محققان 6 میلیون پوند کمک مالی برای جعبه ابزار چاپ سه بعدی برای مراقبت های بهداشتی اعطا کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به محققان در ناتینگهام کمک مالی 6 میلیون پوندی از EPSRC برای توسعه یک جعبه ابزار برای چاپ – تولید افزودنی – در مراقبت های بهداشتی بریتانیا اعطا شد.

این جعبه ابزار به عنوان یک دستورالعمل برای بهبود مسیر از تحقیق تا توسعه و پذیرش بالینی عمل می کند – به متخصصان مراقبت های بهداشتی دسترسی سریع تر به جدیدترین علوم پیشرفته را می دهد.

صنایع مدتک تاکنون برای پذیرش این فناوری امیدوارکننده تلاش کرده‌اند. مشکل این است که اگرچه نیاز به دستگاه‌های پزشکی شخصی‌سازی‌شده، متناسب و مؤثر وجود دارد، مواد در دسترس نبوده‌اند، توسعه محصول دشوار است و مسیر رسیدن به بازار طولانی است.

مرکز تولید افزودنی، یک گروه تحقیقاتی چند رشته ای در دانشگاه ناتینگهام، با کمک به باز کردن گلوگاهی که از آوردن مهندسی نوآورانه جدید به NHS جلوگیری می کند، به این مشکل رسیدگی می کند.

این کمک مالی به محققان کمک می کند تا یک پلت فرم جعبه ابزار ایجاد کنند که صنعت می تواند براساس تقاضا، مواد و فرآیندهای مورد نیاز برای فناوری و دستگاه های پزشکی پرینت سه بعدی را ارائه دهد. تولید افزودنی، که فناوری ایجاد اشیاء سه بعدی قابل سفارشی سازی نسل بعدی است، به ایجاد محصولات بسیار کاربردی و برای (بیو)داروسازی، سلول درمانی/پزشکی احیاکننده، (زیست) کاتالیز و موارد دیگر کمک می کند که تاکنون غیرممکن بوده است. برای ایجاد با استفاده از ساخت سنتی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن تاریخ، زمان و آب و هوا به صفحه اصلی

هدف، یک جعبه ابزار دستورالعمل است که مشخص می‌کند medtech چگونه می‌تواند دستگاه‌های شخصی‌سازی‌شده و متناسب با medtech را توسعه دهد. برای مشاهده جذب گسترده در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و NHS گسترده‌تر، تولید محصولات تعبیه‌شده با قابلیت‌های پیشرفته نیاز به توانایی سریع، قابل پیش‌بینی و قابل اطمینان عملکرد «شماره‌گیری» دارند تا نیازهای خاص بخش و عملکردهای پیشرفته خاص را برآورده کنند. محققان امیدوارند این جعبه ابزار فناوری جدیدی مانند اندام مصنوعی، «قرص‌های هوشمند» و چسب‌های روده را به ارمغان بیاورد که می‌تواند بافت‌های آسیب‌دیده در اثر بیماری‌های مزمن را بازسازی کند.

ریکی وایلدمن، استاد مهندسی شیمی دانشگاه ناتینگهام، گفت: «در طول همه‌گیری، ما شاهد توسعه واکسن‌های کووید-19 با سرعت بی‌سابقه‌ای بودیم و به‌طور ایمن برای منافع عمومی پیاده‌سازی شدند. ما اکنون این شانس را داریم که بر روی این موفقیت ایجاد کنیم تا به تغییر روش دستیابی به نوآوری ادامه دهیم که زندگی مردم را برای بازاریابی و درمانگاه بهتر می کند.

«تولید افزودنی چند منظوره و چند منظوره این پتانسیل را دارد که روشی را که ما متوجه نوآوری medtech می‌کنیم متحول کند. این بودجه، پذیرش بازار تجهیزات پزشکی و درمان‌هایی را که واقعاً جان بیماران را نجات می‌دهند، متحول خواهد کرد.»

پروفسور محمد الیاس، مشاور NHS ناتینگهام افزود: این کار بسیار هیجان انگیزی است که از طریق ساخت مدل های سلولی، درک ما را از نحوه عملکرد روده بهبود می بخشد. مهمتر از آن، اگر موفقیت آمیز باشد، منجر به تغییر پارادایم در مدیریت بالینی و راه اندازی استفاده از درمان های مهندسی بافت اتولوگ برای درمان بیماری روده خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر جنسیت و نام Snapchat AI

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QhyuCt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *