نرم افزار گزارش رتبه بندی سئو | بهترین ابزار ردیابی رتبه 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

انواع نرم افزار ردیابی رتبه

مطمئناً هیچ کمبودی در ابزارهای ردیاب رتبه کلیدواژه برای انتخاب وجود ندارد. هر یک از نرم افزارهای ردیابی رتبه که نام بردیم با اهداف خاصی طراحی شده اند. به عنوان مثال، برخی از آنها به طور ویژه برای ردیابی صفحات نتایج موتورهای جستجو طراحی شده اند، در حالی که سایر ابزارهای جستجوگر رتبه کلمات کلیدی برای پوشش تمام نیازهای سئوی شما در یک قالب اولیه طراحی شده اند – از جمله ویژگی ردیاب رتبه کلمات کلیدی.

هر یک از ابزارهای بررسی رتبه را می توان به سه دسته تقسیم کرد که هر دسته مزایا و معایب خاص خود را دارد.

سه دسته نرم افزار ردیابی رتبه عبارتند از:

ردیابی رتبه در برنامه های

برخی از ابزارهای ردیابی رتبه یا سئو توسط برنامه های مستقلی استفاده می شود که باید آنها را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید. برنامه های دسکتاپ نیازی به مرورگر وب ندارند و می توانند رتبه بندی کلمات کلیدی را نسبتاً سریع ارائه دهند.

این نوع از نرم افزارهای ردیابی رتبه قادر به تقلید از رفتار انسان هستند و این خطر بلاک شدن توسط گوگل را کاهش می دهد.

برنامه های SaaS برای ردیابی رتبه

SaaS یا نرم افزار به عنوان یک سرویس، نرم افزار ردیابی رتبه بندی را بر روی یک سرور مبتنی بر وب اجرا می کند. این به کاربران امکان ردیابی رتبه کلیدواژه با ثبات تری را بدون خطر مسدود شدن توسط موتورهای جستجو یا نصب نرم افزار اضافی بر روی رایانه خود فراهم می کند.

ابزار آنلاین ردیابی رتبه

این ابزارهای ردیابی رتبه کلمات کلیدی در واقع افزونه های افزودنی هستند. اینها قابلیت مرورگر آنلاین شما را افزایش می دهد که به کاربران امکان می دهد تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند و رتبه بندی کلمات کلیدی را سریعتر تعیین کنند.

نقطه ضعف ردیابی رتبه کلمات کلیدی آنلاین این است که وقتی کاربر تعداد زیادی کلمات کلیدی را اجرا می کند، معمولاً افزونه ها توسط موتورهای جستجو مسدود می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cortical Labs 10 میلیون دلار برای سلول های بنیادی بازی پنگ خود جمع آوری می کند که در نهایت می توانند هوش مصنوعی را تقویت کنند.

ویژگی هایی که باید در نرم افزار ردیابی رتبه جستجو کنید

هنگامی که به دنبال بهترین نرم افزار ردیابی رتبه بندی بهترین ردیاب رتبه کلمات کلیدی هستید، چند فاکتور وجود دارد که توصیه می کنیم به دنبال آن باشید.

برخی از این عوامل ممکن است برای برخی از کاربران اهمیتی نداشته باشند، در حالی که برای برخی دیگر، تعدادی از این عوامل ممکن است برای سایر کاربران مشکل ساز باشند.

این ویژگی های نرم افزار ردیابی رتبه کلمات کلیدی عبارتند از:

قیمت ابزار ردیابی رتبه

اگر یک نرم افزار ردیابی رتبه کلمه کلیدی از بودجه شما خارج است، پس بدیهی است که مهم نیست که ابزار ردیابی رتبه چه زنگ ها و سوت هایی را ارائه می دهد.

ردیاب های رتبه های مختلف ساختارهای قیمت گذاری متفاوتی را ارائه می دهند. و، احتمالاً از ابزار جستجوگر رتبه کلمات کلیدی برای مدت طولانی استفاده می کنید و در حین ایجاد کسب و کار خود، کلمات کلیدی و وب سایت های بیشتری را اضافه می کنید. بنابراین، مهم است که متخصصان سئو بهترین نرم افزار ردیابی رتبه را برای خود انتخاب کنند، اما باید قیمت را نیز در نظر داشته باشند.

بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، آزمایشی رایگان 14 روزه را برای کاربران ارائه می دهند.

توصیه می‌کنیم از همه ردیاب‌های رتبه‌بندی استفاده کنید که ۱۴ روز آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند تا ببینید آیا هر یک از گزینه‌های نرم‌افزار ردیابی رتبه مقرون‌به‌صرفه برای کسب‌وکار شما کار می‌کند یا خیر.

گزارش های رتبه بندی و عملکرد

اگر صاحب کسب و کاری هستید که روی یک ابزار ردیابی رتبه برای تیم خود سرمایه گذاری می کنید، این یک ویژگی حیاتی است که باید به آن توجه کنید. هر ابزار ردیابی رتبه سئو دارای گزارش های رتبه بندی و عملکردهای گزارش منحصر به فرد خواهد بود.

شما باید یک ابزار ردیابی کلمه کلیدی را انتخاب کنید که به تیم شما امکان می دهد به راحتی نمودارها و سایر تصاویر را با استفاده از معیارهایی که برای تجارت شما مهم هستند ایجاد کنند.

مجدداً، توصیه می کنیم از کل دوره آزمایشی رایگان 14 روزه استفاده کنید تا ببینید کدام ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای شرکت شما بهترین کار را دارد.

فرکانس به روز رسانی ردیابی رتبه

اکثر ابزارهای جستجوگر رتبه کلمات کلیدی که به آنها اشاره کردیم، توانایی ارائه به روز رسانی رتبه کلمات کلیدی را به صورت روزانه دارند. برای متخصصان سئو که به یک ردیاب رتبه بسیار دقیق نیاز دارند، پیشنهاد می کنیم روی ابزار ردیابی کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید که این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شریک عمومی سابق فین کپیتال، که سرمایه گذاری خود را در پایپ رهبری می کرد، یک شرکت سرمایه گذاری جدید راه اندازی کرد

سایر گزارش‌های رتبه‌بندی هر ۳ روز یک‌بار و برخی یک‌بار در هفته به‌روزرسانی می‌شوند.

پلتفرم های نظارت شده

بیشتر جستجوهای آنلاین در ی گوگل انجام می شود. بنابراین اکثریت قریب به اتفاق نرم افزارهای ردیابی رتبه دسکتاپ و موبایل، موقعیت های رتبه بندی را با استفاده از کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس تجزیه و تحلیل می کنند.

بسته به کشورهایی که در آن کار می‌کنید، ممکن است بخواهید با استفاده از موتورهای جستجوی مختلف دیگر مانند Bing، DuckDuckGo، ، Baidu و Yandex، رتبه‌های برتر را نیز با نرم‌افزار ردیابی رتبه موتور جستجو دنبال کنید.

گزینه های پیشرفته ردیابی کلمات کلیدی

اکنون، برخی از بهترین گزینه‌های ابزار ردیابی رتبه به کاربران اجازه می‌دهند ردیابی دسک‌تاپ و موبایل را از هم جدا کنند و ویژگی‌های اضافی را برای رتبه‌بندی محلی نیز فراهم کنند. این می تواند به کاربران کمک کند حتی برای کلمات کلیدی هدف با ارزش بالا با افزایش دشواری کلمات کلیدی، بهترین رتبه بندی کلمات کلیدی را بدست آورند.

هر ردیاب رتبه از نظر ارائه داده های رتبه بندی جستجوی محلی متفاوت عمل می کند. شما می‌خواهید بهترین ردیاب رتبه کلمه کلیدی را پیدا کنید که رتبه‌بندی محلی شما را با داده‌های رتبه‌بندی خاص یا عبارت‌های جستجو تجزیه و تحلیل می‌کند، زیرا این به ارائه بهترین بازگشت سرمایه برای تلاش‌های SEO شما کمک می‌کند.

چگونه یک ردیاب رتبه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

صرف نظر از اینکه اگر با تیمی از متخصصان سئو کار می کنید، تلاش های سئوی خود را به تنهایی انجام می دهید، یک ردیاب رتبه خوب می تواند به روش های زیر به رشد کسب و کار شما کمک کند:

  • با نظارت بر حجم جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش، فرصت های جدیدی برای افزایش درآمد پیدا کنید
  • بک لینک های رقیب خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل بک لینک و ابزارهای نظارت بر بک لینک نظارت کنید
  • گزارش های رتبه بندی کلمات کلیدی قابل درک را ایجاد کنید
  • عیب یابی سریع ترافیک وب سایت
  • مسائل مربوط به نرخ کلیک را برای تعدادی از کلمات کلیدی حل کنید
  • از طریق دوره های آزمایشی رایگان 14 روزه، به سرعت شناسایی کنید که کدام نرم افزار ردیاب رتبه برای شرکت شما بهترین است

صرف نظر از اینکه از کدام ردیاب رتبه استفاده می کنید، می توانید از مزایای مختلفی بهره مند شوید. ابزارهای ردیاب رتبه، زمانی که به درستی استفاده شوند، به بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی شما کمک می کنند. این به نوبه خود به کسب و کار شما کمک می کند تا در طول زمان سودآورتر شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UQpHjV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *