نحوه ویرایش عکس ها در آیفون برای نتایج شگفت انگیز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با این نکات دوربین و کمی کمک از برنامه های شخص ثالث، می توانید به راحتی عکس های گرفته شده در خود را ویرایش کنید، حتی عکس های RAW، مانند یک حرفه ای – برای نتایج عالی!

https://www.youtube.com/watch?v=zU0ivfaGmyE

برنامه عکس‌های با ابزارها و فیلترهای ویرایش ساده و در عین حال توانمند، برای انجام تنظیمات سریع عکس‌های گرفته شده در آیفون شما عالی است. با این حال، برای انجام خروجی‌های پیچیده‌تر که عکس‌های شما را واقعاً می‌درخشند، باید از نرم‌افزارهای شخص ثالث پیشرفته‌تر استفاده کنید و چند ترفند عکاسی آیفون را یاد بگیرید.

برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین استفاده را از دوربین آیفون خود ببرید، عاقلانه بود که از مایکل بیلیگ فیلمبردار خود بپرسیم (@michael_billig) برای ارائه یک راهنما ویدیویی برای ارائه چند راه بسیار جالب برای ویرایش عکس های آیفون.

نکات ویدیویی: چگونه عکس های آیفون را برای نتایج شگفت انگیز ویرایش کنیم

دست مرد در حال دستکاری تصویر آیفون در برنامه TouchRetouch، با استفاده از انگشت خود برای برداشتن علامت پروانه از یک حصار چوبی
استفاده از TouchRetouch برای حذف یک شی | تصویر: مایکل بیلیگ/iDB

ویدیوی تقریباً 7 دقیقه‌ای تعبیه‌شده در بالا را تماشا کنید تا به چند ترفند عکاسی کاربردی آیفون که همه باید بدانند، مانند روشن کردن شبکه دوربین، استفاده از قانون یک سوم، کادربندی درون دوربین، تغییر فرمت تصویر و غیره غوطه‌ور شوید.

این ویدئو در ادامه به برنامه‌های شخص ثالث مختلفی می‌پردازد که به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های آیفون خود را با اعمال برخی از پیش‌تنظیمات قدرتمند روی تصاویر RAW، حذف یا پوشاندن اشیاء، ایجاد کلاژ عکس‌های جذاب و موارد دیگر به سطح بالاتری ببرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر زبان صفحه کلید در مک

برای دانلود برنامه های تحت پوشش این ویدیو از اپ استور روی لینک های زیر کلیک کنید:

جایگزین های Layout از :

تقریباً همه این برنامه‌ها در iOS، iPadOS و macOS در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید عکس‌های آیفون خود را بدون توجه به دستگاه ویرایش کنید.

نکات و ترفندهای ویدیویی بیشتر برای آیفون

اگر این آموزش ویدیویی را دوست دارید، نکات ویدیویی بیشتری وجود دارد که از کجا آمده است:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/asEqnL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *