میزگرد کولبتری چالش های نگارش علمی را بررسی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای نشان دادن اهمیت ارتباطات علمی مؤثر و اهمیت به حداقل رساندن ارتباطات نادرست، پلت فرم استعداد را باز کنید کولبتری اخیراً میزبان میزگرد مجازی در زمینه نگارش علمی بود.

آشمیتا داس، مدیرعامل Kolabtree میزبان این پنل بود که شامل یان بولاند، روزنامه‌نگار فناوری پزشکی و دکتر آریانا فرینی و دکتر مایکل جیمز، نویسندگان آزاد پزشکی بود. اخبار جعلی چالشی مداوم است که دانشمندان باید با آن مقابله کنند و میزگرد بررسی کرد که چگونه نوشتن مؤثر می تواند به بهبود شهرت دانشگاهیان و القای اعتماد عمومی از طریق برقراری ارتباط اطلاعات صحیح و قابل فهم کمک کند.

اغلب، دانشگاهیان و محققان، کار خود را در جامعه علمی با نوشتن و انتشار مقاله در مجلات، ارائه ارائه‌های شفاهی و بصری و اخیراً، پست کردن در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانشمندان هنگام توصیف تحقیقات خود با آن مواجه می شوند، توضیح حجم وسیعی از اطلاعات به روشی است که به راحتی قابل درک و بدون ساده سازی بیش از حد و ایجاد نادرستی است.

Ashmita Das، مدیر عامل Kolabtree، گفت: «اخبار علمی گاهی اوقات به شیوه‌ای هیجان‌انگیز مخابره می‌شود – اصطلاح کلیک طعمه برای جامعه دانشگاهی غریبه نیست. تحقیقات علمی معمولاً شامل زمینه‌های پیش‌زمینه زیادی، مقادیر عددی و نکات فنی است و شناسایی حیاتی‌ترین اطلاعات برای برقراری ارتباط برای دانشگاهیان و کسب‌وکارهای فعال در فضای پزشکی و علمی ضروری است. همه‌گیری به ما آموخت که درک آخرین اطلاعات علمی و اعتماد به منبع برای عموم مردم چقدر مهم است.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن و حذف شماره خطوط در Google Docs

مایکل جیمز افزود: مختصر بودن و در دسترس قرار دادن محتوا چالشی است که همه دانشمندان باید بر آن غلبه کنند. برای مثال، اگر داوران دست‌نوشته و کمک هزینه برای خواندن مطالب ارسالی دچار مشکل شوند، ناامید خواهند شد و این می‌تواند بر امتیاز محقق تأثیر بگذارد. هنگام ترجمه اطلاعات فنی برای عموم، مهم است که دانشمندان اطمینان حاصل کنند که پیام به راحتی قابل درک، دقیق و مطابق با کار معتبر بررسی شده است. همدلی و ارتباط با مخاطب اولین قدم در انجام این کار است.»

این بحث که توسط داس رهبری شد، به بررسی معنای ارتباط موثر علم، چالش‌های مرتبط با این موضوع و اهمیت پیام‌رسان و اطلاعات پرداخت. سپس مهارت های مورد نیاز برای کمک به تولید محتوای دقیق و موثر و پتانسیل همکاری بین روزنامه نگاران و دانشمندان در آینده را بررسی کرد.

دکتر فرینی دارای دکترای پزشکی بازساختی و مهندسی بافت از امپریال کالج لندن است و چندین سمت از جمله مدیر ارتباطات انجمن دانشمندان ایتالیایی در بریتانیا (AISUK) و بخش محقق جوان بخش اروپایی مهندسی بافت و انجمن پزشکی احیا کننده (TERMIS). در همین حال، تجربه دکتر جیمز شامل نوشتن کمک هزینه، نوشتن علمی برای ناشران برتر مانند Wiley و هفت سال به عنوان ویراستار تخصصی است. در نهایت، Bolland از ژوئن 2020 سردبیر Med-Tech Innovation News بوده و در حال حاضر سردبیر گروه Med-Tech Innovation and Medical Plastics News در گروه اخبار راپید است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گروه Syntegon اولین گزارش پایداری را منتشر کرد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qThDvB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *