نه، شما با بحران هویت مواجه نیستید – ممکن است افراد غریبه در عکس های iCloud شما وجود داشته باشند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران برنامه iCloud برای برخی اشکالات نسبتاً عجیب و غریب را در محتوای عکس و ویدیو هنگام دسترسی به پلتفرم در شخصی گزارش می کنند.

شکایات متعدد در مورد انجمن MacRumours () تجارب ادعایی کاربران از عکس‌ها و حتی ویدیوهای افراد غریبه را که در کتابخانه آنها در برنامه iCloud برای ویندوز ظاهر می‌شوند را به تفصیل شرح دهید. همچنین، ویدیوهایی که ظاهراً با و ​​14 پرو گرفته شده‌اند، هنگام همگام‌سازی با این پلتفرم دچار مشکل می‌شوند و تنها صفحه‌های خالی و خطوط اسکن باقی می‌مانند.

به نظر می‌رسد این مشکل در دستگاه‌های ویندوز و به‌ویژه برنامه iCloud برای ویندوز جدا شده است، نه نسخه اخیر ادغام iCloud Photos با ویندوز 11. همچنین به نظر می رسد که این یک مشکل مربوط به سرورهای اپل باشد تا مشکلی در انتهای مایکروسافت.

در شرایط خاص

گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه چه چیزی باعث این موضوع شده و چگونه وجود دارد. ظاهراً بروز iCloud برای ویندوز که در هر دو ویندوز 10 و 11 اجرا می‌شود تحت تأثیر قرار می‌گیرد، اما فقط دستگاه‌های خاصی ممکن است باعث این مشکل شوند، مانند دستگاه‌هایی که گزینه‌های HDR و HEVC روشن هستند و به مشکل رندر اشاره می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه نمی تواند به درستی شروع شود (0xc0000142)

شکایات عمدتاً از کاربران آخرین آیفون 13 پرو و ​​14 پرو ناشی می شود. یکی از اتفاقات عجیب‌تر که توسط پوستر اصلی روی آن بازگو شده است MacRumors فروم درج آشکاری از عکس‌های کاربران دیگر در فریم‌های ویدیوی خودشان بود. تنها زمانی که آنها ویدیو را روی رایانه شخصی خود از برنامه iCloud دانلود کردند، این مشکل رخ داد.

کاربر ادعا می کند که توانسته است این مشکل را در سه دستگاه مختلف بازتولید کند، یکی از ویندوز 10 پرو و ​​دو دستگاه دیگر با استفاده از ویندوز 11 پرو. ویدیوی مورد بحث بر روی یک آیفون پرو 14 مکس با فعال بودن HDR و HEVC فیلمبرداری شده است، اما آنها هیچ مشکلی در مورد ویدیوهای آیفون 13 پرو مکس گزارش نکرده اند. با این حال، سایر کاربران با این اشکال مشابه این مدل را داشتند.

این مشکل هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، اگرچه بسیاری از کاربران قبلاً این مشکل را به اپل گزارش کرده اند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/APlgGo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *