نحوه تنظیم و دسترسی به شناسه پزشکی در آیفون

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تنظیم و دسترسی به شناسه پزشکی در آیفون
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

به لطف ویژگی هایی مانند Emergency SOS، Crash Detection و موارد دیگر، اپل واچ قصد دارد به نجات جان افراد کمک کند. با این حال، چنین ویژگی های نجات دهنده ای تنها به اپل واچ محدود نمی شود. حتی آیفون نیز ویژگی های مشابهی را برای کمک به محافظت از شما و عزیزانتان در حوادث یا فوریت های پزشکی ارائه می دهد.

شناسه پزشکی ویژگی جدیدی برای ذخیره اطلاعات پزشکی و مخاطبین اضطراری شما در آیفون شما است. این جزئیات به سرعت برای اولین پاسخ دهندگان و پرسنل پزشکی در مواقع اضطراری قابل دسترسی است. دسترسی آسان به این جزئیات مهم می تواند به شخصی کمک کند تا زندگی شما را نجات دهد. بنابراین، در اینجا راهنمای نحوه تنظیم و دسترسی به ID پزشکی در آیفون شما است.

نحوه تنظیم شناسه پزشکی در آیفون

اپل ویژگی ID پزشکی را در برنامه Health گنجانده است و شما باید از آن برای افزودن جزئیات پزشکی خود استفاده کنید. در اینجا نحوه تنظیم ID پزشکی با استفاده از برنامه Health در آمده است:

توجه داشته باشید: روش تنظیم شناسه پزشکی در آیفون‌های دارای iOS 12 یا بالاتر کمی متفاوت است. راهنمای ما را برای تنظیم شناسه پزشکی در آیفون‌های دارای نسخه‌های قدیمی‌تر iOS دنبال کنید.

مرحله 1: به App Library یا در آیفون خود بروید و اپلیکیشن Health را جستجو کنید. سپس روی نماد آن ضربه بزنید تا باز شود.

اگر برنامه Health را از آیفون خود حذف کرده اید، باید از برنامه تنظیمات استفاده کنید و برای تنظیم شناسه پزشکی خود به دنبال بخش Health Data بگردید. پس از آن، می توانید از مرحله 4 ادامه دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف پیوند داده های Rhisa و Gradient Health تسریع نوآوری است

گام 2: در داخل برنامه Health، روی عکس خود که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد ضربه بزنید.

مرحله 3: از لیست گزینه هایی که ظاهر می شود، روی شناسه پزشکی ضربه بزنید.

مرحله 4: در صفحه شناسه پزشکی، روی دکمه شروع کار ضربه بزنید.

مرحله 5: نام کامل خود را تایپ کنید و روی نمادهای سبز رنگ «+» و سپس فیلدهای نوشتاری ضربه بزنید تا جزئیات پزشکی مربوطه را اضافه کنید. همچنین می توانید روی گزینه افزودن عکس ضربه بزنید تا عکس خود را به شناسه پزشکی خود اضافه کنید.

مرحله 6: پس از افزودن اطلاعات پزشکی خود، روی گزینه افزودن تماس اضطراری ضربه بزنید تا یک مخاطب اضطراری اختصاص دهید.

مرحله 7: مطمئن شوید که کلید Show When Locked فعال باشد. این به هر کسی کمک می کند تا جزئیات پزشکی شما را از صفحه قفل آیفون شما مشاهده کند.

پس از تنظیم شناسه پزشکی، بیایید نگاهی به نحوه مشاهده شناسه پزشکی شخص در مواقع اورژانسی پزشکی بیاندازیم.

نحوه دسترسی به شناسه پزشکی از صفحه قفل آیفون

اپل iOS دو راه را ارائه می دهد که افراد می توانند بدون باز کردن قفل به ID پزشکی در آیفون دسترسی پیدا کنند.

1. از صفحه قفل به ID پزشکی دسترسی پیدا کنید

اپل دسترسی سریع به شناسه پزشکی آیفون‌ها را مستقیماً از صفحه قفل خود برای هر کسی آسان می‌کند. صفحه قفل را به سمت بالا بکشید و روی گزینه Emergency واقع در زیر صفحه کلید Passcode و به دنبال آن Medical ID ضربه بزنید. در اینجا نحوه انجام همین کار در هر آیفونی توضیح داده شده است.

مرحله 1: دکمه پاور را فشار دهید تا به صفحه قفل دسترسی پیدا کنید. سپس انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بنیانگذاران Nuro اعتراف کردند که استخدام تهاجمی در ایمیل برای کارگران اخراج شده «یک اشتباه بود» •

گام 2: روی گزینه Emergency واقع در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: هنگامی که شماره گیر تماس اضطراری روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، روی گزینه Medical ID در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

که جزئیات پزشکی لازم را آشکار می کند.

علاوه بر صفحه قفل، iOS همچنین دسترسی آسان به شناسه پزشکی را از منوی پاور آیفون ارائه می دهد. برای استفاده از این روش، یکی از دکمه های ولوم و دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید تا به منوی پاور آیفون دسترسی پیدا کنید. هنگامی که صفحه “دکمه خاموش کردن اسلاید” را مشاهده می کنید، گزینه ای برای شناسه پزشکی در بالای تماس اضطراری وجود خواهد داشت.

برای دسترسی به جزئیات پزشکی، انگشت خود را از چپ به راست روی نوار لغزنده شناسه پزشکی بکشید. ایده خوبی است که به خانواده و فرزندان خود نحوه دسترسی به آن را نشان دهید.

تنظیم شناسه پزشکی با مخاطبین اضطراری و جزئیات پزشکی در آیفون شما می تواند در شرایط وخیم به شما کمک کند. اولین پاسخ دهندگان و پرسنل پزشکی می توانند آنها را مشاهده کنند تا به شما درمان مناسب و دقیق ارائه دهند. علاوه بر این، می توانید به دوستان و خانواده خود کمک کنید تا شناسه پزشکی را در آیفون خود تنظیم کنند تا از سلامتی آنها اطمینان حاصل شود.

گوشی های اندرویدی نیز دارای ویژگی مشابهی هستند، اما از آن به عنوان اطلاعات اضطراری یاد می شود. به راهنمای ما در مورد تنظیم اطلاعات اضطراری در Android مراجعه کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bFy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *