معامله جمعه سیاه Ugreen شارژرهای Nexode GaN را تخفیف می دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تخفیف‌های جمعه سیاه Ugreen با 40 درصد تخفیف برای شارژرهای جمع و جور 45 وات، 100 وات، 140 وات و 200 وات GaN با درگاه‌های USB-C متعدد ارائه می‌شود.

جمعه سیاه Ugreen: تا 40٪ تخفیف شارژر Nexode GaN

بنر جمعه سیاه Ugreen که شارژرها، هاب‌ها، کابل‌ها و سایر محصولات USB-C بسته‌بندی شده با هدیه را به تصویر می‌کشد، در پس‌زمینه شیب تیره با شعار تنظیم شده است. "پس انداز بزرگ، بدون انتظار".
تصویر: سبز رنگ

Ugreen یک برند لوازم الکترونیکی مصرفی چینی با کیفیت است که USB ممتاز مانند آداپتورهای برق، کابل ها و غیره را طراحی می کند.

این شرکت به تازگی تبلیغ جمعه سیاه خود را راه اندازی کرده و شارژرهای Nexode برنده جایزه خود را در جمعه سیاه تا 40 درصد تخفیف داده است. قرارداد به مدت 7 روز معتبر است و در 2 دسامبر 2022 به پایان می رسد.

معاملات از طریق فروشگاه وب Ugreen و در آمازون در دسترس هستند. هنگام خرید این محصولات در آمازون، حتما روی “کوپن xx $ اپل” کلیک کنید تا تخفیف اعمال شود.

اخطار مشابهی هنگام خرید مستقیم از Ugreen اعمال می شود: کلیک کنید کپی 🀄 برای کپی کردن کد بازخرید، محصول را به سبد خرید اضافه کرده و کد را در آن قرار دهید کوپن میدان قبل از زدن وارسی. تخفیف در صفحه پرداخت اعمال می شود و قیمتی که می پردازید مطابق با آن تنظیم می شود.

برای دریافت تخفیف از لینک های خرید زیر استفاده کنید:

  • شارژر کوچک Nexode 45 واتی (2x USB-C)
    • قیمت عادی: 40 دلار
    • در آمازون خرید کنید با 30 دلار و صرفه جویی 10 دلاری (25٪ تخفیف)
    • در Ugreen خرید کنید 30 دلار (از کد تبلیغاتی UGBF45W استفاده کنید) و 10 دلار (25٪ تخفیف) پس انداز کنید
  • شارژر دیواری Nexode 100 واتی (3x USB-C، 1x USB-A)
    • قیمت عادی: 80 دلار
    • در آمازون خرید کنید 60 دلار و صرفه جویی 20 دلاری (25٪ تخفیف)
    • در Ugreen خرید کنید 55 دلار (از کد تبلیغاتی UGBF100W استفاده کنید) و 25 دلار (31٪ تخفیف) پس انداز کنید
  • شارژر دیواری Nexode 140 واتی (2x USB-C، 1x USB-A)
    • قیمت عادی: 150 دلار
    • در آمازون خرید کنید برای 90 دلار و صرفه جویی 60 دلار (40٪ تخفیف)
    • در Ugreen خرید کنید به قیمت 90 دلار (از کد تبلیغاتی UGBF140W استفاده کنید و 60 دلار صرفه جویی کنید (40٪ تخفیف)
  • شارژر دیواری Nexode 200 واتی (4x USB-C، 2x USB-A)
    • قیمت عادی: 200 دلار
    • در آمازون خرید کنید 160 دلار و صرفه جویی 40 دلاری (20٪ تخفیف)
    • در Ugreen خرید کنید 160 دلار (از کد تبلیغاتی UG200W15 استفاده کنید) و 40 دلار (20٪ تخفیف) پس انداز کنید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای خطای «همه مخاطبین حذف نشدند» در آیفون

شارژرهای Nexode را معرفی می کنیم

یک دست مرد که آداپتور برق Ugreen's Nexus را در دست گرفته و جلوی شارژر نشان داده می‌شود "100 وات" روی جلد چاپ شده
سلام خوشگله! | تصویر: کریستین زیبرگ/iDB

iDownloadBlog Nexode 100 واتی را آزمایش کرده است، یک Reddot Winner 2022. این شارژر دیواری عالی به نظر می رسد، جمع و جور است و در کف دست شما بسیار عالی است—آخرین باری که می توانید در مورد هر شارژری چنین بگویید چه زمانی است؟

Nexode 100 واتی یک نیروگاه مجهز به سه درگاه USB-C Power Delivery و یک USB-A برای شارژ دستگاه‌های قدیمی است. Ugreen می گوید که می تواند پرو 16 اینچی را به طور کامل شارژ کند. در آزمایش من، شارژر 15 اینچی اینتل مک بوک پرو (2018) من را از حالت مرگ به 100 درصد رساند به سرعت آداپتور برق 87 واتی اپل.

جدیدترین لوازم جانبی Ugreen یک ایستگاه اتصال خاکستری فضایی پر از ویژگی است که روی هر میزی عالی به نظر می رسد. این لوازم جانبی 12 در 1، 12 پورت ورودی/خروجی مختلف را از طریق یک کابل USB-C به لپ‌تاپ Mac یا شما می‌آورد (تصویر درست جلوی آن است).

نمای نزدیک از ایستگاه اتصال Ugreen's Nexode که کمی از بالا دیده می شود
12 پورت را به هر کجا که می روید با خود ببرید تصویر: سبز رنگ

مشکل شارژرهای GaN چیست؟

اگر هنوز از یک دسته آداپتورهای برق حجیم برای تقویت ابزارهای فناوری خود استفاده می کنید، رسماً در گذشته زندگی می کنید. آنچه شما نیاز دارید یک شارژر چند پورت از انواع GaN است – این چیزها کوچک و در عین حال قدرتمند هستند، مطمئناً از شارژرهای دیروز قابل اعتمادتر و کارآمدتر هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یوتیوب روش جدیدی را برای کاربران آزمایش می کند تا به راحتی ویدیوها را با سرعت 2 برابر تماشا کنند

گالیوم نیترید یا GaN، آداپتورهای برق را با جایگزینی سیلیکون با یک ماده کریستالی شفاف که امکان ولتاژ بالاتر با هدر رفتن انرژی کمتر را فراهم می کند، متحول کرده است. فناوری GaN چند سال قدمت دارد، بنابراین شارژرهای فعلی از جدیدترین تراشه ها استفاده می کنند که از مشکلات دندان درآوردن رنج نمی برند.

برق بین پورت ها تقسیم می شود

دست مردی که آداپتور برق 100 واتی Nexus Ugreen را در دست گرفته و نشان‌واره Ugreen را با برچسب نشان می‌دهد. "GaN X100-سریعتر و ایمن تر" در پشت جلد چاپ شده است
نسخه ایالات متحده با شاخه های تاشو ارائه می شود | تصویر: کریستین زیبرگ/iDB

چیزی که در تمام آن شارژرهای چند پورت وجود دارد، برق مشترک است. به این معنی که اگر یک شارژر 100 واتی با چهار پورت داشته باشید، از طریق هر پورت به طور همزمان صد وات برق دریافت نمی کنید. در عوض، دستگاه قادر به خروجی 100 وات توان کل است که به روشی خاص در بین پورت ها به اشتراک گذاشته می شود.

بررسی مشخصات خروجی برق سازنده راه خوبی برای تعیین اینکه از کدام پورت ها به طور همزمان استفاده کنید و چه دستگاه هایی را به آنها وصل کنید. به عنوان یک قاعده کلی، می‌خواهید با پرمصرف‌ترین دستگاه خود شروع کنید که به اولین پورت USB-C وصل شده است. خواندن: آیفون به برق وصل است اما شارژ نمی شود؟ ما اصلاحاتی داریم!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kDkLzI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *