لیست PS Plus Essential ماه دسامبر فاش شد – و شامل این سه گانه برتر RPG است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرفداران ‌های اکشن RPG ممکن است دلیل دیگری برای جشن گرفتن این فصل تعطیلات داشته باشند، زیرا طبق اطلاعات فاش شده اخیر، مجموعه بازی‌های رایگان PlayStation Plus برای ماه دسامبر شامل سه‌گانه تحسین‌شده Mass Effect است.

این نشت از طریق وب‌سایت اینترنتی فرانسوی billbil-kun، انجمن راهنمایی‌های تجاری Dealabs منتشر می‌شود ()، که قبلاً بازی های رایگان PlayStation Plus Essential را در موارد متعددی به طور دقیق لو داده است.

اگر اطلاعات آنها درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Biomutant و Divine Knockout سه‌گانه بازسازی‌شده کامل Mass Effect (اکنون به عنوان Mass Effect Legendary Edition در دسترس است) در هنگام عرضه بازی‌های رایگان PS Plus برای دسامبر در تاریخ 6 دسامبر، همراه شوند.

معجزه کریسمس؟

Mass Effect Legendary ممکن است در دسامبر 2022 برای PS Plus بیاید

(اعتبار تصویر: EA)

در حالی که ممکن است مشترکان Ps Plus یک نسخه رایگان از یکی از محبوب‌ترین بازی‌های RPG اکشن در دو دهه اخیر را دریافت کنند، اما عاقلانه است که با احتیاط به این خبر بپردازید تا زمانی که یک اعلامیه رسمی منتشر شود. توسط سونی

با این حال، دلایل زیادی برای خوش بینی محتاطانه وجود دارد. Billbil-kun در مورد محتوای PS Plus سوابق خوبی برای منبع افشای قابل اعتماد بودن دارد. آنها به طور دقیق به بیرون درز کرده اند چند ماه طول بکشد از فهرست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس، بنابراین مطمئناً یک بار دیگر برای بازی‌های دسامبر درست بودن دور از ذهن نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Auto-GPT چیست و چرا اهمیت دارد؟

منطقی است که Divine Knockout مبتنی بر جنگ در پیشنهاد دسامبر 2022 گنجانده شود. قبلاً a داده شده است تاریخ انتشار 6 دسامبر ()، که این ادعای billbil-kun را تأیید می کند که هر سه بازی در آن تاریخ برای PS Plus عرضه می شوند. اگر این درست باشد، انتشار یک روز اول PS Plus را نشان می‌دهد که به دنبال (مراحل پنجه‌ای؟) شبیه‌ساز گربه علمی تخیلی Stray است.

Biomutant سایه ای مشابه با Divine Knockout ایجاد می کند، که یک RPG سنگین هنرهای رزمی است. در ابتدا در سال 2021 برای کنسول‌های نسل گذشته عرضه شد، اولین عرضه آن در سپتامبر 2022 در PS5 و Xbox Series X│S به این معنی است که اگر بخواهد برای گیمرهای نسل فعلی سروصدا کند، می‌تواند با کمی فشار از سوی سونی این کار را انجام دهد.

ستاره نمایش البته Mass Effect Legendary Edition خواهد بود. نسخه بازسازی شده از سه گانه اکشن RPG برنده جایزه، این حماسه علمی تخیلی سوم شخص با تفنگ، بیش از یک دهه است که ما را سرگرم کرده است.

با تصاویری بازسازی شده برای بهبود واقعی تجربه شما از هر سه بازی، نمی‌توانیم جلوی چشمان خود را بگیریم که سابقه چشمگیر billbil-kun برای یک ماه دیگر قوی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین محافظ صفحه برای Samsung Galaxy S23

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qUA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *