معاملات زنده لپ تاپ جمعه سیاه: مک بوک، کروم بوک و موارد دیگر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تازه کردن

ایسر اسپایر 3

(اعتبار تصویر: ایسر)

برای جمعه سیاه یک ارزان با ویندوز 11 در بریتانیا می خواهید؟ البته که انجامش میدی! در کتاب من، این بهترین لپ‌تاپ ویندوز 11 در فروش است: Acer Aspire 3، که در Currys 349 پوند است. ().

اگرچه CPU آنقدرها عالی نیست، اما نسل دهم اینتل Core i3 است، اینطور نیست. خیلی بد و ناخوشایند با این قیمت، و SSD 256 گیگابایتی کمی کوچک است. با این حال، 8 گیگابایت رم دارد که فکر می‌کنم حداقل چیزی است که می‌خواهید ویندوز 11 را بدون مشکل اجرا کنید. بسیاری از معاملات ارزان قیمت لپ‌تاپ ویندوز 11 در جمعه سیاه با 4 گیگابایت رم عرضه می‌شوند، بنابراین مراقب آن باشید، زیرا لپ‌تاپ کند و آزاردهنده‌ای به وجود می‌آید که باعث می‌شود احساس کنید پول خود را هدر داده‌اید، حتی اگر بهشتی داشته باشید. زیاد خرج نکردم

بیایید با ارزان‌ترین لپ‌تاپی که می‌توانید در جمعه سیاه در بریتانیا بخرید شروع کنیم (که در واقع ارزش خرید دارد: Asus C204MA که فقط 119.99 پوند در قیمت دارد. ().

این یک لپ‌تاپ کوچک عالی برای بچه‌ها و دانش‌آموزان یا هرکسی است که لپ‌تاپ دوم را بدون خرج کردن می‌خواهد. این قدرتمند نیست، اما سیستم عامل کروم را به خوبی اجرا می کند (سیستم عاملی که مبتنی بر مرورگر وب کروم گوگل است).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تخفیف های جمعه سیاه 2022

برای کارهای روزمره، مانند مرور وب یا تایپ اسناد (مانند کارهای خانگی)، لپ تاپ بهتری با این قیمت بسیار پایین پیدا نمی کنید.

خدمات برتر MSI Julio22

(اعتبار تصویر: MSI)

اگر می‌خواهید فهرست بزرگی از بهترین معاملات لپ‌تاپ در جمعه سیاه داشته باشید، ما یک راهنمای جامع داریم، اما این وبلاگ زنده برای معرفی برخی از معاملات واقعاً هیجان‌انگیز لپ‌تاپ که من آنها را پیدا می‌کنم استفاده می‌شود.

من همچنین در مورد آنچه که این معاملات لپ‌تاپ را بسیار خوب می‌کند، به عمق خواهم پرداخت.

به وبلاگ زنده ما خوش آمدید، جایی که ما بهترین معاملات لپ تاپ جمعه سیاه را در حالی که در اینترنت ظاهر می شوند، برجسته می کنیم. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، معاملات لپ‌تاپ به سرعت و ضخیم عرضه می‌شوند، و من بهترین معاملات را همانطور که ظاهر می‌شوند برجسته می‌کنم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Dck
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *