لینکدین بالاخره این ویژگی واقعا واضح را اضافه می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد لینکدین با معرفی ویژگی جدیدی که به کاربران امکان می دهد پست ها را برای ارسال در زمان بعدی برنامه ریزی کنند، سرانجام با بقیه دنیای رسانه های اجتماعی آشنا شد.

همانطور که تایید شد () توسط مت ناوارا، متخصص رسانه های اجتماعی، این سایت متمرکز بر شغل اکنون این ابزار را راه اندازی کرده است و برخی از کاربران در حال حاضر می توانند از آن در سراسر و سیستم عامل های وب استفاده کنند.

این ابزار باید ابزاری مفید برای افراد و مشاغلی باشد که از LinkedIn بیشتر به عنوان یک مرکز رسانه اجتماعی برای عموم استفاده می کنند، و به آنها اجازه می دهد پست ها را از قبل آماده کنند و در صورت تمایل آنها را به صورت زنده تنظیم کنند، مثلاً در حوالی یک رویداد یا معرفی محصول.

زمان بندی لینکدین

مشابه سایر سایت‌هایی که ویژگی مشابهی را معرفی کرده‌اند، افزودنی جدید به صورت نماد ساعت در کنار یک پست لینکدین ظاهر می‌شود. در صورت انتخاب، کاربران می‌توانند پست خود را به طور کامل تایپ کنند و سپس تاریخ و ساعتی را که می‌خواهند منتشر شود انتخاب کنند.

به نظر می رسد که این ویژگی هنوز برای بسیاری از کاربران در دسترس است، اما با توجه به مفید بودن آن، ما شک نداریم که همه افراد در لینکدین باید به زودی آن را دریافت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 نکته برای نوشتن دستورات ChatGPT موثر برای بهترین نتایج

این راه‌اندازی جدیدترین افزوده شده از لینکدین است زیرا به نظر می‌رسد پلتفرم آن را برای کاربران در همه جا بصری‌تر و مفیدتر کند.

پست های زمان بندی لینکدین

(اعتبار تصویر: مت ناوارا)

این سایت اخیراً مراحل بیشتری را برای کمک به کاربران برای تأیید های قانونی به عنوان بخشی از سرکوب حساب ها و ربات های جعلی اضافه کرده است.

کاربران اکنون می‌توانند حساب خود را با شماره تلفن یا حساب ایمیل کاری خود در بخش جدید «درباره این » تأیید کنند که شامل اطلاعات مربوط به زمان ایجاد حساب و آخرین زمان به‌روزرسانی اطلاعات آن نیز می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اخیراً راه‌اندازی شده است در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیوند وب‌سایتی را به نمایه‌های خود اضافه کنند و به افرادی که دارای حالت Creator Mode هستند این فرصت را می‌دهد تا پیوندی را در بالای نمایه‌های خود در زیر نام کاربری و توضیحات خود و بالای دنبال‌کننده و اتصالات خود اضافه کنند.

با این حال، کاربران ممکن است بخواهند هنگام استفاده از LinkedIn برای جستجوی نقش‌های جدید با احتیاط قدم بگذارند، زیرا نظرسنجی اخیر نشان داد که ارتباطات ضعیف‌تر (مانند ارتباط با همکاران کاری) برای افزایش تحرک شغلی در صنایع دیجیتال و روابط قوی (دوستان و آشنایان) تأثیر بسیار قوی تری داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رمزگذاری ایمیل ها در Microsoft Outlook

ایجاد ارتباط با افراد کمتر شناخته شده برای افراد نیز باعث افزایش تحرک شغلی می شود، اگرچه مشاهده شد که اثرات آن پس از یک نقطه خاص کاهش می یابد.

  • اینها بهترین سایت های شغلی برای استخدام کارمندان جدید و یافتن شغل بعدی شما هستند

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YQL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *