نام باند… POLYBOND: بستر بسته بندی جدید STERIMED

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایان بولاند با کلمنتین آفری، مدیر نوآوری و انطباق گروه در STERIMED Infection Control درباره محصول جدیدش POLYBOND CGP 85 – بستری جدید برای بسته‌بندی سفت و سخت، صحبت کرد.

هدف از محصول جدید که در Pack EXPO و COMPAMED عرضه و به نمایش گذاشته شد، ارائه محصولات و بسته بندی های سازگار با محیط زیست، پایدار به سازندگان تجهیزات پزشکی با محتوای پلاستیکی کمتر و تأثیر کمتر بر محیط زیست است. یا به بیان ساده تر، کاهش زباله های پلاستیکی و دوستدار محیط زیست شدن.

این ماده مبتنی بر آب است، دارای فناوری پوشش بدون حلال، علاوه بر سهمی از مواد خام تجدیدپذیر، با هدف تبدیل آن به یک راه حل سبزتر است.

ساختار مش الیافی آن سلولز را با سطح بالایی از بایندرهای مصنوعی مخلوط می کند. بایندرهای مصنوعی برای ویژگی مکانیکی بهینه استفاده می‌شوند و سلولز به تنفس و فرآیند استریل‌سازی کارآمد کمک می‌کند.

آفری گفت: «برای یک دستگاه پزشکی، مقدار پلاستیک مورد استفاده در بسته‌بندی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهیم و همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که STERIMED روی تجزیه‌پذیری زیستی و زیست کمپوست‌پذیری کار می‌کند.»

کاهش تقریبی 70 درصدی پلاستیک و تقریباً 80 درصد از مواد تجدیدپذیر استفاده شده در این پروژه، نه تنها آن را قابل تجدید می‌کند، بلکه شرکت همچنین بیان می‌کند که هیچ هزینه اضافی برای محصول نخواهد داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ولنتیوم بخش نفت و گاز را به منظور افزایش تمرکز بر فناوری می فروشد

آفری با توضیح اینکه چه چیز دیگری آن را از سایر راه حل های بسته بندی برای تجهیزات پزشکی متمایز می کند، گفت: تخصص این شرکت در مورد مقررات و استانداردهای ISO، به ویژه استانداردهای پیرامونی که برای بسته بندی دستگاه های پزشکی استریل شده پایانی مشخص می کند – از جمله الزامات برای شکل دهی، آب بندی و مونتاژ. فرآیندها و الزامات برای مواد، سیستم های مانع استریل و سیستم های بسته بندی.

“این یک پروژه منحصر به فرد است. این واقعاً با دانش ما در مورد امور نظارتی و مقررات مربوط به مقررات تجهیزات پزشکی در ISO 11607 مرتبط است.

آفری همچنین پروژه‌ای را که شرکت روی آن کار کرده است – هنگام استفاده از یک دستگاه پزشکی قابل کاشت کلاس III – از مواد 100٪ پلاستیکی در بسته‌بندی استفاده می‌شود و STERIMED احساس می‌کند که توانسته است نشان دهد که POLYBOND عملکرد کافی برای حفظ ایمنی آن دستگاه ها

“هدف STERIMED این است که به سازنده تجهیزات پزشکی کمک کند تا مطمئن شود که ما به هدف عملکرد مورد نیاز برای دستگاه پزشکی می رسیم.”

از نظر دستگاه هایی که می توان از آن استفاده کرد، آفری می گوید که هم به وزن و هم به شکل بستگی دارد. هرچه زودتر با STERIMED در فرآیند توسعه تماس گرفته شود، شرکت زودتر احساس می کند که می تواند به استفاده از بسته بندی POLYBOND خود برای مطابقت با دستگاه مورد نظر کمک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع لود نشدن نظرات فیسبوک در اندروید و آیفون

ما امکان استفاده از POLYBOND را بسته به کلاس دستگاه پزشکی و وزن دستگاه پزشکی طبقه بندی می کنیم. به عنوان مثال، ما چند دستگاه پزشکی داریم که به عنوان یک وزن کم وزن متوسط ​​و وزن بالا هستند.

درک عملکرد مورد نیاز دستگاه پزشکی برای مشتری بسیار مهم است. بنابراین، ما به وزن نگاه می کنیم، ما به شکل نگاه می کنیم، ما به بسته بندی نگاه می کنیم، در واقع نحوه بسته بندی آن، حمل و نقل و دستکاری در طول چرخه عمر محصول می تواند باشد. بنابراین، ما باید به مشتری کمک کنیم تا پروژه خوب را انتخاب کند، ما باید چرخه زندگی کامل را درک کنیم.”

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qyf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *