مدیرعامل فیات از اشتراک و اشتراک خودرو برای عرضه 500e تمام برقی در ایالات متحده انتقاد کرد •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Stellantis قصد دارد مدل‌های کسب‌وکار جایگزین، مانند اشتراک‌گذاری و اشتراک خودرو را «کاوش کند» اولیویه فرانسوا، مدیرعامل فیات در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 به تک کرانچ گفت: فیات 500e تمام الکتریکی خود را در سه ماهه اول سال 2024 در ایالات متحده عرضه می کند.

مدیر اجرایی محدود کردن عرضه 500e در ایالات متحده به طور کامل به اشتراک در اوایل سال 2024 را رد نکرد و گفت: «شاید هرگز قیمتی نداشته باشید. شاید فقط کاربری باشد. شاید ترکیبی از هر دو وجود داشته باشد.»

این مدیر اجرایی به شکلی رمزآلود اضافه کرد: «مقدار سالم دیجیتال وجود خواهد داشت، مطمئناً. همه ما در مجموع نیاز به ابداع مجدد مدل کسب و کار داریم.»

فیات 500e تمام الکتریکی در سال 2020 در اروپا عرضه شد و موفقیت بزرگی برای استلانتیس محسوب می شود. مشخص نیست که آیا خریداران آمریکایی از آن استقبال خواهند کرد یا خیر. 500e اصلی، که اساساً یک نسخه قدیمی از نسخه احتراق داخلی همان مدل بود، چندان خوب عمل نکرد و تا حد زیادی به عنوان یک خودروی سازگار در ایالات متحده در نظر گرفته شد.

این بار، فرانسوا پیشنهاد کرد که متفاوت خواهد بود. هنگامی که فیات 500e در اوایل سال 2024 به آمریکای شمالی بیاید، برد تخمینی بیش از 150 مایل خواهد داشت، توانایی شارژ باتری 85 کیلوواتی تا 30 مایل در پنج دقیقه را خواهد داشت و با یک سیستم کمک راننده پیشرفته ارائه می شود که ارائه می کند. ویژگی‌های سطح 2+ اینچ مانند مرکز خط و کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم ترافیکی، تشخیص نقطه کور و سنسورهای پارک 360 درجه. فیات 500e همچنین با سیستم خودروی متصل UConnect 5 و صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی عرضه خواهد شد.

اگر موضوعی برای نظرات فرانسوا در مورد عرضه فیات 500e در آمریکای شمالی وجود داشت، آزمایشی بود. به نظر می رسید این برند آماده است تا انواع مختلفی از تاکتیک های فروش و راه اندازی را برای منطقه امتحان کند.

فیات 500e

اعتبار تصویر: کرستن کوروسک

Stellantis اولین خودروسازی نیست که پیشنهاد می‌کند اشتراک‌ها می‌توانند تجارت خودرو را بازسازی کنند. در پایان سال 2018، ولوو تا آنجا پیش رفت که در رویدادی برای اشتراک Care By Volvo خود گفت: «خودروهای ما را نخرید». اگرچه ولوو قصد داشت «داشتن خودرو را به آسانی داشتن یک تلفن همراه» آسان کند، اما مشخص شد که این برنامه چیزی جز برای برخی از مشترکین نبود که می‌گفتند با تاخیر و درهم‌آمیزی با نمایندگی‌ها مواجه شده‌اند. امروز، سایت اشتراک ولوو با این نکته به بازدیدکنندگان خوشامد می گوید که «موجودی در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس نیست».

فرانسوا به نوبه خود مدعی شد که استراتژی فیات ارتباط چندانی با افزایش فروش در ایالات متحده ندارد و گفت که او “ظرفیت محدود” دارد و در عوض بر روی کشف “آینده تحرک با خودرویی که برای شهر طراحی شده است” تمرکز کرده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vuw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *