزرسانی‌های سریع‌تری را برای موبایل‌های خود ارائه می‌کند. گوگل آپدیت اندروید 13 را در 15 آگوست عرضه کرد. تقریباً دو ماه بعد، سامسونگ رابط کاربری One UI 5 خود را که مبتنی بر اندروید 13 است برای خانواده گلکسی S22 معرفی کرد. اخیراً به‌روزرسانی Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 را همراه با سایر دستگاه‌ها منتشر کرده است.

شرکت کره‌ای گوشی‌های اکنون می‌گوید که به تقویت همکاری خود با گوگل ادامه می‌دهد و به‌روزرسانی One UI را در آینده سریع‌تر می‌آورد. این اعلامیه توسط این شرکت از طریق یک پست وبلاگ در وب سایت رسمی خود در کشور خود اعلام شد.

اگر این ادعا درست باشد، می‌توان انتظار داشت که One UI 6 مبتنی بر به‌روزرسانی اندروید 14 بسیار سریع‌تر در دستگاه‌های سامسونگ عرضه شود – احتمالاً یک ماه پس از انتشار آن توسط Google.

سامسونگ در چند هفته گذشته در به روز رسانی ولگردی کرده است. به روز رسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای چند خود منتشر کرد که شامل یکی از گوشی های سری گلکسی A به همراه طیف تلفن های تاشو 2022 و سپس گوشی های تاشو 2021 می شود. کل لیست شامل Samsung Galaxy A52، Samsung Galaxy Z Fold 4، Samsung Galaxy Z Flip 4، Samsung Galaxy Z Fold 3 و Samsung Galaxy Z Flip 3 است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین شارژر USB-C برای شارژ iPhone، iPad و Mac

به‌روزرسانی نسخه‌های سفت‌افزار – F721NKSU1BVK5 و F936NKSU1BVK5 را به ترتیب برای Samsung Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 ارائه می‌کند. در حالی که نسخه سیستم عامل سامسونگ Galaxy Z Fold 3 F926BXXU2DVK3 است. یک به‌روزرسانی رابط کاربری 6.0 با برچسب A525FXXU4CVJB برای Galaxy A52 در روسیه است.

کاربران گوشی های سامسونگ لیست شده در بالا می توانند با رفتن به تنظیمات گوشی خود و سپس دانلود و نصب، دستگاه خود را به آخرین سیستم عامل به روز کنند. به احتمال زیاد، این یک عرضه OTA با به‌روزرسانی در ابتدا در دسترس کاربران منتخب خواهد بود. در نهایت در روزهای آینده برای کاربران بیشتری گسترش خواهد یافت.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qkWVxp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *