معاملات مانیتور جمعه سیاه 2022: معاملات عالی در حال حاضر

زمان مطالعه: 7 دقیقه

معاملات جمعه سیاه با فرا رسیدن بلک فرایدی آغاز شد و تخفیف های عالی را برای انتخاب به ما می دهد. و البته، معاملات بیشتری در آخر هفته و تا پایان ماه نوامبر در راه است.

جمعه سیاه 2022 به طور رسمی آغاز می شود 25 نوامبر، و تن ها از خرده فروشان برخی از داغ ترین فروش ها را در این جشن کاهش داده اند. و این معاملات تضمین شده است که تا پایان ماه باقی می مانند تا قیمت ها دوباره در دسامبر افزایش یابد.

این توسط گزارش اخیر توسط Adobe پشتیبانی می شود () که تغییرات قیمت را برای خرید تعطیلات در سال 2021 بررسی کرد و دریافت که قیمت ها در ابتدای نوامبر به شدت کاهش یافت، در طول ماه پایین ماند و در ماه دسامبر دوباره افزایش یافت.

ما مرتباً این صفحه را با تخفیف‌های جدید به‌روزرسانی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین معاملات را از جمعه سیاه و تا پایان نوامبر دریافت می‌کنیم. برای انتخاب های برتر ما از فروش، به پایین بروید، و در زیر آن ها، می توانید بهترین توصیه خرید ما را برای هر کسی که به دنبال خرید مانیتور جدید در جمعه سیاه است، بیابید.

فروش مانیتور جمعه سیاه (ایالات متحده): پیوندهای سریع

فروش مانیتور BLACK FRIDAY (بریتانیا): پیوندهای سریع

فروش مانیتور BLACK FRIDAY (AU): پیوندهای سریع

آیا باید منتظر معامله مانیتور جمعه سیاه باشید؟

جمعه سیاه تقریباً نزدیک است و یک سوال مهم این است: آیا باید تا روز خرید مانیتور صبر کرد؟ پاسخ کمی پیچیده تر است زیرا قیمت های مانیتور در ماه نوامبر به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

اگر ممکن است منتظر بمانید، پس منتظر ماندن تا جمعه سیاه راهی عالی برای سرمایه گذاری بر روی یک معامله عالی است که مطمئناً باعث صرفه جویی در پول شما می شود. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که می‌توانید مانیتورهای قدرتمندتری با مشخصات بهتر نسبت به مانیتورهایی که در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسند، تهیه کنید، که این سودمند است زیرا مشخصات بهتر به معنای محصولی طولانی‌تر است.

با این حال، رایانه‌های شخصی، به‌ویژه اکنون در این اقتصاد کار از خانه، برای بسیاری از خانواده‌ها بسیار حیاتی هستند و برخی از مردم نمی‌توانند اینقدر برای مانیتور صبر کنند. اگر اینطور است، پس قطعاً در حال حاضر روی یکی سرمایه گذاری کنید، زیرا هزاران پیشنهاد عالی وجود دارد، حتی اگر با افت قیمت جمعه سیاه مطابقت نداشته باشند.

مشاوره خرید: سه مورد از بهترین مانیتورهایی که باید مراقب آنها باشید

بهترین معاملات مانیتور جمعه سیاه در سال 2022 چه زمانی آغاز می شود؟

جمعه سیاه در 25 نوامبر امسال خواهد بود و طبق سنت، انتظار داریم تا قبل از آن شاهد فروش عالی باشیم. به طور سنتی بهترین تخفیف ها در خود روز بوده است و اگرچه این هنوز هم به طور کلی درست است، اما در سال های اخیر شاهد افزایش فروشندگانی بوده ایم که قیمت جمعه سیاه را زودتر راه اندازی کرده اند، به عنوان مثال در آغاز هفته شکرگزاری اگر نه قبل از آن.

حتی قبل از آن هفته، فروش های زیادی در ماه منتهی به روز ویژه وجود دارد که برخی از آنها در اوایل اکتبر هستند. بر اساس معاملات سال گذشته، برخی از آنها می توانند تقریباً یا حتی برابر با معاملات در جمعه سیاه و حوالی آن باشند. و این الگویی است که امسال باید تکرار شود.

در سال 2021، بسیاری از خرده فروشان مانند Dell، ، و Best Buy معاملات اولیه مانیتور جمعه سیاه را در ابتدای نوامبر راه اندازی کردند، که قبلاً تا کنون در نوامبر 2022 تکرار شده است. بنابراین حتماً مراقب آنها باشید.

نموداری از Adobe که نشان می دهد قیمت رایانه در ماه نوامبر 2021 تقریباً 15 درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش Adobe، قیمت رایانه ها در ماه اکتبر شروع به کاهش می کند و کمترین قیمت ها در کل ماه نوامبر است. (اعتبار تصویر: Adobe)

بهترین معاملات مانیتور جمعه سیاه کجا خواهد بود؟

ایالات متحده:
:
انتخاب گسترده ای از مانیتورهای خانگی و بازی ()
بهترین خرید:
تخفیف های منظم برای نمایشگرهای 4K، منحنی و کم تاخیر ()
نیوگ:
بهترین برای مانیتورهای بازی ()
والمارت:
انتخاب خوبی از صفحه نمایش ارزان و مقرون به صرفه ()
آدوراما:
نمایشگرهای بزرگ، پریمیوم، 4K و منحنی ()

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با آخرین موفقیت Lemon8، ByteDance دوباره از کتاب بازی چین یاد می‌گیرد

انگلستان:
آمازون:
انتخاب بزرگ و تنوع معاملات مانیتور ()
آرگوس:
فروش ترخیص در مدل های قدیمی تر اما هنوز خوب است ()
کاری: نمایشگرهای اداری و مانیتورهای بازی مقرون به صرفه موجود است ()
دل: بهترین برای نمایشگرهای برتر Alienware ()
خریدار الکترونیکی: ترکیب خوبی از نمایشگرهای بازی سریع و صفحه نمایش های بزرگ برای کار ()

مانیتوری که عکس یک شهر را نمایش می دهد

(اعتبار تصویر: آینده / BenQ)

هنگام خرید مانیتور در جمعه سیاه به چه مشخصاتی باید توجه کنم؟

یکی از مهمترین چیزهایی که هنگام جستجوی فروش مانیتور در جمعه سیاه باید از آن آگاه بود این است که خرده فروشان در تلاش هستند تا سهام قدیمی را از بین ببرند. این بدان معنی است که شما ممکن است با چیزی که به نظر می رسد بسیار عالی است برخورد کنید، اما بعداً متوجه شوید که مانیتور چندین ساله با مشخصات قدیمی است. البته، این باعث بی فایده شدن آن نمی شود، زیرا اکثر مانیتورها هنوز کاملاً قابل استفاده هستند.

به خاطر داشته باشید که مانیتورها حداقل باید رزولوشن 1080p داشته باشند که حداقل وضوح HD است، ترجیحاً 4k اگر بتوانید آن را بپردازید، اما 1080p هنوز کاملاً خوب است. از آنجا، نیازهای شما بسته به نوع کاری که برای مانیتور خود نیاز دارید متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر کارهای حرفه ای مانند عکاسی یا ویرایش فیلم انجام می دهید، به یک مانیتور با فضاهای رنگی نیاز دارید که امکان تصحیح رنگ مناسب را فراهم کند. حداقل به اندازه DCI-P3 از طیف رنگ 98٪ پشتیبانی می کند، زیرا این تضمین می کند که هر مانیتور دیگری که آن متریال حرفه ای را مشاهده می کند، تصاویر و ویدیوها را با رنگ های مناسب خود در سراسر صفحه می بیند. روشنایی نیز عامل مهمی برای کیفیت و دقت رنگ تصویر است که عدد بالاتر بهتر است. 200nits و بالاتر یک مکان شروع عالی است.

در این میان، برای مانیتورهای بازی، دو فاکتور مهم به جز رزولوشن، نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی است. برای اولی، هرچه عدد بالاتر باشد بهتر است زیرا نشان دهنده تعداد دفعاتی است که تصویر بر روی صفحه نمایش باز می شود. نرخ تازه سازی 144 هرتز و بالاتر به ویژه خوب است.

دومی باید تا حد ممکن تعداد کمتری داشته باشد، زیرا نشان دهنده مدت زمانی است که برای جابجایی از یک رنگ به رنگ دیگر طول می کشد و اعداد کمتر به معنای تصویر بسیار واضح تر و واضح تر است. زمان پاسخ 1 میلی ثانیه مخصوصاً برای بازی عالی است و چیزی است که می خواهید برای آن تلاش کنید.

در مورد معاملات مانیتورهای بازی جمعه سیاه چطور؟

اگر یک مانیتور حرفه‌ای می‌خرید، از DCI-P3 98% طیف رنگی با مجموعه‌ای از فضاهای رنگی مانند Adobe RGB، sRGB، Rec پشتیبانی می‌کند. 709 برای اطمینان از بالاترین و دقیق ترین کیفیت رنگ و تصویر حیاتی است. برای یک مانیتور بازی، داشتن نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی کم برای یک جلسه بازی روان و پاسخگو مهم است.

اگر به دنبال مانیتورهایی با قیمت های ارزان تر هستید، توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان ممکن است با برخی مشخصات دیگر به منظور کاهش آن قیمت، از آن استفاده کنند. به عنوان مثال، یکی از مانیتورهای ارزان‌قیمتی که در سال گذشته به فروش می‌رسد، کیفیت صدایی پایین‌تر دارد تا با سایر مشخصات بالا مانند وضوح 4k تعادل برقرار کند.

  • معاملات مانیتور جمعه سیاه در حال حاضر اتفاق می‌افتد، و شما می‌توانید با آن مقدار زیادی پول پس انداز کنید بهترین معاملات ارزان قیمت مانیتور.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oWfLxA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *