مووانو حلقه هوشمند سلامت زنان Evie را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Movano Health حلقه خود به نام Evie را روانه بازار کرد. Evie که به طور خاص برای زنان طراحی شده است، داده‌های بهداشتی درجه پزشکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به اطلاعات شخصی‌سازی شده از طریق یک برنامه تلفن همراه ترجمه می‌شوند.

Movano Health در حال برنامه‌ریزی برای گرفتن مجوز FDA برای Evie است، که این اولین پوشیدنی مصرف‌کننده است که همچنین یک دستگاه پزشکی است. این شرکت قصد دارد پس از تکمیل یک آزمایش موفقیت آمیز هیپوکسی در اکتبر 2022، که در آن دقت SpO2 بالینی و ضربان قلب متناسب با استاندارد اجماع FDA نشان داده شده بود، برای معیارهای پالس اکسیمتری ثبت نام کند.

در حالی که برخی از پوشیدنی‌ها فقط برای نرم‌افزارهای خاص مانند ECG و Afib تأیید شده‌اند، Evie براساس استانداردهای نظارتی طراحی شده و در یک مرکز تولید تجهیزات پزشکی ساخته شده است که استانداردهای ISO13485 و cGMP را برآورده می‌کند. این مجوز به زنان بینش های قابل اعتماد و شخصی ارائه می دهد که می تواند به آنها کمک کند تا بین علت و معلول ارتباط برقرار کنند، بنابراین آنها می توانند “چرا” پشت آنچه را که احساس می کنند را بهتر درک کنند. علاوه بر این، Evie داده هایی را ارائه می دهد که پزشکان می توانند برای مراقبت از بیمار قابل اعتماد بدانند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TestCard Elmer Monster را به عنوان مدیر اجرایی منصوب می کند

Evie معیارهای سلامت و تندرستی را ترکیب می کند تا تصویر کاملی از سلامت فرد ارائه دهد: ضربان قلب در حالت استراحت، تغییر ضربان قلب، SpO2، تعداد تنفس، تغییر دمای پوست، ردیابی دوره و تخمک گذاری، ردیابی علائم قاعدگی، مشخصات فعالیت، از جمله مراحل، دقیقه های فعال و ، کالری سوزانده شده، مراحل خواب و مدت زمان و ردیابی خلق و خو. این داده‌ها از طریق یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌شود که هدف آن ساده‌سازی نحوه ارائه داده‌ها، دور شدن از نمودارها و نمودارهای پیچیده، و تبدیل داده‌های بیومتریک به بینش‌های عملی است که به زنان کمک می‌کند تا تغییرات قابل مدیریتی در شیوه زندگی داشته باشند و رویکردی فعال‌تر برای کاهش خطرات اتخاذ کنند. از بیماری مزمن برای مثال، ایوی از ضربان قلب درجه پزشکی و داده‌های SpO2 برای کمک به شناسایی الگوهای کیفیت خواب و روند چرخه قاعدگی‌اش استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند پایه طبیعی بدن خود را درک کند و به مرور زمان یاد بگیرد که چگونه بهترین احساس را داشته باشد. از آنجایی که یک روز موفق برای هر زنی متفاوت به نظر می رسد، راه حل به همان اندازه که بر فعالیت تاکید دارد، بر بهبودی نیز تاکید دارد و زنان را تشویق می کند تا اهداف مرتبط با سلامت جسمی و روانی را تعیین کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای جلوگیری از فالو کردن خودکار اکانت های اینستاگرام

دکتر جان ماستروتوتارو، مدیرعامل Movano Health گفت: «به عنوان یک دستگاه پزشکی، Evie از وضعیت موجود سایر پوشیدنی‌های موجود در بازار فراتر خواهد رفت و ما معتقدیم که این قدرت را دارد که زندگی و سلامت کلی زنان را متحول کند. ما داده‌ها و بینش‌های بیومتریک درجه پزشکی را در یک پوشیدنی راحت و معاصر گرد هم می‌آوریم که به زنان اجازه می‌دهد تا سفر سلامتی منحصربه‌فرد خود را به دست بگیرند.»

Evie در طول نمایشگاه CES 2023 در کنار یک نسخه نمایشی که ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ضربان قلب زنده و میزان SpO2 را در برنامه جمع‌آوری کنند، رونمایی شد. از آلومینیوم صیقلی ساخته شده است و در سه رنگ مختلف عرضه می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LMdmZm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *