صنایع وب جان اس. مادج را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صنایع وب، جان اس. مادج کهنه کار صنعت را به عنوان مدیر اجرایی بعدی خود منصوب کرده است. او پس از 47 سال کار، که 34 سال از آن در صنایع وب بود، جانشین مدیرعامل بازنشسته، مارک پیل شد، که رئیس هیئت مدیره شرکت خواهد شد.

با بیش از 700 کارمند در سراسر جهان، صنایع وب یک متخصص مواد انعطاف پذیر است که به مشتریان در بازارهای هوافضا، پزشکی، مراقبت های خانگی و صنعتی خدمات ارائه می دهد.

مادج گفت: تمرکز بر ایجاد و حفظ روابط قابل اعتماد دارای سابقه و تاکید قوی در صنایع وب است. من مشتاقانه منتظر استفاده از این قدرت برای ایجاد و پرورش روابط همکاری نزدیک با مشتریان هستم.»

سال‌های اخیر شاهد مشارکت این شرکت در پروژه‌های با سابقه بوده است، مانند افزایش قابلیت‌های تولید جهانی برای یک برند تشخیصی در طول همه‌گیری، و توسعه مواد عایق حرارتی بسیار مهندسی شده برای آژانس‌های هوافضای برتر جهان و محصولات اکسترود شده مورد استفاده در کابل‌های باند پهن 5G.

مارک پیل گفت: “من بسیار مشتاقانه منتظر نقش جدیدم هستم و به جان کمک می کنم تا چشم انداز ما را برای شرکت اجرا کند. سوابق موفقیت آمیز او در صنایع متعدد در حرکت صنایع وب به سمت اهداف رشد ما بسیار ارزشمند خواهد بود. به عنوان یک شرکت متعلق به کارمند، رهبری الهام بخش و مهارت های استراتژیک اثبات شده جان برای ما بسیار جذاب بود. همه ما از پیشرفتی که تیم های تجاری ما در حال حاضر تحت هدایت او انجام داده اند بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای زنگ نخوردن تماس های فیس بوک مسنجر در اندروید

مادج اضافه کرد: «صنایع وب دارای سابقه موفقیت آمیز رشد جهانی در برخی از جذاب ترین بخش های بازار امروزی است. افراد ما باتجربه، مبتکر و متعهد هستند و من مشتاقانه منتظرم که این مزیت ها را برای مشتریانمان به کار ببریم تا بهره وری، عملکرد و سودآوری آنها را بهبود ببخشیم. در زمانی که چالش‌های زنجیره تامین شدید است، صنایع وب از تمام قابلیت‌ها و تخصص‌های مناسب برخوردار است و به دلیل همکاری با شرکای ما شهرت دارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RYp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *