معاملات Black Friday Dyson Supersonic: برای آخرین معاملات سشوار خرید کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سشوارهای سوپرسونیک Dyson Black Friday چیزی است که بسیاری از ما می خواهیم مشتاقانه به آن توجه داشته باشیم زیرا آنها یک هدیه شگفت انگیز هستند و در بین برخی از بهترین سشوارها رتبه بندی می شوند. () که می توانید مالک آن باشید.

در حالی که پیدا کردن تخفیف در هجوم معاملات جمعه سیاه دشوار است ()، در واقع صرفه جویی در یکی از این سشوارهای محبوب با توجه به هزینه اولیه 429 دلاری / 429 پوندی می تواند بسیار سودآور باشد. ما شاهد کاهش این قیمت‌ها به 309.99 دلار / 330 پوند در مدل پایه در گذشته بوده‌ایم – دلیل این امر این است که شما فقط باید در مکان مناسب در زمان مناسب باشید تا بتوانید پس‌انداز کنید.

اگر می خواهید یک Dyson Supersonic مرمت شده را در نظر بگیرید، پس انداز بیشتری خواهید داشت. Dyson در ایالات متحده فروشگاه خود را دارد () و در () جایی که می توانید یک Dyson Supersonic بازسازی شده نسل اول را انتخاب کنید () برای مثال به همراه سه پیوست رایگان به قیمت 379 دلار. فروشندگانی مانند eBay نیز لوازم بازسازی شده مراقبت از مو را در بریتانیا با قیمت 188.99 پوند (از 269.99 پوند کاهش) ارائه می دهند. ()که به طور شگفت انگیزی در حال اثبات مگا محبوب است.

برای کمک به خرید سشوار Dyson Supersonic در جمعه سیاه، ما وب را جستجو کرده ایم تا بهترین پیشنهادات Dyson Supersonic را در یک مکان جمع آوری کنیم. نرم افزار مقایسه قیمت ما نیز هر نیم ساعت به تمام خرده فروشان آنلاین مورد علاقه شما برای بهترین پیشنهادات نگاه می کند، به این معنی که شما همیشه از مهم ترین تخفیف ها مطلع هستید.

ما همچنین معاملات جمعه سیاه Dyson Airwrap را دنبال می کنیم تا اگر می خواهید سشوار تهیه کنید و مدل مو، شما فقط یک مکان برای نگاه دارید

معاملات جمعه سیاه Dyson Supersonic (ایالات متحده): پیوندهای سریع

معاملات جمعه سیاه Dyson Supersonic (بریتانیا): پیوندهای سریع

سشوار Dyson Supersonic روی میز

(اعتبار تصویر: آینده)

قیمت Dyson Supersonic: آیا سشوار Dyson ارزش پول را دارد؟

قیمت بالای سشوار دایسون در ابتدا می تواند باعث شوک شود، اما دلایل زیادی برای قیمت گزاف وجود دارد. مافوق صوت مانند سایر لوازم خانگی دایسون مهندسی شده است و بنابراین قیمتی مشابه دارد.

دارای یک موتور دیجیتال کوچک است که – همراه با سنسور حرارت – نتایج خشک کردن سریع را بدون آسیب رساندن به موهای شما ایجاد می کند. Dyson موتور کوچک را به جای سر در دسته نصب کرده است که وزن سشوار را متعادل می کند تا دست شما هنگام خشک کردن موهایتان خسته نشود. Dyson همچنین ادعا می کند که Supersonic از سایر سشوارها دوام بیشتری خواهد داشت، بنابراین شما مجبور نخواهید بود که هر چند سال یکبار همان سشوار 70 دلاری را خریداری کنید.

سشوار مافوق صوت Dyson چگونه کار می کند؟

دمای زیاد می تواند به مو آسیب برساند، بنابراین دایسون یک سشوار مهندسی کرد که از موها محافظت می کند و در عین حال به خشک شدن سریع و حالت دادن کنترل شده نیز دست می یابد. Supersonic دارای یک موتور دیجیتال قدرتمند Dyson است که شش برابر سریعتر از سایر سشوارها است.

موتور همراه با فن آوری Air Multiplier هوای کنترل شده با فشار بالا را تولید می کند که منجر به یک تجربه خشک کردن موی صاف و یکنواخت می شود. به لطف کنترل حرارتی که دمای هوا را 40 بار در ثانیه اندازه گیری می کند، گرمای شدید تنظیم می شود، بنابراین موهای شما در برابر آسیب محافظت می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین کیت های تمیز کردن لنز دوربین برای دوربین های DSLR و بدون آینه

آیا سشوار دایسون سریعتر خشک می شود؟

پاسخ کوتاه بله است؛ Dyson Supersonic موها را سریعتر و کارآمدتر از سشوارهای سنتی خشک می کند. سشوار Dyson حرارت کنترل شده را با یک موتور قدرتمند ترکیب می کند که منجر به زمان خشک شدن دو برابر سریعتر از اکثر سشوارها می شود. سوپرسونیک همچنین دارای سه سرعت خشک کردن مختلف است تا بتوانید کنترل کنید که می خواهید موهای خود با چه سرعتی خشک شوند.

سشوار مافوق صوت دایسون

سشوار مافوق صوت دایسون

بهترین سشوار دنیا

ابعاد: 3.8 اینچ x 3.1 اینچ 9.6 اینچ | وزن: 4.41 پوند | قدرت: 1600 وات

خشک شدن فوق العاده سریع

از آسیب شدید حرارتی جلوگیری می کند

3 تنظیم دقیق سرعت

نگه داشتنش راحت تره

همراه با عالی

سشوار Dyson Supersonic با موتور دیجیتال قدرتمند V9 ساخته شده است که همراه با فناوری ضرب کننده هوا، هوای کنترل شده با سرعت بالا را برای خشک کردن سریع و کنترل شده تولید می کند. سشوار سوپرسونیک دمای هوا را 20 بار در ثانیه اندازه گیری می کند تا هرگز نگران آسیب دیدن موهای خود در اثر گرمای شدید نباشید.

سشوار Dyson همچنین چهار تنظیم مختلف حرارتی و همچنین سه تنظیم سرعت مختلف را ارائه می دهد تا بتوانید موهای خود را دقیقاً همانطور که می خواهید حالت دهید. گرمای کنترل شده و تنظیمات همچنین به کاهش موخوره کمک می کند تا بتوانید با هر بار استفاده موهایی براق و صاف داشته باشید. Supersonic همچنین دارای سه اتصال مغناطیسی مختلف است، بنابراین شما می توانید با استفاده از یک ابزار به سبک های مختلف برسید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oTH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *