فاستر قرارداد توزیع نایلون درجه MED Ascend را اعلام کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجارت توزیع Foster Corporation مواد جدید مبتنی بر نایلون Hi-Dura MED (PA) Ascend را برای بازار تجهیزات پزشکی با کارایی بالا که فاستر توزیع خواهد کرد، اعلام کرده است.

راه اندازی اولیه خط تولید پزشکی Ascend از سه محصول تشکیل شده است:

  • Hi-Dura MED AG33 NT0862 (PA6,6 پر از شیشه)
  • سلامDura MED AI1 NT0861 (PA6,6 اصلاح شده با ضربه)
  • سلامDura MED AP NT0860 (PA6,6 پر نشده روغنکاری شده)

هر سه محصول فوق برای انطباق با ISO 10993-5 تست شده و مورد قبول قرار گرفته اند. Ascend قصد دارد در سال 2023 محصولات پزشکی مبتنی بر نایلون را معرفی کند تا خط تولید اولیه را تحسین و توسعه دهد.

لری جانسون، رئیس توزیع فاستر، گفت: “فاستر اوایل سال 2022 به عنوان توزیع کننده Ascend در بازار پزشکی منصوب شد و از نزدیک با Ascend در توسعه این خط محصول همکاری کرده است و خوشحال است که یکی از شرکای بازاریابی Ascend است. برای این محصولات نایلون 6،6 یک منبع مواد کم استفاده در جامعه تجهیزات پزشکی بوده است، عمدتاً به این دلیل که تولیدکنندگان نایلون 6،6 زیادی تاکنون به بازار توجه نکرده اند. Ascend در ارزیابی نیازهای مشتریان پزشکی و ارائه یک خط تولید اولیه که نیازهایی را که مشاهده کرده‌اند پاسخ می‌دهد، کار بزرگی انجام داده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون TWS با قابلیت اتصال چند نقطه ای در سال 2023

Dhruv Shah، مدیر بهداشت و درمان جهانی Ascend، اضافه کرد: “Foster Corporation یک نام شناخته شده در صنعت تجهیزات پزشکی با شهرت قوی در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات فنی است. Ascend مفتخر است که این رابطه را برقرار کرده است و ما مشتاقانه منتظر رشد تجارت مراقبت های بهداشتی خود با حمایت آنها هستیم.

محصولات مبتنی بر نایلون به دلیل ویژگی‌های عملکرد بالا از جمله استحکام مکانیکی بالا، استحکام و پایداری حرارتی شناخته می‌شوند. بخش‌های کاربردی شامل تشخیص، تحرک پزشکی، بهداشت، بسته‌بندی پزشکی، ابزارهای جراحی، محفظه‌های پزشکی و بسیاری موارد دیگر است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ljE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *