من مشتاق خرید این میز ایستاده در جمعه سیاه هستم، و شما هم باید این کار را بکنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

یک میز ایستاده زندگی من را تغییر خواهد داد. یا حداقل، این همان چیزی است که من اکنون پس از استفاده از چند مورد در شش ماه گذشته و تجربه تمام مزایایی که قبلاً به دلیل شک شدیدم رد کرده بودم، خود را متقاعد کرده ام.

مانند بسیاری دیگر، من هم در آغاز همه‌گیری کووید-19 کار را از خانه به طور دائم شروع کردم و عواقب آن تأثیر فاجعه‌باری بر سلامتی من گذاشت. با دستورات منطقه ای برای ماندن در خانه هایمان، روال قبلی من که هر روز صبح پنج کیلومتر (3.1 مایل) تا باشگاه ورزشی نزدیک دفترم دویدم، یک شبه ناپدید شد.

رفت و آمد صبحگاهی من با یک جابجایی کوتاه از اتاق خوابم به یک میز کوچک در اتاق دیگر جایگزین شد، و پیاده روی در زمان ناهار بدون همکارهایی که بتوانم با آنها کنم جذابیت کمتری داشت، و تنها ورزش من به شکل پیاده روی سگ مسن من بود.

این تغییر چشمگیر در سبک زندگی باعث شده است که من در 20 ماه گذشته 42 پوند / 19 کیلوگرم وزن اضافه کنم، و تأثیری که بر روی مفاصل و سلامت عمومی من گذاشته است باعث شده است احساس مسن‌تر از سال‌های گذشته داشته باشم.

من دقیقاً در مورد وضعیت خودم بی تقصیر نیستم، اما به عنوان یک کارمند دائمی در خانه، باید راه حلی انعطاف پذیر پیدا کنم، که باعث شد به دنبال راه هایی باشم که بتوانم سطح سلامتی و تناسب اندام خود را به طور تدریجی بهبود بخشم بدون اینکه مستقیماً به باشگاه ورزشی شدید قبلی خود بازگردم. روال

چند ماه پیش، با ویدیویی در حساب TikTok به نام The Walking Worker مواجه شدم () جایی که زنی فاش کرد که به لطف خرید یک مبدل میز ایستاده در کنار یک تردمیل پیاده روی زیر میز، با استفاده از این دو هنگام در جلسات و چک کردن ایمیل ها، توانسته 20 مایل در روز راه برود. من کاملاً کف زدم و بلافاصله با این ایده فروخته شدم.

با اما، همکار آینده ای که از کابوس ساخته شده است آشنا شوید

مزایای سلامتی استفاده از میز ایستاده در صورتی که در یک شغل اداری کار می کنید کاملاً ثابت شده است. به عنوان مثال، مطالعات به طور مکرر نشان می دهد که «بهبودی در ناراحتی و درد در هنگام استفاده افراد [standing] میز.” اگرچه آنها فقط یک گام در مسیر درست هستند – شما همچنین باید استراحت کنید و عضلات خود را به حرکت درآورید و خون خود را پمپاژ کنید، نه اینکه به طور کلی فعال بمانید – علاوه بر این که بین ایستادن و نشستن متناوب باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر نام مک بوک با مراحل آسان

حتی بدون اضافه کردن پیاده‌روی، مطالعات متعدد نشان می‌دهد افرادی که از میزهای ایستاده استفاده می‌کنند، بهبودی در ناراحتی و درد را تجربه می‌کنند. [levels]و ایستادن طولانی مدت باعث بهبود جریان خون، وضعیت بدن و سلامت کمر شما می شود.

کمی دقیق تر نگاه کنید، و کاملا منطقی است. انسان ها به سادگی برای نشستن پشت میز در تمام روز طراحی نشده اند و مجله آمریکایی سلامت عمومی دریافته است که نشستن بیش از هشت ساعت در روز می تواند خطر ابتلا به بیماری های مزمن را 10 تا 20 درصد افزایش دهد.

در واقع، ماکتی از “کارمند اداری آینده” به عنوان بخشی از گزارش سال 2019 ساخته شد. () به سفارش شرکت تجهیزات اداری Fellowes Brands، که با ویلیام هیام، آینده پژوه رفتاری همکاری کرد تا ببیند ساعت های طولانی نشستن در مقابل چه تاثیری بر انسان در سال های آینده خواهد داشت.

“اما”، همانطور که از او دوبله شده است، اگر کاری انجام ندهم، می تواند آینده من باشد.

مشکل اینجاست که میزهای ایستاده می‌توانند سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی باشند و همه افراد این تجمل را ندارند که این مقدار پول نقد بر روی میز بگذارند، که باعث می‌شود فصل جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بهترین زمان از سال برای شکار معامله باشند.

جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر خواهد بود و هفته هایی که این روز بسیار مهم را احاطه کرده اند نیز پر از معاملات خواهند بود. ما در طول جمعه سیاه 2022 چشمانمان را از تمام دنیای فناوری دور خواهیم داشت، اما من به ویژه مراقب میز ایستاده Uplift V2 هستم. () به فروش می رسد، و من منتظر بهترین معاملات میز ایستاده جمعه سیاه هستم

میز ایستاده برقی Uplift V2

Uplift V2

Uplift V2 یکی از بهترین میزهای ایستاده است که از کیفیت ساخت عالی بهره می برد و به ثبات خود می بالد. (اعتبار تصویر: میز UPLIFT)

Uplift V2

یکی از بهترین میزهای ایستاده در اطراف

مشخصات فنی

نوع: موتوری

محدوده ارتفاع: 25.5 اینچ – 51.1 اینچ (نسخه تجاری: 22.6 اینچ – 48.7 اینچ)

اندازه : 42 اینچ در 30 اینچ تا 80 اینچ در 30 اینچ

دلایل خرید

+

کیفیت ساخت عالی

+

موتورهای صاف و بی صدا

+

انتخاب رنگ و اندازه زیاد

+

تعداد زیادی نقاط نصب برای لوازم جانبی

Uplift V2 () یکی از بهترین میزهای ایستاده است که از کیفیت ساخت درجه یک بهره می برد و به ثبات خود می بالد، عاملی مهم در هنگام قرار دادن دسته ای از فناوری های گران قیمت روی آن!

دو موتوره به این معنی است که میز می‌تواند به سرعت، با عملکردی نرم و بی‌صدا، ارتفاع را تغییر دهد و فناوری ضد برخورد باید به جلوگیری از هر گونه حادثه کمک کند. شما همچنین یک دسته کامل از نقاط نصب را دریافت می کنید، از جمله یکی برای کل بانوج (احتمالاً چرت های ناهار کار؟)، که اعتبار اضافی برای کیفیت ساخت آن است.

24 گزینه برای سبک دسکتاپ وجود دارد که متناسب با فضای اداری منزل شما باشد، در صورتی که شکل استاندارد مناسب شما نباشد، گزینه هایی برای میز گوشه وجود دارد. شما همچنین می توانید پنج اندازه مختلف و چهار رنگ مختلف قاب را انتخاب کنید.

قیمت ها از 599 دلار (حدود 430 پوند / 800 دلار استرالیا) شروع می شود که برای یک میز گران قیمت است، اما با توجه به ویژگی های آن و این واقعیت که می توانید زیر آن در یک بانوج دنج چرت بزنید، فکر نمی کنیم غیرمنطقی باشد. با این حال، پول پول است، و پس انداز کردن چند سکه در جمعه سیاه همیشه به پرداخت بهای کامل ارجحیت دارد.

سایر میزهای ایستاده چطور؟

مبدل میز ایستاده FlexiSpot ClassicRiser

این دقیقاً راحت به نظر نمی رسد، اما اگر می خواهید یک تنظیم کننده میز ایستاده برای یوگای بد بو می خواهید، همیشه یک گزینه است. (اعتبار تصویر: FlexiSpot)

من به دنبال Uplift V2 هستم زیرا در حال حاضر در صدر لیست ما از بهترین میزهای ایستاده در بازار قرار دارد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در فروش جمعه سیاه تخفیف داده شود. در صورتی که قیمت تمام شده باقی بماند، میزهای توانمند دیگری در بازار وجود دارد که با نیازهای من (و شما) مطابقت دارد.

مهم است که در مورد محیط اطراف میز خود فکر کنید و اینکه چه نوع میز ایستاده به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که یک میز ایستاده برقی کاملا مجهز بهترین گزینه برای همه باشد، بنابراین اگر به چیزی انعطاف پذیرتر نیاز دارید، مواردی مانند مبدل میز ایستاده قابل حمل را در نظر بگیرید. آنها همچنین مزیت این را دارند که معمولاً ارزان تر هستند.

اگر فضایی برای یک میز کامل دارید، باید ارتفاع آن را در نظر بگیرید. خریدن یک میز ایستاده خوب نیست اگر حداکثر ارتفاع آن به اندازه کافی بلند نباشد که بتوانید راحت بایستید و کار کنید، اگرچه این تنها زمانی مشکل ساز خواهد بود که شما قدتان بلند باشد.

میزهای ایستاده نیز از سیستم های تنظیم برقی، دستی یا پنوماتیکی استفاده می کنند. همه آنها کار را انجام خواهند داد، اما اگر دوست ندارید هر روز ارتفاع میز خود را بالا ببرید، موتور الکتریکی که به شما امکان می دهد ارتفاع های مختلف را روی دکمه ها ذخیره کنید یک نعمت واقعی است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XHKfyP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *