نحوه تنظیم زنگ هشدار یا تایمر فقط لرزشی در آیفون بدون صدا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به‌طور پیش‌فرض، همه آلارم‌ها و تایمرهایی که در خود تنظیم می‌کنید، در زمان تعیین‌شده با صدای بلند صدای زنگ می‌زنند. با این حال، در موقعیت‌هایی مانند زمانی که در دفتر هستید یا نمی‌خواهید مزاحم افراد اطرافتان شوید، ممکن است بخواهید زنگ هشدار یا تایمری داشته باشید که مانند آژیر اضطراری خاموش نشود، بلکه به طور محتاطانه و بدون صدا به شما هشدار دهد.

در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید آلارم و تایمر لرزشی را در آیفون خود تنظیم کنید. این آلارم‌ها و تایمرها صدایی پخش نمی‌کنند، بلکه فقط دستگاه شما را به لرزه در می‌آورند.

آلارم لرزشی در آیفون که هیچ صدایی تولید نمی کند

یک زنگ فقط لرزش در آیفون تنظیم کنید

1) داخلی را باز کنید برنامه ساعت و ضربه بزنید زنگ خطر. هشدار از پایین.

2) روی ضربه بزنید دکمه پلاس برای اضافه کردن زنگ هشدار یا ضربه جدید ویرایش کنید و زمان زنگ موجود را برای ایجاد تغییرات انتخاب کنید.

3) ضربه زدن صدا.

4) به پایین اسکرول کنید و تنظیم کنید هیچ یک به عنوان صدای زنگ شما اکنون، این زنگ زمانی که خاموش می‌شود هیچ صدایی پخش نمی‌کند.

صدای آلارم را روی None در آیفون تنظیم کنید

5) سپس به بالای همان صفحه بروید و ضربه بزنید لرزش.

6) می‌توانید الگوی ارتعاشی پیش‌فرض را حفظ کنید یا الگوی دیگری را انتخاب کنید. وقتی روی هر نام ارتعاشی ضربه بزنید، الگوی آن را احساس خواهید کرد. به نظر من، سریع انتخاب خوبی است زیرا ارتعاشات سریعی را ارسال می کند و آنها را به راحتی قابل مشاهده می کند. علاوه بر استفاده از گزینه‌های داخلی استاندارد، می‌توانید سبک‌های ارتعاشی جدیدی نیز در آیفون خود ایجاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه قفل و باز کردن چت های واتس اپ در آیفون

7) پس از تنظیم لرزش، ضربه بزنید صدا > بازگشت از گوشه سمت چپ بالا

8) در نهایت ضربه بزنید صرفه جویی.

زنگ هشدار فقط ویبره را در آیفون تنظیم کنید که فقط می لرزد و هیچ صدایی در هنگام زنگ زدن صدا تولید نمی کند

شما با موفقیت زنگ هشداری را در آیفون خود ایجاد کرده اید که فقط زمانی که زمان تعیین شده فرا می رسد به لرزش در می آید. صدایی در نمی آید

لطفاً توجه داشته باشید که هشدارهای فقط لرزشی در برخی موارد مفید هستند. شما نمی خواهید آنها زنگ بیداری صبحگاهی شما باشند، زیرا از دست دادن آنها آسان است. اگر نمی‌خواهید با آلارم‌های اولیه‌تان دیگران مهم خود را مبهوت کنید، روی ساعت خود آلارم‌هایی تنظیم کنید که به مچ دستتان فشار می‌آورد تا بیدار شوید.

یک تایمر فقط لرزشی در آیفون تنظیم کنید

در حالی که برنامه ساعت استوک امکان تنظیم زنگ هشداری را فراهم می کند که صدا تولید نمی کند و فقط می لرزد، این امر در مورد تایمرها صادق نیست. وقتی به برنامه ساعت > تایمر > وقتی تایمر به پایان می رسد، فقط آهنگ ها و توقف پخش را پیدا خواهید کرد. هیچ گزینه ای برای تنظیم صدای تایمر وجود ندارد هیچ یک و یک ارتعاش را انتخاب کنید. بنابراین، برای تایمر لرزان باید به برنامه های شخص ثالث اعتماد کنید.

برای تنظیم تایمرهای آیفون که صدا تولید نمی کنند و فقط می لرزند مراحل زیر را دنبال کنید:

1) Viberation Alarm یا VibeAlarm را به صورت رایگان از App Store دریافت کنید. ما در حال انتخاب قبلی هستیم.

2) برنامه را باز کنید و به آن اجازه دهید اعلان ارسال کند.

3) از تایمر بخش، زمان مورد نظر را بر حسب دقیقه و ساعت تنظیم کنید. پس از اتمام، ضربه بزنید شروع کنید.

4) می‌توانید از برنامه خارج شوید، اما به اجبار آن را ترک نکنید. این برنامه چندین نوتیفیکیشن را در زمان تعیین شده ارسال می کند و آیفون شما را به لرزش در می آورد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EMOTIV و X-trodes در اندازه گیری مغز و فیزیولوژیکی با یکدیگر همکاری می کنند

در آزمایش من متوجه شدم که به طور پیش فرض، برنامه Viberation Alarm 15 اعلان ارسال می کند و بنابراین 15 بار ویبره می کند. با این حال، می توانید وارد تنظیمات شوید و آن را روی 50 بار ویبره تنظیم کنید! از طرفی VibeAlarm 20 نوتیفیکیشن ارسال می کند و 20 بار ویبره می کند.

تایمر فقط ویبره در آیفون

به این ترتیب می توانید از تایمرهایی در آیفون خود استفاده کنید که فقط می لرزند و صدا تولید نمی کنند.

اگر نمی‌خواهید یک برنامه اضافی در آیفون خود دریافت کنید، می‌توانید از ویژگی هشدار داخلی برنامه ساعت برای نیازهای تایمر خود استفاده کنید. از این گذشته، هم آلارم ها و هم تایمرها برای اطلاع شما در زمان تعیین شده طراحی شده اند. بنابراین، به جای تنظیم تایمر پنج دقیقه ای، می توانید زنگ ساعت را پنج دقیقه دیگر تنظیم کنید. شما ایده را دریافت می کنید.

آیا زنگ هشدار و تایمر آیفون حتی زمانی که آیفون در حالت بی صدا یا حالت مزاحم نشوید زنگ می زند؟

آره. هشدارها و تایمرها حتی زمانی که آیفون شما در حالت بی صدا یا حالت فوکوس مزاحم نشوید (DND) به صدا در می آید.

این به این دلیل است که آلارم‌ها و تایمرها ویژگی‌های ضروری هستند که امتیاز دور زدن حالت بی‌صدا و حالت مزاحم نشوید را دارند. چندین کاربر قبل از خواب آیفون خود را در حالت بی صدا یا DND قرار می دهند تا اعلان های مزاحم را کاهش دهند. حال، اگر آیفون در حالت سایلنت یا DND آلارم را به صدا در نمی آورد، تصور کنید چند نفر تا دیر وقت سر کار بیدار می شوند زیرا زنگ صبحگاهی آیفون آنها را بیدار نمی کند!

مهم: اگر آیفون شما در حالت بی‌صدا یا DND باشد، زنگ هشدار یا تایمر تنظیم شده با استفاده از برنامه شخص ثالث زنگ نمی‌خورد.

آیا می توانم آلارم و تایمر لرزشی را در تنظیم کنم؟

برخلاف آیفون‌ها، آی‌پدها موتور لرزش یا Taptic Engine ندارند. بنابراین، نمی‌توانید آلارم‌های لرزشی، تایمر، آهنگ‌های زنگ و زنگ هشدار را در iPad خود تنظیم کنید.

بعدی را بررسی کنید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YJNmGb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *