هدف مشارکت ORCHA و Cogniss استفاده از توافقنامه تجارت آزاد بریتانیا و استرالیا است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو شرکت بهداشت دیجیتال، ORCHA و Cogniss، شراکتی را با هدف بهره مندی از توافقنامه تجارت آزاد بریتانیا و استرالیا (FTA) که از مجلس عوام بریتانیا عبور کرده و ممکن است در سال جاری اجرایی شود، اعلام کرده اند.

هدف FTA افزایش تجارت، سرمایه گذاری دو طرفه، رشد اقتصادی و ایجاد شغل است. این اولین FTA بین المللی است که دولت بریتانیا از ابتدا پس از خروج از اتحادیه اروپا با آن مذاکره کرده است.

ORCHA متخصص ارزیابی و توزیع سلامت دیجیتال مستقر در بریتانیا است. Cogniss مستقر در استرالیا یک پلت فرم سلامت دیجیتال بدون کد است که به نوآوران امکان می دهد بدون نیاز به کدنویسی یا تخصص فنی راه حل هایی ایجاد کنند.

تحت این مشارکت جدید، برنامه‌هایی که از طریق پلتفرم بدون کد Cogniss ایجاد می‌شوند، استانداردهای ORCHA Baseline Review در رابطه با داده‌ها، امنیت و دسترسی را برآورده می‌کنند. این روند توسعه و ارزیابی را ساده می‌کند و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را قادر می‌سازد تا محتوای سفارشی تولید کنند که مطابق با استانداردهای تضمین حرفه‌ای باشد، اما بدون نیاز به داشتن تخصص فنی پیشرفته.

همچنین به کاهش موانع نظارتی و فنی و افزایش کیفیت کمک خواهد کرد. مسائلی که اغلب راه‌حل‌ها را به سمت NHS و Medicare، طرح مراقبت‌های بهداشتی همگانی استرالیا، باز می‌دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد نظرسنجی در Reddit Web، iPhone و Android

فیونا کاستلو، معاون اعتباربخشی در ORCHA در رویدادی که در کمیسیون عالی استرالیا به میزبانی سناتور Hon Don Farrell برگزار شد، گفت: «پزشکان اغلب با راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که با آن روبرو هستند، به ما مراجعه می‌کنند، اما آنها وقت و منابع کافی ندارند. و تخصص برای ساخت آنها، بنابراین با تکیه بر محصولات تجاری که همیشه مناسب نیستند. در کنار Cogniss، اکنون می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا معیارهای ایجاد فناوری‌های با کیفیت بالا را درک کنند و از طریق این مشارکت، از آنها برای توسعه راه‌حل‌های آماده بازار حمایت کنیم.»

دکتر لوید هامفریس، مدیر عامل جدید Cogniss، افزود: با ایجاد و ایجاد یک راه حل دیجیتال سلامت برای اعتیاد در سال 2009، بیش از دو سال و یک میلیون پوند سرمایه گذاری طول کشید. از آن زمان، هیچ چیز در نحوه طراحی و ایجاد اپلیکیشن ها تغییر نکرده است. Cogniss نشان‌دهنده یک تغییر پارادایم کامل برای این بخش است و کار با ORCHA توانایی کاهش موانع کارآفرینان بالینی را برای ایجاد فناوری عالی که چالش‌های پیش روی آنها را حل می‌کند، تسریع می‌بخشد.

Cogniss در حال حاضر با پشتیبانی وزارت تجارت بین‌الملل، سرمایه‌گذاری NSW و Austrade، دفتر مرکزی جهانی در کمبریج ایجاد می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ToeGSd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *