نحوه استفاده از Apple Music Sing در iPhone و iPad برای کارائوکه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از Music Sing در و iPad برای کارائوکه
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

Apple Music یک پلتفرم پخش موسیقی محبوب در بین کاربران آیفون و مک است. Apple Music مزایایی نسبت به Spotify و سایر رقبا دارد، از جمله صدای بدون افت و ادغام یکپارچه با اکوسیستم اپل. اکنون، اپل ویژگی دیگری را معرفی کرده است که سرویس پخش موسیقی را از بقیه متمایز می کند – Apple Music Sing.

اگر دوست دارید آهنگ های مورد علاقه خود را همراهی کنید و می خواهید فوراً نسخه کارائوکه را دریافت کنید، Apple Music Sing دقیقاً به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. در اینجا نحوه استفاده از Apple Music Sing در آیفون خود برای خلاص شدن از شر آواز آهنگ های مورد علاقه خود و خواندن همراه با دوستان و خانواده خود آورده شده است.

Apple Music Sing چیست

Apple Music Sing جدیدترین ویژگی ارائه شده توسط اپل به سرویس استریم موسیقی خود در iOS 16.2 همراه با بهبود حفاظت از داده است. وقتی فعال باشد، به شما امکان می‌دهد وکال را از هر آهنگی که انتخاب می‌کنید حذف کنید، بنابراین تنها امتیاز پس‌زمینه برای شما باقی می‌ماند. به این ترتیب، می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را درست مانند کارائوکه بخوانید.

ویژگی های آواز خواندن

جدا از حذف کامل وکال از یک آهنگ، Apple Music Sing همچنین به شما این امکان را می دهد که میزان صدای وکال را در یک آهنگ خاص کنترل و تغییر دهید. بنابراین، می توانید انتخاب کنید که صدا را به طور کامل کاهش دهید تا بتوانید خود را با موسیقی دستگاهی بخوانید و ضبط کنید یا صدای آواز را کمی کاهش دهید تا بتوانید همراه با خواننده واقعی در پس زمینه بخوانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برای iOS 17 عدم کارکرد یا در دسترس نبودن Check In در آیفون

دستگاه های سازگار Apple Music Sing

این ویژگی در مدل های جدیدتر آیفون با iOS 16.2 و بالاتر در دسترس است. در اینجا همه آیفون های سازگار هستند:

  • آیفون 14/14 پلاس/14 پرو/پرو مکس
  • آیفون 13/13 مینی/13 پرو/13 پرو مکس
  • آیفون 12/12 مینی/12 پرو/12 پرو مکس
  • آیفون 11/11 پرو/11 پرو مکس
  • آیفون SE (نسل سوم)

این ویژگی به غیر از آیفون در برخی دیگر از دستگاه های اپل نیز موجود است. آنها عبارتند از:

  • آیپد پرو 11 اینچی (نسل سوم به بعد)
  • آیپد ایر (نسل چهارم به بعد)
  • آیپد مینی (نسل ششم)
  • iPad (نسل نهم به بعد)
  • Apple TV 4K (نسل سوم)

اگر هر یک از دستگاه های ذکر شده در بالا را دارید، آن را به آخرین سیستم عامل به روز کنید و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نکته: نحوه پخش Apple Music در Echo را بیاموزید.

نحوه استفاده از Apple Music Sing

اکنون که می دانید Apple Music چیست، در اینجا نحوه فعال کردن و استفاده از این ویژگی در آیفون خود آورده شده است. در اینجا نحوه آواز خواندن حمام خود را به سطح بالاتری می آوریم!

مرحله 1: برنامه Apple Music را در آیفون خود باز کنید. شما باید بنر جدید Apple Music Sing را در صفحه اصلی ببینید.

گام 2: روی گزینه Start Singing ضربه بزنید.

مرحله 3: به پایین بروید و لیست های پخش مختلفی را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. یک لیست پخش ویژه، سرودهای مهمانی، Crowd-pleasers و غیره وجود دارد. همچنین می‌توانید آهنگ‌ها را بر اساس ژانر انتخاب کنید. یک لیست پخش از گزینه های لیست شده انتخاب کنید.

مرحله 4: روی آهنگی که می خواهید همراه با آن بخوانید ضربه بزنید. سپس، تب Now Playing را در پایین انتخاب کنید.

مرحله 5: در اینجا، دکمه Sing-Along جدید را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید تا Apple Music Sing فعال شود.

مرحله 6: یک نوار لغزنده برای تنظیم صدا مشاهده خواهید کرد. این نوار لغزنده بزرگی آواز در آهنگ را کنترل می کند. بنابراین، اگر آن را افزایش دهید، آواز را برجسته تر خواهید شنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۱۱ روش برتر برای رفع عدم کارکرد تماس‌های مسنجر فیسبوک در آیفون و اندروید

اگر می خواهید صداها را به طور کامل حذف کنید و آهنگ را به کارائوکه تبدیل کنید، نوار لغزنده را به پایین ترین سطح ممکن کاهش دهید.

حالا، وقتی آهنگ را پخش می کنید، آواز غایب خواهد بود و می توانید با هم آواز بخوانید و لذت زیادی ببرید! با این حال، اطمینان حاصل کنید که این یک تجربه سرگرم کننده نه تنها برای شما، بلکه برای افراد اطراف شما نیز خواهد بود.

هنگامی که آواز خواندن را تمام کردید و می خواهید آهنگ اصلی را با آواز بشنوید، روی همان دکمه ای که قبلا استفاده کرده بودید ضربه بزنید. با این کار عملکرد Apple Music Sing خاموش می شود.

کدام آهنگ ها با Apple Music Sing کار می کنند

از آنجایی که هنوز در مراحل اولیه است، این ویژگی فقط با چند آهنگ منتخب کار می کند. به سادگی روی برگه جستجو در پایین ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید آواز خواندن دسته بندی برای دیدن آهنگ های پشتیبانی شده. در حال حاضر چندین لیست پخش وجود دارد که می‌توانید از بین آنها آهنگ‌ها را انتخاب کنید، اما به مرور زمان گسترش خواهند یافت.

سوالات متداول برای استفاده از Apple Music Sing

1. آیا می توانم بدون اشتراک از Apple Music Sing استفاده کنم؟

Apple Music یک سرویس مبتنی بر اشتراک است، بنابراین شما می توانید موسیقی را از طریق پلتفرم پخش کنید و تنها در صورتی که اشتراک فعال در Apple Music دارید از ویژگی Apple Music Sing استفاده کنید. اگر اشتراک دارید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این ویژگی ندارید.

2. آیا ویژگی Apple Music Sing برای آهنگ های همه زبان ها موجود است؟

در حال حاضر، پشتیبانی از آهنگ ها بسیار محدود است. اما به تدریج، ویژگی Apple Music Sing برای آهنگ ها به همه زبان ها در دسترس خواهد بود.

برای آهنگ های مورد علاقه خود آواز بخوانید

دیگر لازم نیست آهنگ های کارائوکه آهنگ های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید. فقط از Apple Music Sing Along در آیفون خود استفاده کنید تا از شر آواز هر یک از آهنگ های مورد علاقه خود خلاص شوید. یک میکروفون را در دست بگیرید و از دل خود آواز بخوانید!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qoN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *