مشارکت طراحی کمبریج و CPI نقشه راه صنعت IVD انگلستان را راه اندازی کردند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مشارکت طراحی کمبریج و کاتالیزور نوآوری فناوری CPI، نقشه راه فناوری استراتژیک را برای صنعت تشخیص آزمایشگاهی بریتانیا، گزارش جدیدی برای رهبران صنعت، دولت و شرکت‌های فناوری سلامت بریتانیا ارائه کرده است.

نقشه راه که توسط Cambridge Design Partnership، با مشارکت CPI، انجمن صنایع سلامت بریتانیا (ABHI) و توسط Innovate UK تامین می شود، تحقیق و نوشته شده است، فناوری ها و استراتژی های کلیدی را تعریف می کند که می تواند بریتانیا را در خط مقدم این صنعت قرار دهد.

تشخیص‌های آزمایشگاهی، از تشخیص زودهنگام سرطان گرفته تا پیشگیری و مدیریت بیماری‌های عفونی و مزمن، نویدهای زیادی را نشان می‌دهد. بسیاری از فناوری‌هایی که در قلب این صنعت پر رونق قرار دارند، از آزمایش‌های جریان جانبی گرفته تا فناوری توالی‌یابی ژنتیکی مورد استفاده در حدود 80 درصد از سیستم‌های توالی‌یابی ژنتیکی جهان، در بریتانیا پیشگام شدند. اما برآوردهای اخیر نشان می دهد که بریتانیا تنها 3 درصد از صنعت IVD 90 میلیارد پوندی را به خود اختصاص داده است. در حالی که بریتانیا در تحقیقات برتر است، فرآیند تجاری سازی مانع از آن شده است. در نتیجه، بسیاری از اختراعات بریتانیا توسط شرکت‌های خارج از کشور تجاری می‌شوند – استارت‌آپ‌ها و بزرگ‌آپ‌ها توسط رهبران جهانی خریداری می‌شوند، و ظهور شرکت‌های بزرگ IVD بریتانیا یا مراکز پیشرفته تحقیق و توسعه از صنعت جهانی هنوز انجام نشده است. اتفاق افتادن.

نقشه راه فناوری استراتژیک برای صنعت تشخیص آزمایشگاهی بریتانیا برنامه تغییری را برای کمک به رفع نیازهای بالینی آینده و حمایت از صنعت IVD بریتانیا، دولت و Innovate UK برای اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه و توسعه قابلیت ها تعیین می کند. این نقشه راه منبعی است برای:

  • شرکت‌هایی که استراتژی‌های خود را در میان‌مدت تا بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کنند، به‌ویژه رهبران فناوری پزشکی، صنعت داروسازی و جامعه سرمایه‌گذاری که از آنها حمایت می‌کنند.
  • سیاست‌گذاران و سهامداران گسترده‌تر دولت، استراتژی‌های آینده دولت بریتانیا و تصمیمات تامین مالی را شکل می‌دهند
  • همه کسانی که علاقه مند به موفقیت UK PLC هستند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکلات فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11

پری داتا، مشاور اصلی استراتژی در Cambridge Design Partnership و نویسنده اصلی نقشه راه، می‌گوید: «بسیار دلگرم‌کننده است که بریتانیا به رهبری علم در پشت تمام فرصت‌های اصلی صنعت IVD ادامه می‌دهد – درست همانطور که قبلاً برای آزمایش جریان جانبی انجام داد. و توالی یابی DNA اما ما هنوز نتوانسته ایم رهبران جهانی صنعت IVD خودمان را ایجاد کنیم یا سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه بریتانیا را از رهبران جهانی IVD جذب کنیم. موقعیت قوی ما در تحقیق به این معنی است که می توانیم آن را تغییر دهیم. ما می‌توانیم به یکی از رهبران جهانی IVD در آینده تبدیل شویم و رشد اقتصادی ملی را تقویت کنیم و نقش رهبری جهانی را ایفا کنیم و در عین حال زندگی بیماران را در سراسر جهان بهبود دهیم.

نقشه راه بخشی از برنامه نظارتی و نوآوری فناوری سلامت است، یک طرح نوآورانه تحت حمایت که توسط CPI با مشارکت ABHI رهبری می‌شود. این برنامه یک بسته حمایتی را به شرکت‌های فناوری سلامت بریتانیا ارائه می‌کند تا به آنها کمک کند تا الزامات نظارتی برای توسعه، تجاری‌سازی و استقرار فناوری پزشکی خود را در بریتانیا و در سطح جهانی برآورده کنند.

گزارش دوم – چالش ها و فرصت ها برای صنعت فناوری سلامت انگلستان – نیز منتشر شد. برای این گزارش، CPI و ABHI با بیش از 350 شرکت کوچک تا متوسط ​​(SMEs)، Innovate UK و ذینفعان حوزه سلامت کار کردند تا چالش‌های کلیدی جامعه SME فناوری سلامت بریتانیا را شناسایی کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای رفع Find My Not Working برای AirPods

دکتر آرون هاریش، مدیر استراتژی در CPI، گفت: «به‌عنوان یک مرکز منجنیق که در زمینه فناوری سلامت در بریتانیا فعالیت می‌کند و با بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​سلامت در این بخش کار می‌کند، ما درک می‌کنیم که مسیر فرآیند تأییدیه‌های نظارتی و مسیر تجاری‌سازی آنها چقدر سخت است. . این دو اولین گزارش در نوع خود به صنعت، سیاست گذاران، دولت، آژانس های تامین مالی و اکوسیستم فناوری بهداشت گسترده تر در شکل دادن به مداخلات آینده برای رشد صنعت فناوری سلامت در بریتانیا کمک زیادی می کند. آنها همچنین بر نیاز به مداخله بیشتر برای حمایت از کسب و کارهای فناوری سلامت بریتانیا در توسعه و افزایش فناوری‌های نوآورانه تاکید می‌کنند که در نهایت به نفع مردم بریتانیا خواهد بود.

نقشه راه کامل را می توانید اینجا بخوانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wWjYWg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *