نامزدهای جوایز Prix Galien UK 2023 باز شدند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیاد Galien اعلام کرده است که نامزدهای جوایز Prix Galien UK 2023 اکنون باز هستند.

پنج دسته جایزه، “بهترین محصول دارویی”، “بهترین محصول بیوتکنولوژی”، “بهترین فناوری پزشکی”، “بهترین راه حل سلامت دیجیتال” و جدید امسال، “بهترین نوآوری بخش عمومی”، برتری در علوم زیستی را به رسمیت می شناسد که انسان را بهبود می بخشد. وضعیت. برندگان در 11 می در موزه تاریخ طبیعی لندن اعلام خواهند شد.

کمیته جوایز آنچه را که در طول توسعه علمی محصول، کاربرد، یا کاربرد بالینی نوآورانه بوده است، آنچه برای آینده علم زیست پزشکی از معرفی محصول به کلینیک آموخته شده است و تأثیر محصول بر سلامت انسان بررسی خواهد کرد. معیارهای اضافی نامزدی و اطلاعات ارسالی در بنیاد Galien موجود است. ارسال در 31 مارس 2023 بسته می شود.

“بهترین محصول دارویی” و “بهترین محصول بیوتکنولوژی”

جایزه Prix Galien UK برای «بهترین محصول دارویی» برای هر دارویی که برای پیشگیری، درمان و/یا درمان بیماری‌هایی که تأثیر مثبت و قابل توجهی در بهبود زندگی بیماران داشته باشد، ساخته شده است. جایزه Prix Galien UK برای “بهترین محصول بیوتکنولوژی” برای هر داروی بیولوژیکی (یعنی واکسن ها، ATMP ها، پروتئین های نوترکیب، آنتی بادی های مونوکلونال) که تاثیر مثبت و قابل توجهی در بهبود زندگی بیماران داشته باشد، می توانند برای این دسته ارسال کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چه کسی بعد از SaaS-acre بیشترین ارزش را به دست می آورد؟ شرکت ها یا استارت آپ ها؟

“بهترین فناوری پزشکی”

جایزه Prix Galien UK برای “بهترین فناوری پزشکی” برای هر ابزار، دستگاه، دستگاه، نرم‌افزار، مواد یا مقاله دیگر (خواه به تنهایی یا همراه با هر نوع لوازم جانبی استفاده شود، از جمله نرم‌افزاری که به طور خاص برای اهداف تشخیصی و/یا درمانی استفاده می‌شود، آزاد است. ) که تأثیر مثبت و قابل توجهی در بهبود زندگی بیماران داشته است.

“بهترین راه حل سلامت دیجیتال”

جایزه Prix Galien UK برای “بهترین راه حل سلامت دیجیتال” برای هر محصول دیجیتال مبتنی بر شواهدی که تأثیر مثبت و قابل توجهی در بهبود زندگی بیماران نشان داده باشد باز است.

“بهترین نوآوری بخش عمومی”

جایزه Prix Galien UK برای “بهترین نوآوری بخش عمومی” برای هر نوآوری که به طور کامل یا اکثریت توسط NHS یا سازمان های غیر انتفاعی تامین مالی و توسعه یافته باشد باز است. برای این جایزه، نامزدها برای نوآوری‌هایی پذیرفته می‌شوند که جذب داروها، دستگاه‌ها و فن‌آوری‌ها را در مقیاس در NHS که تأثیر مهمی بر سلامت جمعیت داشته‌اند، تسهیل کرده و امکان‌پذیر کرده است.

پروفسور سر مارک والپورت، استاد برجسته پزشکی، کالج امپریال، و رئیس کمیته Prix Galien ، گفت: “من مشتاقانه منتظر یک سال دیگر برای جشن گرفتن بهترین نوآوری علوم زیستی در بریتانیا هستم. کمیته جوایز این افتخار و افتخار را خواهد داشت که ارسال‌های برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های اختصاصی ارائه‌دهنده طیف گسترده‌ای از محصولات نوآورانه‌ای که سلامت انسان را بهبود می‌بخشند، توسط Prix Galien UK بررسی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شیائومی پد 6 رقابت لحظه آخری را برای سری Galaxy Tab S9 سامسونگ ارائه می دهد

جوایز Prix Galien UK در سال 1990 راه اندازی شد و از زمان آغاز به کار به 41 محصول اعطا شده است. برندگان توسط کمیته جوایز Prix Galien UK انتخاب می شوند که متشکل از 14 عضو متخصص در این زمینه هستند و اشتیاق به بهبود سلامت و ایجاد نوآوری را دارند.

برونو کوهن، رئیس بنیاد گالین، گفت: «بریتانیا به طور مداوم برخی از برجسته‌ترین و نوآورانه‌ترین داروها و درمان‌ها را برای بهبود وضعیت انسانی تولید می‌کند. بنیاد Galien برای یک سال دیگر هیجان زده است که بهترین ها را برای جشن گرفتن این دستاوردهای چشمگیر گرد هم می آورد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fTcLKU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *