معاملات تلویزیون جمعه سیاه به صورت زنده: OLED ارزان، QLED با صفحه نمایش بزرگ و تلویزیون های هوشمند از 89 دلار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تازه کردن

این معامله ۶۵ اینچی LG C1 را از دست ندهید!

این یک معامله باورنکردنی OLED جمعه سیاه است، به ویژه برای گیمرها، بلکه برای دوستداران فیلم. اکنون می توانید تلویزیون 65 اینچی ال جی C1 OLED را تنها با 1197 دلار تهیه کنید ()() در ، که پایین ترین قیمتی است که تا کنون داشته است.

آمازون قیمت قبلی خود را 2499 دلار ذکر کرده است که واقعاً صحیح نیست – این قیمت راه اندازی آن بود. اخیراً، حدود 1500 دلار هزینه داشت، که کمترین قیمتی بود که حتی قبل از آن بوده است، بنابراین ما هنوز در اینجا 20 درصد افت نسبت به بهترین قبلی آن داریم.

ال‌جی C1 مدلی از سال 2021 است و زمانی که آن را بررسی کردیم به آن پنج ستاره دادیم و از کیفیت تصویر و فناوری آینده‌نگر آن ابراز خوشحالی کردیم. اکنون یک نسخه جدیدتر (LG C2) وجود دارد که کیفیت تصویر را بیشتر بهبود می بخشد … اما این کار را با قیمت بالاتر انجام می دهد. تنها با قیمت 1200 دلار، LG C1 را به ارزشی عالی بازمی گرداند.

ال جی c2 oled

(اعتبار تصویر: آینده)

به جمعه سیاه خوش آمدید، عاشقان تلویزیون!

روز معاملات بزرگ اینجاست! از اینکه به پوشش زنده ما در مورد آخرین معاملات تلویزیون جمعه سیاه پیوستید، متشکریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین واشر فشار الکتریکی برای اتومبیل

ما در تمام ماه معاملات را دنبال کرده‌ایم، بنابراین معاملات عالی را که هنوز فعال هستند و معاملات جدیدی که برای جمعه سیاه عرضه شده‌اند را دنبال می‌کنیم.

تیم کارشناسان AV ما فروش را انجام می دهند و به دنبال تخفیف در تلویزیون هایی هستند که ما بالاترین امتیاز را داریم (یا آنقدر بزرگ و آبدار هستند دارند تا در مورد آنها به شما بگویم)، و ما آنها را امروز در اینجا برای شما آورده ایم.

و خدمات پخش را نیز فراموش نکنید! معاملات بسیار خوبی نیز در آنجا در جریان است، بنابراین ما آنها را نیز بررسی خواهیم کرد، و اینکه چرا فکر می کنیم اکنون ارزش خرید دارند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jEmkBA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *