نحوه باز کردن دوربین در صفحه نمایش سریع موتورولا Razr

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در وسایل تاشوی تاشو مانند گلکسی زد فلیپ 4 و موتورولا ریزر توانایی گرفتن عکس های سلفی با وضوح بالا با استفاده از اصلی و پوششی است.

در مورد Razr، موتورولا از نمایشگر Quick View خود استفاده می‌کند تا به شما امکان می‌دهد با دوربین دوگانه پشتی واضح و پر جنب و جوش، عکس بگیرید و به تماس‌های ویدیویی بپیوندید.

این آرایه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8) با OIS و یک سنسور 13 مگاپیکسلی (f/2.2) فوق عریض/ماکرو با میدان دید 120 درجه است که دلیل کمی برای صرفه جویی در شما باقی می گذارد. سلفی برای دوربین 32 مگاپیکسلی پانچ سوراخ.

دوربین پشتی همچنین قادر به فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و UHD با سرعت 60 فریم در ثانیه است که آن را به گزینه ای واضح برای پرش از تماس های زوم تبدیل می کند.

مراحل زیر را دنبال کنید تا نحوه باز کردن دوربین را با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش سریع Razr (2022) دنبال کنید، یا برای یادگیری نحوه انجام این کار با استفاده از کنترل‌های حرکتی موتورولا، به پایین این راهنما بروید.

آنچه شما نیاز دارید:

  • Motorola Razr (2022)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Insta360 X3 به عنوان وب کم با رایانه

نسخه کوتاه

  1. قفل صفحه نمایش Quick View را باز کنید
  2. روی صفحه به سمت راست بکشید
  1. گام
    1

    قفل صفحه نمایش Quick View را باز کنید

    می توانید این کار را با قرار دادن اثر انگشت خود روی دکمه پاور یا با ضربه زدن روی صفحه و وارد کردن رمز عبور انجام دهید. نحوه باز کردن دوربین در صفحه نمایش سریع موتورولا Razr

  2. گام
    2

    روی صفحه به سمت راست بکشید

    این شما را مستقیماً به دوربین می برد. نحوه باز کردن دوربین در صفحه نمایش سریع موتورولا Razr

عیب یابی

سریع ترین راه برای باز کردن دوربین چیست؟

در واقع می توانید دوربین Quick View را به سادگی با دوبار چرخاندن مچ دست خود باز کنید. با این حال، برای این کار باید کنترل‌های اشاره‌ای را فعال کنید.

برای انجام این کار، کافی است به برنامه Moto یا تنظیمات گوشی خود بروید، روی Gestures ضربه بزنید و Quick Capture را تغییر دهید.

چگونه دوربین را از صفحه نمایش اصلی باز می کنید؟

برای باز کردن دوربین هنگامی که Razr باز است، کافی است روی برنامه Camera ضربه بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Kjb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *