متا به‌روزرسانی‌های حریم خصوصی جدیدی را برای نوجوانان در اینستاگرام و فیس‌بوک ارائه می‌کند •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا امروز اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های جدیدی برای حفظ حریم خصوصی نوجوانان در و ارائه می‌کند. مهم‌تر از همه، همه افراد زیر 16 سال یا زیر 18 سال در برخی کشورها، اکنون با پیوستن به فیس‌بوک در تنظیمات خصوصی‌تر پیش‌فرض قرار می‌گیرند.

برای نوجوانانی که قبلاً در این برنامه حضور داشتند، شروع به تشویق آنها به انتخاب تنظیمات خصوصی بیشتر از نظر افرادی که می توانند لیست دوستان خود را ببینند، پست هایی که در آنها برچسب گذاری شده اند، افراد و لیست هایی که آنها را دنبال می کنند و افرادی که مجاز به نظر دادن هستند، خواهد کرد. در پست های عمومی خود به‌روزرسانی حریم خصوصی فیس‌بوک بیش از یک سال پس از آن ارائه شد که اینستاگرام شروع به پیش‌فرض حساب‌های کاربران جوان به حساب‌های خصوصی در هنگام ثبت نام کرد.

متا همچنین در حال آزمایش راه هایی برای محافظت از نوجوانان در برابر پیام رسانی به بزرگسالان مشکوکی است که به آنها متصل نیستند. نمونه ای از حساب مشکوک، حسابی است که متعلق به بزرگسالی است که اخیراً توسط یک کاربر جوان مسدود یا گزارش شده است. در فیس‌بوک، متا حساب‌های مشکوک را در توصیه‌های افراد نوجوان که شاید بشناسید نشان نمی‌دهد. متا همچنین در حال آزمایش حذف دکمه پیام در حساب های اینستاگرام نوجوانان است که توسط بزرگسالان مشکوک مشاهده می شوند.

تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک

اعتبار تصویر: متا

علاوه بر این، متا با مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره برداری (NCMEC) همکاری می کند تا یک پلتفرم جهانی برای نوجوانانی بسازد که نگران هستند تصاویر صمیمی خود بدون رضایت آنها به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود. هدف این پلتفرم کمک به متا برای جلوگیری از انتشار آنلاین تصاویر صمیمی نوجوانان است. این پلتفرم به طور مشابه با سیستم فعلی متا که برای جلوگیری از اشتراک گذاری تصاویر صمیمی از بزرگسالان طراحی شده است، کار خواهد کرد. متا می‌گوید هنگامی که این پلتفرم ساخته شد، می‌توان از آن توسط سایر شرکت‌ها در سراسر صنعت فناوری استفاده کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  صاحبان مشاغل فیس بوک توسط هکرها هدف قرار گرفتند

متا گفت: «ما از نزدیک با NCMEC، کارشناسان، دانشگاهیان، والدین و حامیان قربانیان در سطح جهانی همکاری کرده‌ایم تا به توسعه این پلتفرم کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که به نیازهای نوجوانان پاسخ می‌دهد تا آنها بتوانند کنترل محتوای خود را در این موقعیت‌های وحشتناک دوباره به دست آورند.» یک پست وبلاگ در هفته‌های آینده چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در مورد این منبع جدید خواهیم داشت.

متا همچنین با Thorn و برند NoFiltr آنها برای ایجاد مطالب آموزشی کار می کند که شرم و انگ اطراف تصاویر صمیمی را کاهش می دهد. هدف مواد آموزشی این است که نوجوانان را در جستجوی کمک و کنترل در صورت تجربه اخاذی، توانمند سازد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nsbwTR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *