نحوه فعال کردن Nvidia Reflex

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر صاحب یک کارت گرافیک انویدیا هستید و به عملکرد خود در بازی های رقابتی مانند Call of Duty و Fortnite اهمیت می دهید، پس ارزش آن را دارد که از Nvidia Reflex نهایت استفاده را ببرید.

Nvidia Reflex به کاهش تأخیر سیستم شما کمک می‌کند و سیستم شما را قادر می‌سازد فشار کلید و کلیک ماوس را حتی سریع‌تر از قبل تشخیص دهد.

همانطور که می توانید تصور کنید، این برای تیراندازان رقابتی مانند Call of Duty، Fortnite و Overwatch بسیار مفید است، زیرا میلی ثانیه های گرانبها می توانند بین کشته شدن یا پیروز شدن تفاوت ایجاد کنند.

اما چگونه می توان Nvidia Reflex را فعال کرد؟ این روند برای هر بازی کمی متفاوت است، اما به اندازه کافی مشابه هستند که این راهنما هنوز هم باید مفید باشد. در اینجا نحوه فعال کردن Nvidia Reflex آورده شده است.

آنچه شما نیاز دارید:

نسخه کوتاه:

  1. مطمئن شوید که بازی شما با Nvidia Reflex سازگار است
  2. یک بازی پشتیبانی شده را بوت کنید
  3. به تنظیمات یا گزینه ها بروید
  4. به تنظیمات ویدیو بروید
  5. به Nvidia Reflex بروید و روی Enabled قرار دهید
  1. گام
    1

    مطمئن شوید که بازی شما با Nvidia Reflex سازگار است

    در حال حاضر، تنها حدود 40 بازی وجود دارد که از Nvidia Reflex پشتیبانی می کنند. می توانید با مراجعه به وب سایت Nvidia بررسی کنید که کدام بازی ها سازگاری دارند.

  2. گام
    2

    یک بازی پشتیبانی شده را بوت کنید

    مهم نیست که بازی را از طریق ، Epic Store یا چیز دیگری بوت می کنید. برای این راهنما از Overwatch 2 از طریق Battle net استفاده کردیم.

  3. گام
    3

    به تنظیمات یا گزینه ها بروید

    هنگامی که به منوی اصلی بازی رسیدید، باید گزینه ها یا تنظیمات را ببینید. برخی از بازی‌ها، مانند Overwatch 2، از شما می‌خواهند که در عوض کلید Escape را فشار دهید.

  4. گام
    4

    به تنظیمات ویدیو بروید

    این باید همان مکانی باشد که می توانید وضوح بازی خود را تغییر دهید.

  5. گام
    5

    همچنین ممکن است گزینه حالت Nvidia Reflex Boost را نیز دریافت کنید. این کار سرعت ساعت GPU شما را برای سناریوهای محدود به CPU افزایش می‌دهد، که باعث می‌شود Reflex در کاهش تأخیر سیستم کارآمدتر شود.

    پس از تنظیم روی فعال یا تقویت، Reflex اکنون باید دفعه بعد که این بازی را شروع می کنید فعال شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بررسی یا تغییر نام مالک و سازمان ثبت شده در ویندوز 11

عیب یابی

من نمی توانم گزینه ای برای Nvidia Reflex پیدا کنم

اگر بازی انتخابی شما قطعاً از Reflex پشتیبانی می کند، اما هنوز نمی توانید گزینه ای را برای آن در تنظیمات پیدا کنید، پس ارزش آن را دارد که از طریق برنامه GeForce Experience از آخرین درایورهای گرافیکی اطمینان حاصل کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rzk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *