مایکروسافت از 31 ژانویه دیگر مجوز ویندوز 10 را نمی فروشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

است که مایکروسافت دیگر مجوزهای 10 را در وب سایت خود نمی فروشد. این نسخه سیستم عامل برای حدود هفت سال بهترین و محبوب ترین نسخه در بین کاربران ویندوز بود. ویندوز 10 در سال 2022 سهم بازار جهانی 67.95 درصد را داشت. با این حال، با به‌روزرسانی فعلی، مردم کاملاً ناامید شده‌اند.

مایکروسافت گفت – 31 ژانویه 2023 آخرین روز فروش ویندوز 10 مایکروسافت خواهد بود. با این حال، ویندوز 10 شما با به روز رسانی های امنیتی محافظت می شود که به شما کمک می کند تا از 14 اکتبر 2025 از رایانه خود در برابر بدافزارها و ویروس ها محافظت کنید.

ویندوز 10 برای اولین بار در سال 2015 توسط مایکروسافت راه اندازی شد و یک کلید اصلی را به کاربران ویندوز 7 و 8 ارائه کرد که بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ارتقا یافتند. با این حال، پس از قطع 10 سیستم عامل ویندوز 7 و 8 در 10 ژانویه 2023، هیچ پشتیبانی امنیتی برای این کاربران وجود نخواهد داشت. بنابراین، اگر از ویندوز 7 یا 8 استفاده می کنید، زمان آن رسیده است که برای محافظت از رایانه شخصی و دستگاه های خود، آن را ارتقا دهید.

چرا از ویندوز 10 به روز رسانی کنیم؟

اگر نگران سیستم عامل جدید ویندوز 11 هستید، ویژگی های ذکر شده در زیر به شما کمک می کند تا در مورد اینکه چرا باید آن را ارتقا دهید.

  • اگر سازنده و توسعه‌دهنده محتوا هستید، دارای طرح‌بندی فوری است که به شما کمک می‌کند چند کار را انجام دهید.
  • یکی از بهترین بخش ها این است که ویندوز 11 از برنامه های پشتیبانی می کند. این به این معنی است که می توانید از این برنامه در تلفن و رایانه شخصی خود استفاده کنید.
  • ویندوز 11 دارای بسیاری از ویژگی های بازی مانند DirectX 12 Ultimate، DirectStorage، پشتیبانی از XBox Controller و بسیاری موارد دیگر است. این ویژگی ها تجربه بازی شما را بهبود می بخشد.
  • اگر از نسخه اصلی ویندوز 11 استفاده می کنید، حتی نیازی به پرداخت هزینه برای دانلود برنامه از فروشگاه ندارید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فرمولا پلاستیک بیل جرارد را به عنوان رئیس جمهور منصوب کرد

بنابراین، کسانی که می خواهند ویندوز 10 را خریداری کنند، تنها چند روز تا پایان معامله فرصت دارند. همچنین، پایان فروش در وب سایت رسمی به معنای در دسترس نبودن آن از طریق دیگر نیست. شما می توانید ویندوز 10 را در آمازون روی DVD دریافت کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UFcSxN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *