نحوه پشتیبان گیری از پیام های WhatsApp خود در آیفون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به دنبال پشتیبان گیری از چت های خود هستید؟ در اینجا نحوه انجام این کار تنها با چند ضربه، به عنوان یک نسخه پشتیبان یا به صورت خودکار و منظم آورده شده است.

واتس‌اپ به‌عنوان یک برنامه پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سرتاسر، تاریخچه چت شما را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند. اگرچه این برای حفظ حریم خصوصی عالی است، اما به این معنی است که اگر تلفن خود را گم کنید یا آن را جایگزین کنید، می‌توانید تمام پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی را که طی سال‌ها با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته‌اید، از دست بدهید.

خوشبختانه با استفاده از سرویس ذخیره سازی iCloud اپل راهی برای حل این مشکل وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با Apple ID خود وارد شوید و فضایی در حساب iCloud و حافظه تلفن خود داشته باشید که حداقل 2.05 برابر حجم داده‌هایی باشد که می‌خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که با پشتیبان‌گیری از فضای ذخیره‌سازی واتس‌اپ در iCloud، رمزگذاری سرتاسری را از دست خواهید داد. همچنین نمی تواند هیچ پیامی را که قبلاً حذف شده است برای شما بازیابی کند.

اگر برای شما خوب به نظر می رسد، مراحل زیر را دنبال کنید تا از چت های واتس اپ خود با استفاده از iCloud نسخه پشتیبان تهیه کنید، یا به بخش عیب یابی در پایین این صفحه بروید تا نحوه تنظیم برنامه ریزی منظم و پشتیبان گیری خودکار را بیاموزید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه گیف های اسنپ چت مورد علاقه خود را ارسال کنیم

آنچه شما نیاز دارید:

نسخه کوتاه

  1. واتس اپ را باز کنید
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید
  3. روی Chats ضربه بزنید
  4. Chat Backup را انتخاب کنید
  5. اکنون Back Up را بزنید

نحوه پشتیبان گیری از پیام های WhatsApp خود در آیفون

  1. گام
    1

    واتس اپ را باز کنید

    همچنین باید مطمئن شوید که در گوشی خود به iCloud وارد شده اید. نحوه پشتیبان گیری از چت های واتساپ در آیفون

  2. گام
    2

    روی تنظیمات ضربه بزنید

    این گزینه را می توانید در گوشه سمت راست پایین صفحه پیدا کنید. نحوه پشتیبان گیری از چت های واتساپ در آیفون

  3. گام
    3

    روی Chats ضربه بزنید

    این آیکون شبیه به آیکون WhatsApp است. نحوه پشتیبان گیری از چت های واتساپ در آیفون

  4. گام
    4

    Chat Backup را انتخاب کنید

    می توانید این گزینه را در زیر Save To Camera Roll و بالای Export Chat پیدا کنید. نحوه پشتیبان گیری از چت های واتساپ در آیفون

  5. گام
    5

    “اکنون پشتیبان گیری کنید” را بزنید

    همچنین می‌توانید پشتیبان‌گیری خودکار را انتخاب کنید تا پشتیبان‌گیری‌های برنامه‌ریزی شده منظم را تنظیم کنید. نحوه پشتیبان گیری از چت های واتساپ در آیفون

عیب یابی

نحوه تنظیم پشتیبان گیری خودکار

پس از انجام مرحله 5، می‌توانید با ضربه زدن روی «پشتیبان‌گیری خودکار» در همان صفحه، پشتیبان‌گیری برنامه‌ریزی‌شده را در WhatsApp تنظیم کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FDA جدید CT LUCIA 621P Monofocal IOL از Zeiss را تایید کرد

این به چت ها و رسانه های شما اجازه می دهد تا به طور خودکار در حساب iCloud شما به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه پشتیبان گیری شوند. همچنین می‌توانید روی نوار لغزنده «شامل ویدیوها» ضربه بزنید تا مطمئن شوید که از ویدیوها نیز پشتیبان‌گیری می‌شود، اگرچه اگر از طریق اتصال تلفن همراه انجام شود، داده‌های بیشتری مصرف می‌شود.

نحوه بازیابی نسخه پشتیبان قبلی

اگر می‌خواهید چت‌های WhatsApp خود را در آیفون جدید یا موجود بازیابی کنید، می‌توانید این کار را از یک نسخه پشتیبان قبلی انجام دهید.

برای انجام این کار، باید آیفون خود را از iCloud بازیابی کنید. می‌توانید مراحل انجام این کار را در راهنمای «نحوه بازیابی آیفون از پشتیبان‌گیری iCloud» ما بیابید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tcxOPs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *