فر پیتزا اونی کلاهبرداری آمازون

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا اخیراً از خرید کرده‌اید و با چیزی که به نظر می‌رسد در یک اجاق پیتزای Ooni بسیار عالی است، برخورد کرده‌اید، اما در عین حال نسبت به مشروعیت آن نیز کمی شک کرده‌اید؟ به ما اعتماد کنید. تو تنها نیستی! به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد این کلاهبرداری اخیر Ooni بدانید!

فر پیتزا اونی کلاهبرداری آمازون توضیح داده شده است

بسیاری از افراد آنلاین اخیراً متوجه شده اند که اجاق های پیتزای محبوب Ooni در آمازون با قیمت بسیار ارزان تر از قیمت لیست آنها ارائه شده است – گاهی اوقات حتی 75٪ + ارزان تر!

هشدار کلاهبرداری_فر پیتزا اونی آمازون Scam_Listing_20221117
Ooni Koda 16 فقط با 120 دلار؟! منبع

متأسفانه، همانطور که تقریباً همیشه زمانی که چیزی بیش از حد خوب به نظر می رسد درست است، این معاملات اخیر در فرهای پیتزا Ooni در آمازون قانونی نیستند.

یکی از نمایندگان Ooni اخیراً در مورد یک پست Reddit که در مورد این کلاهبرداری صحبت می کرد اظهار نظر کرد و اظهار داشت که این لیست های اخیر در آمازون توسط فروشندگان مجاز Ooni نبوده است.

Scam Alert_Ooni Pizza Oven Amazon Scam_Clarification from Ooni_20221117
توضیح از Ooni. منبع

بسیاری از مردم گزارش داده اند که سفارشات آنها در فر پیتزا Ooni با تخفیف لغو شده است، بنابراین به نظر می رسد (غیرقابل تعجب است) که کلاهبرداران علاقه ای به انجام هیچ سفارشی ندارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خواندن با صدای بلند یک صفحه وب در سافاری در آیفون

هنگام خرید در آمازون، بهتر است همیشه نظرات محصول را بخوانید – به خصوص هنگام خرید از فروشندگان شخص ثالث.

در این فصل تعطیلات با خیال راحت خرید کنید

آمازون یک سایت بسیار قابل اعتماد است، اما سایت‌های خرید کلاهبرداری زیادی در اینترنت وجود دارد – و اغلب نسخه‌های کپی از سایت‌های قانونی هستند، که می‌تواند خرید با اطمینان را دشوار کند. و تقریباً در فصل تعطیلات است که کلاهبرداران نیز تمام تلاش خود را می کنند. Trend Micro Check – ما 100% رایگان برنامه افزودنی مرورگر و برنامه تلفن همراه — می تواند شما را ایمن نگه دارد.

Trend Micro Check از های کلاهبرداری، ایمیل های خطرناک، لینک های فیشینگ و موارد دیگر محافظت می کند! اگر در اینترنت با چیزی خطرناک برخورد کردید، در زمان واقعی به شما هشدار داده می‌شود، بنابراین می‌دانید که به خوبی شفاف باشید.

TMC_CTA_Extension_2022
TMC_CTA_Mobile_2022

پس برای چی منتظری؟ امروز Trend Micro Check را به صورت رایگان دانلود کنید!

اگر خواندن این مقاله برای شما جالب و/یا مفید بود، لطفاً آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا از جامعه آنلاین ایمن و محافظت شود. همچنین، لطفا روی دکمه LIKE زیر کلیک کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GgJwTC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *