میز ایستاده پرفروش آمازون برای جمعه سیاه حتی ارزان تر است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر، می توانید 130 دلار از میز ایستاده قابل تنظیم ارتفاع برقی FEZIBO در صرفه جویی کنید. (). این امر قیمت آن را به تنها 199.99 دلار کاهش می دهد و آن را به یکی از ارزان ترین معاملات میز ایستاده تبدیل می کند که برای جمعه سیاه دیده ایم. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این قیمت باید عضو Prime باشید.

بسیاری از ما در طی دو سال گذشته به کار از خانه روی آورده‌ایم، و اگر مبلمان اداری خانه شما شروع به نشان دادن فشار می‌کند، جمعه سیاه 2022 فرصتی عالی برای ارتقاء است و این میز ایستاده – پرفروش‌ترین میز آمازون – به نظر می‌رسد. تهی دست باش

میز برقی مانند این به شما این امکان را می دهد که بین حالت نشسته و ایستاده جابجا شوید و ارتفاع مناسب را برای کار راحت انتخاب کنید. از طریق یک مناسب در سمت راست کنترل می شود و می توانید سه پیش تنظیم را برای دسترسی سریع ذخیره کنید. آه و فراموش نکنید که معاملات صندلی اداری جمعه سیاه ما را بررسی کنید تا مطابقت کامل با میز خود داشته باشید.

(در ایالات متحده نیستید؟ برای معاملات در منطقه خود به پایین بروید).

بهترین میز کار ایستاده امروز جمعه سیاه

این ارزان‌ترین قیمت این میز نیست (در ماه سپتامبر کمی پایین‌تر آمد) اما همچنان صرفه‌جویی زیادی دارد و اگر در بازار برای ایستگاه کاری جدید هستید ارزش بررسی را دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد دستی BSOD در ویندوز: 6 روش گام به گام

اگر به دنبال یک میز ایستاده در این جمعه سیاه هستید، این تنها گزینه شما نیست. ما مجموعه‌ای از معاملات عالی دیگر را از سراسر وب گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید مورد ایده‌آل برای دفتر کار خود را پیدا کنید.

معاملات بیشتر روی میز

مهم نیست در کجا زندگی می کنید، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، پایین ترین قیمت ها را برای میزها از سراسر وب در اینجا خواهید یافت.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rFMdom
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *