سرمایه گذاری Speak Land از OpenAI برای گسترش پلت فرم یادگیری زبان •

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Speak، یک پلتفرم یادگیری زبان انگلیسی با ویژگی‌های مبتنی بر ، امروز اعلام کرد که ۲۷ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری B به رهبری صندوق راه‌اندازی OpenAI با مشارکت Lachy Groom، Josh Buckley، Justin Mateen، Gokul Rajaram و Founders Fund جمع‌آوری کرده است. . شایان ذکر است، Speak سومین استارتاپی است که OpenAI، آزمایشگاه هوش مصنوعی که نزدیک به است، از طریق صندوق خود به صورت عمومی سرمایه گذاری کرده است – بقیه Descript و Mem هستند.

شرکت‌کنندگان صندوق راه‌اندازی OpenAI علاوه بر سرمایه، دسترسی زودهنگام به سیستم‌های OpenAI جدید و منابع Azure از مایکروسافت دریافت می‌کنند.

براد لایت‌کپ، مدیر اجرایی OpenAI و مدیر صندوق استارت‌آپ OpenAI، «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با تیم برجسته Speak همکاری کنیم، تیم‌هایی که موقعیت خوبی برای ارائه این برنامه قدرتمند هوش مصنوعی مولد دارند – یادگیری زبان را مؤثر و در دسترس می‌سازند». ، در بیانیه ای گفته شده است. Speak این پتانسیل را دارد که نه تنها یادگیری زبان، بلکه آموزش را به طور گسترده متحول کند، و این با هدف صندوق استارت آپ OpenAI برای تسریع تاثیر هوش مصنوعی قدرتمند برای بهبود زندگی مردم همسو است.

Speak در سال 2016 توسط Connor Zwick و Andrew Hsu تأسیس شد که هر دو از سنین پایین علاقه شدیدی به هوش مصنوعی داشتند. هسو پیشینه سلامتی دارد و قبل از پیوستن به Zwick برای راه اندازی Speak، دکترای علوم اعصاب را در استنفورد به پایان رسانده است. Zwick از صنعت edtech آمد – او اولین استارتاپ خود، برنامه فلش کارت Flashcards+ را در سال 2013 پس از انصراف از هاروارد به Chegg فروخت.

زویک و هسو در ابتدا از طریق The Thiel Fellowship آشنا شدند، هسو در گروه اول و زویک در گروه دوم. (توجه داشته باشید که Founders Fund، که Thiel یکی از بنیانگذاران آن بود، پول نقد را به Speak's Series B اختصاص داد.) قبل از شروع Speak، این دو یک سال را صرف مطالعه و تحقیق در یادگیری ماشینی و توسعه الگوریتم‌های تشخیص لهجه با استفاده از ویدیوهای یوتیوب به عنوان داده‌های آموزشی کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این شتاب دهنده آستین ادعاهای بزرگی کرد. کارمندان و مشتریان می گویند که تحویل نداده است

Zwick در یک مصاحبه ی به گفت: “بیشتر نرم افزارهای یادگیری زبان می توانند به بخش ابتدایی یادگیری لغات و گرامر اولیه کمک کنند، اما کسب هر درجه ای از تسلط مستلزم صحبت با صدای بلند در یک محیط تعاملی است.” “تا به امروز، تنها راهی که مردم می توانند چنین تمرینی را دریافت کنند، از طریق مربیان انسانی است که می تواند گران، دشوار و ترسناک باشد.”

صحبت

اعتبار تصویر: صحبت

راه حل Speak مجموعه ای از تجربیات گفتاری تعاملی است که به زبان آموزان اجازه می دهد مکالمه به زبان انگلیسی را تمرین کنند. از طریق این پلتفرم، کاربران می‌توانند با یک «آموزگار AI» در مورد طیف وسیعی از موضوعات مکالمه‌های باز داشته باشند و در عین حال بازخوردی در مورد تلفظ، گرامر و واژگان خود دریافت کنند.

فرضیه ممکن است شبیه Duolingo و برخی دیگر از برنامه های یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Yanadoo، ELSA و Loora باشد. اما Zwick اصرار دارد که فناوری هوش مصنوعی Speak از بسیاری از آنها برتر است.

او گفت: «در زیر کاپوت، ما جدیدترین‌های OpenAI را با مدل‌های داخلی ترکیب می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در زمینه تشخیص گفتار، تولید گفتار و تولید مکالمه ارائه کنیم. ما می‌توانیم در مورد چیزهایی مانند تلفظ و واژگان و نحو طبیعی‌تر بازخورد ارائه کنیم. [our] مدل‌ها … ما در حال جمع‌آوری مجموعه‌ای از داده‌های قابل‌توجه از نمونه‌های گفتاری با برچسب زبان دوم هستیم که به ما امکان می‌دهد به‌طور منحصربه‌فرد مدل‌های گفتاری پیشرفته را برای سخنرانان خارجی با لهجه ارائه کنیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کلر مطرح می کند، دیل از اتهامات دفاع می کند و مرکوری ارقام رشد پس از SVB را به اشتراک می گذارد.

اینکه آیا این درست است یا نه، مورد بحث است. Speak هیچ داده تجربی ارائه نکرد که نشان دهد پلتفرم آن بهتر از رقبا عمل می کند. اما چه صحبت می کند میکند به وضوح حرکت اولیه است. این یکی از برترین برنامه‌های آموزشی در کره در اپ استور iOS است که سالانه بیش از 15 میلیون درس شروع می‌شود، 100000 مشترک فعال و درآمد سالیانه «دو رقمی» میلیونی.

Speak اشتراک‌های ماهانه و سالانه با تمدید خودکار را ارائه می‌کند، که هر دو علاوه بر جلسات تمرینی با هدایت هوش مصنوعی، به دوره‌ها، دروس انتخابی و محتوای مروری دسترسی دارند.

برای اقدام بعدی Speak، این شرکت قصد دارد به زبان‌ها و بازارهای جدید از جمله ژاپن گسترش یابد و روی ویژگی‌هایی سرمایه‌گذاری کند که از مدل‌های تولید متن مانند GPT-3 OpenAI استفاده می‌کند.

همه‌گیری کار از راه دور و گسترش تیم‌های جهانی و توزیع‌شده را تسریع کرد، به این معنی که حتی تقاضای بیشتری برای مردم در سراسر جهان وجود دارد که به یک زبان صحبت کنند. همچنین تقاضا برای راه‌حل‌های جدید را که بیشتر حول تجربیات از راه دور یا برنامه‌ریزی شده به جای آموزش حضوری، هدایت می‌کند.» Zwick اضافه کرد. اسپیک نسبتاً لاغر باقی مانده است و چندین سال باند پرواز دارد که به آن امکان می دهد بدون توجه به محیط جمع آوری کمک مالی در چند سال آینده، سرنوشت خود را کنترل کند.

در حال حاضر، Speak دارای 40 کارمند در سراسر دفاتر در سانفرانسیسکو (دفتر مرکزی آن)، سئول و لیوبلیانا، اسلوونی است. Zwick می‌گوید که بودجه جدید، که کل جمع‌آوری Speak را به «بیش از» ۴۷ میلیون دلار می‌رساند، برای توسعه بخش‌های مهندسی، یادگیری ماشین، محصول، بازاریابی، محتوا و عملیات شرکت اختصاص داده خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VhxllJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *