نحوه خاموش کردن کامل تصحیح خودکار در آیفون

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در اینجا ساده ترین راه برای خاموش کردن کامل تصحیح خودکار در وجود دارد.

یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است که آیفون پرچم‌دار آن است. از آنجایی که بسیاری از مردم صاحب آیفون هستند و هر روز از آن استفاده می کنند، ما تصمیم گرفتیم تا نحوه مقابله با برخی از مشکلات رایج و آزاردهنده ای را که ممکن است در طول استفاده روزمره ظاهر می شوند را بررسی کنیم.

یکی از این مسائل، تصحیح خودکار است، که ممکن است عادت بدی داشته باشد که کلماتی را که به درستی املاء می‌کنند و اصطلاحات محاوره‌ای را برای کلماتی که واقعاً منظور شما نیست، تغییر دهد. این نه تنها می‌تواند آزاردهنده باشد، بلکه می‌تواند شرم‌آور نیز باشد، زیرا ممکن است پس از اینکه تصحیح خودکار کلمات شما را از بین برد، یک متن پیچیده را برای یک دوست ارسال کنید.

خوشبختانه، خاموش کردن تصحیح خودکار در آیفون بسیار ساده است و تنها در چند مرحله ساده قابل انجام است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه.

آنچه شما نیاز دارید:

نسخه کوتاه

  • به تنظیمات بروید
  • روی General کلیک کنید
  • به بروید
  • تصحیح خودکار را خاموش کنید
  1. گام
    1

    به تنظیمات بروید

    قفل آیفون خود را باز کنید و برای شروع فرآیند به برنامه تنظیمات بروید. تنظیمات در iOS

  2. گام
    2

    روی General کلیک کنید

    به پایین اسکرول کنید و روی General کلیک کنید. دکمه عمومی در آیفون

  3. گام
    3

    به صفحه کلید بروید

    از منوی General، دکمه Keyboard را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. دکمه صفحه کلید در آیفون

  4. گام
    4

    تصحیح خودکار را خاموش کنید

    لیست طولانی از گزینه هایی که می توانند روشن یا خاموش شوند به شما نمایش داده می شود. برای خاموش کردن کامل تصحیح خودکار، دکمه تصحیح خودکار را خاموش کنید. این را می توان در هر زمانی دوباره روشن کرد، بنابراین اگر در آینده دوباره به آن نیاز داشتید، دیگر نگران نباشید. این باید بر روی تمام برنامه های نصب شده در آیفون شما، از جمله برنامه هایی مانند مسنجر، یادداشت ها و تقویم تأثیر بگذارد. دکمه تصحیح خودکار در آیفون

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل استفاده داخلی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند ChatGPT و GitHub Copilot را محدود کرده است.

عیب یابی

آیا می توانم آن را خاموش و دوباره روشن کنم؟

بله، شما این گزینه را دارید که تصحیح خودکار را در هر مرحله خاموش و مجدداً روشن کنید، همیشه در تنظیمات صفحه کلید خواهد بود و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FGw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *