فیس بوک چندین زمینه اطلاعاتی از جمله دیدگاه های مذهبی و سیاسی را از پروفایل ها حذف می کند •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیس بوک به کاربران اطلاع می دهد که از ماه آینده چهار فیلد اطلاعاتی را از ها حذف خواهد کرد. این فیلدها شامل دیدگاه‌های مذهبی، دیدگاه‌های سیاسی، آدرس‌ها و فیلد «علاقه‌مند به» است که نشان‌دهنده گرایش جنسی کاربر است. این تغییر از اول دسامبر اعمال خواهد شد. سخنگوی این شرکت در ی به گفت که دلیل این تغییر سهولت استفاده از شبکه اجتماعی است.

سخنگوی در بیانیه‌ای گفت: «به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای آسان‌تر کردن پیمایش و استفاده از فیس‌بوک، تعدادی فیلد نمایه را حذف می‌کنیم: علاقه‌مند به، دیدگاه‌های مذهبی، دیدگاه‌های سیاسی، و آدرس.» ما برای افرادی که این فیلدها را پر کرده‌اند اعلان‌هایی ارسال می‌کنیم و به آنها اطلاع می‌دهیم که این فیلدها حذف خواهند شد. این تغییر بر توانایی کسی برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات در مورد خود در جای دیگر فیس بوک تأثیر نمی گذارد.

تغییر اولین بار توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا، که تصویری از اخطار ارسال شده برای کاربرانی که این فیلدها را پر کرده اند، توییت کرد. این اطلاعیه نشان می دهد که سایر اطلاعات کاربران به همراه سایر اطلاعات تماس و اولیه آنها در پروفایل آنها باقی می ماند.

تصمیم فیس بوک برای خلاص شدن از شر این فیلدهای پروفایل خاص بخشی از تلاش هایش برای ساده کردن پلتفرم خود است، که در حال حاضر شامل چندین ویژگی است که تا حدودی منسوخ شده اند. شایان ذکر است که فیلدهای اطلاعاتی که فیس بوک برای حذف انتخاب می کند، مواردی است که دیگر شبکه های اجتماعی بزرگ ارائه نمی دهند. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و دارای بایوس ساده ای هستند که به کاربران امکان می دهد بدون پرداختن به جزئیات خاص، مانند دیدگاه های سیاسی یا مذهبی، اطلاعات کمی درباره خود به اشتراک بگذارند. در گذشته، ممکن است افراد علاقه مند به پر کردن نمایه های خود با اطلاعات اضافی باشند، اما با آشکار شدن نقض حریم خصوصی، کاربران ممکن است دیگر نخواهند جزئیات اضافی درباره خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nyx برای اینستاگرام ویژگی های قدرت را به برنامه اینستاگرام در دستگاه های جیلبریک شده اضافه می کند

خبر می آید به عنوان متا 11000 کارگر را اخراج کرد، که حدود 13 درصد از نیروی کار آن در هفته گذشته است. این اخراج در بحبوحه زمان سختی برای متا رخ داد که در ماه اکتبر گذشته راهنمایی های ولرمی را در مورد درآمدهای سه ماهه چهارم آینده ارائه کرد. این اخراج مهمترین کاهش شغل در تاریخ این غول فناوری بود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BmD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *