سنزو 1.9 میلیون دلار سرمایه گذاری برای تشخیص در نقطه مراقبت دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Senzo، یک شرکت علوم زیستی که در حال توسعه فناوری‌های تشخیصی نقطه‌ای است، سرمایه‌گذاری ۱.۹ میلیون دلاری توسط سرمایه‌گذاران فعلی BioAdvance و Wellness Coaches را اعلام کرده است.

این بودجه به دنبال مطالعات کور اخیر توسط UCL و LateralDx است که تأیید می کند که تست جریان جانبی تقویت شده Senzo در مقایسه با PCR در شناسایی صحیح ویروس COVID-19 در نمونه ها، حتی در بارهای ویروسی بسیار کم بالای 30 Ct، 98 درصد دقت دارد. این مطالعات، همراه با مطالعه قبلی توسط دانشگاه شفیلد، عملکرد بالای پلت فرم جریان جانبی تقویت‌شده Senzo (ALF) را نشان می‌دهد. ALF تنها پلتفرمی است که سرعت و هزینه کم تست های جریان جانبی را با دقت تست های PCR ترکیب می کند.

این سرمایه‌گذاری برای تکمیل اعتبارسنجی، اجرای آزمایش‌های بالینی، مجوز امن FDA EUA، و تولید مقیاس برای تست ALF COVID-19، و همچنین برای پیشرفت تحقیق و توسعه برای آنفولانزای جدید A/B، RSV، سل، HIV، هپاتیت استفاده خواهد شد. C و تست استرپتوکوک.

جرمی استکاویتز، مدیرعامل Senzo Health، گفت: “این بودجه بیشتر نشان دهنده علاقه و هیجان سرمایه گذاران به پلت فرم ALF است و گام مهم دیگری در ارائه فناوری ما به بازار است. چه برای COVID-19، TB، آنفولانزا، یا طیف وسیعی از بیماری‌های دیگر، بیمارانی هستند که نیاز مبرمی به تشخیص بهتر در خانه، آزمایش سریع دارند، و بازار بزرگی نیاز به آزمایش‌های ما دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه حل برای YouTube Premium که ویدیوها را به صورت آفلاین در برنامه موبایل دانلود نمی کند

سنزو قصد دارد کارآزمایی‌های بالینی ALF COVID-19 را تکمیل کند و تأییدیه نظارتی FDA EUA را در اول نیمه سال 2023 تضمین کند، با آزمایش‌هایی که به صورت تجاری در 2 ساعت 2023 در دسترس هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lHXKEn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *