مدیر عامل AWS: فضای ابری را در آغوش بگیرید و دلارهای خود را ذخیره کنید … و احتمالاً در جهان نیز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل خدمات وب (AWS) در تلاش برای تقویت بیشتر وضعیت ابر به دنبال جذب مشاغل در سراسر جهان است.

آدام سلیپسکی در مراسم افتتاحیه رویداد AWS re:Invent 2022 این شرکت در لاس وگاس صحبت کرد، به این نکته اشاره کرد که چگونه استفاده از ابر می تواند برای شرکت هایی که نگران وضعیت اقتصادی خود هستند مفید باشد.

سلیپسکی گفت: «وقتی صحبت از فضای ابری به میان می‌آید، بسیاری از مشتریان ما می‌دانند که باید به آن تکیه کنند. «کلاد مقرون به صرفه‌تر است و بسیاری از مشتریان 30 درصد یا بیشتر صرفه‌جویی می‌کنند – اگر به دنبال سفت کردن کمربند خود هستید، ابر مکانی برای انجام این کار است.»

اهداف ابری

سلیسپکی در سخنرانی گسترده‌ای که از وسعت فضا تا اعماق اقیانوس و همچنین دنیای تخیل را در بر می‌گیرد، توضیح داد که چگونه AWS می‌تواند شریکی حیاتی برای کسب‌وکارها در هر مرحله از سفر ابری آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: «مدیریت مقیاس و رشد داده‌ها چالش و فرصت بزرگی است. “شما به مجموعه کاملی از ابزار نیاز دارید که مقیاس و تنوع داده ها را محاسبه کند. AWS بر ایجاد تمامی این قابلیت‌ها متمرکز است.»

سلیپسکی با اعتراف به اینکه “کار با داده ها مشکل است”، خاطرنشان کرد که جهان از آغاز عصر دیجیتال، بیش از دو برابر مقدار داده تولید شده خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون در حال توسعه MMO «ارباب حلقه ها» است

سلیپسکی اظهار داشت: داده‌ها «سنگ بنای تحول دیجیتالی تقریباً هر سازمانی هستند»، با گستره عظیم پایگاه داده، تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای شرکت که به طور ایده‌آل برای کمک به شرکت‌ها در هر اندازه‌ای قرار گرفته‌اند تا از این کوه داده بیشترین بهره را ببرند.

در جای دیگر، سلیپسکی به موضوعات پایداری اشاره کرد که آن را به عنوان «مسئله نسل ما» برجسته کرد.

AWS در ماه‌های اخیر فشار قابل توجهی را به سمت سبز شدن نشان داده است، با این شرکت در re:Invent اعلام کرد که به دنبال کار روی انرژی‌های تجدیدپذیر 100% تا سال 2025 است – هدفی که Selipsky می‌گوید در حال حاضر 85٪ تکمیل شده است. این شرکت همچنین در نظر دارد تا سال 2030 به “آب مثبت” تبدیل شود زیرا به نظر می رسد به مقابله با تغییرات آب و هوایی کمک کند، که Selipsky خاطرنشان می کند، “مشکل همه ما است”.

سلیپسکی گفت: “ما مصمم هستیم که مبتکر و بی امان باشیم، زیرا تلاش می کنیم تا ابر را به پاک ترین و کم مصرف ترین راه برای اجرای تمام زیرساخت ها و تجارت شما تبدیل کنیم.”

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ljnUXZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *