نکات جدید ثبت علامت تجاری ایالات متحده سامسونگ در حال کار بر روی برنامه Self Repair Assistant است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک برنامه کاربردی علامت تجاری آمریکایی که اخیراً از سامسونگ کشف شده است، نشان می دهد که ممکن است خدمات تعمیر خود را گسترش دهد و یک برنامه پشتیبانی جدید را برای راه اندازی راه اندازی کند.

این Self Repair Assistant نام دارد، با توجه به تشکیل پرونده () در وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده. هدف آن ارائه خدمات مشاوره ای و اطلاعاتی مربوط به [the] خود نصب، تعمیر و نگهداری و خود تعمیر…” دستگاه های تلفن همراه مختلف. سامسونگ در حال حاضر دارای یک همکاری با شرکت تعمیر iFixit برای ارائه اطلاعات و منابع به برنامه خود ترمیم خود. اگر این برنامه راه اندازی شود، دیگر لازم نیست برای خواندن راهنما به وب سایت iFixit بروید. همه از طریق سامسونگ خواهد بود.

Self Repair Assistant همکاری سامسونگ با iFixit را زیر سوال می برد. در هیچ کجای برنامه از شرکت تعمیر به عنوان همکار نام برده نشده است. ما با iFixit تماس گرفتیم تا بپرسیم آیا به کار با سامسونگ روی برنامه جدید ادامه می‌دهد یا اینکه این یک تلاش انفرادی است. یک نماینده شرکت با ما تماس گرفت و گفت که شرکت در حال حاضر نظری ندارد.

گسترش

این برنامه همچنین نشان می‌دهد که ساعت‌های و هدفون‌ها برای برنامه خود تعمیر در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین این شانس وجود دارد که کاربران دستی بتوانند خود را تعمیر کنند گلکسی بادز یا تماشا کنید 4 دستگاه ها در آینده در حال حاضر، این پلتفرم از زمان عرضه آن در چند ماه پیش، کوچکترین تغییری نکرده است، حتی از گلکسی اس 22 نیز پشتیبانی نمی کند. هنوز هم همان سه خط تولید است: سری S20 سامسونگ، سری S21 و Galaxy Tab S7 Plus.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اسکن متن در آیفون

یک نماد تلفن بالقوه برای Self Repair Assistant را می توان در پرونده پیدا کرد، اما جدای از آن، چیز دیگری در مورد برنامه شناخته شده نیست. در حال حاضر، در انتظار بررسی توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده است. احتمالاً برای اطمینان از اینکه هر چیزی که سامسونگ روی آن کار می کند مطابق با مقررات آمریکا باشد.

ما همچنین با سامسونگ تماس گرفتیم تا ببینیم آیا می‌تواند به سؤالات ما در مورد این برنامه پاسخ دهد و مردم چه زمانی می‌توانند از گوشی‌های S22 در برنامه Self-Repair پشتیبانی کنند. در حالی که این امکان کاملاً وجود دارد که برنامه بتواند گسترش یابد، یک برنامه کاربردی علامت تجاری صرفاً نشان دهنده آنچه ممکن است اتفاق بیفتد است. هیچ تضمینی برای هیچ چیز وجود ندارد این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

برتری نسبت به رقابت

با فرض اینکه همه چیز در برنامه علامت تجاری واقعی باشد، می تواند به سامسونگ برتری نسبت به رقیب خود اپل که راه اندازی شده است بدهد تعمیر سلف سرویس در سال 2021. مردم می توانند قطعات جایگزین را برای تعمیر مدل های آیفون و انتخابی سفارش دهند. با این حال، کاتالوگ از آن زمان ثابت مانده است. هیچ صحبتی در مورد گسترش به AirPods یا AirPods وجود ندارد اپل واچ اولترا، مثلا.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش سریع برای غیرفعال کردن بهینه سازی تحویل در ویندوز 11

اما اگر مایلیم سامسونگ و اپل چیزی را در برنامه‌های خود بگنجانند، قابلیت اضافه کردن باتری جدید است. در طول زمان، باتری گوشی های هوشمند از دست می رود اثر بخشی آنها در واقع، اکثر دستگاه‌های تلفن همراه «حدود 20 درصد از ظرفیت باتری اصلی خود را در سال اول از دست می‌دهند». تلاش‌هایی برای ایجاد منبع تغذیه بهتر انجام شده است، اما چه کسی می‌داند که آیا یا چه زمانی گوشی‌های هوشمندی با باتری و عمر باتری به‌طور اساسی بهتر ببینیم.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه تعمیر دستگاه های خود هستید، TechRadar لیستی از این موارد را ارائه می دهد بهترین نرم افزار تعمیر کامپیوترهای تجاری که باید بررسی کنید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZKR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *